• Anonym (TS)

Hittade en använd kondom

Idag när jag skulle byta sängkläder så hittade jag en använd kondom mellan dubbelsängen och sängkanten.

Konfronterade min fru angående detta och hon säger att hon använde den när hon testade en dildo där bak på sig själv.

Skall jag tro henne? 

• Svar på tråden Hittade en använd kondom
  • Anonym (TS)

Hon nekar fortfarande. Säger att hon fick kondomen utav en väninna för att ta sin dildo som hon kör vaginalt normalt för att prova i baken.

• Anonym (nej)
    Anonym (TS) skrev 2022-04-28 13:50:15 följande:

Hon nekar fortfarande. Säger att hon fick kondomen utav en väninna för att ta sin dildo som hon kör vaginalt normalt för att prova i baken.

Ja fast det räcker inte för dig så då får du väl säga som det är och fråga... ok men hur vet jag att det du säger stämmer?

Vänd på det och låt bevisbördan ligga på henne inte på dig. För annars får du springa runt och leka detektiv och försöka gräva fram sanningen vilket kan ta evigheter. Så vänd på det, honklantade sig då blir det oxå upp till henne att bevisa att det hon säger är sant. Exkat hur det ska gå till är upp till henne att avgöra.
  • Anonym (M)
    Anonym (nej) skrev 2022-04-28 13:55:20 följande:
    Ja fast det räcker inte för dig så då får du väl säga som det är och fråga... ok men hur vet jag att det du säger stämmer?

Vänd på det och låt bevisbördan ligga på henne inte på dig. För annars får du springa runt och leka detektiv och försöka gräva fram sanningen vilket kan ta evigheter. Så vänd på det, honklantade sig då blir det oxå upp till henne att bevisa att det hon säger är sant. Exkat hur det ska gå till är upp till henne att avgöra.
    Hade min man hållit på sådär så hade det varit tack och hej. Ingen tillit. Det hade varit nog jobbigt att behöva berätta om jag onanerat på det sättet.
  • Anonym (Realistisk)

Herregud låt din flickvän onanera i fred!! Eller knulla i fred med sin älskare!!

• Anonym (MR klister)
    Anonym (M) skrev 2022-04-28 14:01:07 följande:
    Hade min man hållit på sådär så hade det varit tack och hej. Ingen tillit. Det hade varit nog jobbigt att behöva berätta om jag onanerat på det sättet.
    Håller med, hade också lämnat om min partner hållit på så, himla uppenbar otrohet som hon döljer. 
    TS, lämna som användaren jag citerar uppmanar dig att göra. 
  • Anonym (Suck)
    Anonym (nej) skrev 2022-04-28 13:17:21 följande:
    Inte förrän hon bevisat att det hon säger stämmer.

Exakt HUR ska hon kunna bevisa att hon inte har en älskare utan att hon bara onanerade....? Det är ju inte som att hon spelade in det hon gjorde.

• Anonym (Suck)
    Anonym (TS) skrev 2022-04-28 13:50:15 följande:

Hon "nekar"...? Så du har alltså bestämt dig för att hon ljuger? Ja men så lämna henne då. Det är det enda rätta att göra i det här läget, för hennes ord räcker ju inte för dig.
  • Anonym (M)
    Anonym (MR klister) skrev 2022-04-28 14:07:59 följande:
    Håller med, hade också lämnat om min partner hållit på så, himla uppenbar otrohet som hon döljer. 
    TS, lämna som användaren jag citerar uppmanar dig att göra. 
    Jag uppmanar inte TS att lämna i det inlägget. Mer att jag hade lämnat om min man höll på att lägga bevisbördor på mig, som den jag citerade pratade om. Särskilt som jag precis avslöjat onani i analen som jag provat, det hade varit känsligt för mig att prata om.
  • Anonym (nej)
    Anonym (Suck) skrev 2022-04-28 14:17:44 följande:

Exakt HUR ska hon kunna bevisa att hon inte har en älskare utan att hon bara onanerade....? Det är ju inte som att hon spelade in det hon gjorde.

Ja, det är som sagt upp till henne att avgöra INTE ts!
  • Anonym (Suck)
    Anonym (nej) skrev 2022-04-28 14:51:11 följande:
    Ja, det är som sagt upp till henne att avgöra INTE ts!
    Men herregud TÄNK lite. Hon kan ju inte bevisa nåt som inte finns!
Svar på tråden Hittade en använd kondom