Inlägg från: Anonym (Suck) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Suck)

Hittade en använd kondom

Anonym (TS) skrev 2022-04-27 08:52:07 följande:

Vi använder inte kondom i vår relation, hon har hormonspiral.
    Vad jag vet så har hon inget eget kondompaket. Hade ingen lust att desikera kondomen jag hittade. Men det såg inte ut som avföring på den, inte heller något kladd på insidan. Bara glidmedel på utsidan.

Dildos det vet jag att hon har och använder, helt okej.
    Analsex har hon aldrig varit intresserad utav, så varför skylla på att hon tagit en dildo där bak med kondom?

Det klassiska är väl att man som vissa säger att man tar av kondomen innan sprut och lägger satsen på valfritt ställe.

Fy vad jag mår illa nu, ovissheten. 
    Vi har haft en relation i över 15år, och hon är så genui.

Om man använder en kondom vid analsex så syns det oftast ingenting på den, man har inte avföring så långt ner i tarmen om man inte är skitnödig.

Man måste inte vara intresserad av analsex för att vilja testa en dildo analt. Nyfikenhet kallas det. Även om hon skulle gilla analt med dildo så kanske hon ändå inte skulle vilja ha analsex, oavsett är det hennes ensak.

Det som låter konstigt är däremot att ni inte har kondomer i hemmet och plötsligt har hon "en", var är resten av paketet...? Det kan du ju fråga henne om.
  • Anonym (Suck)
    Anonym (nej) skrev 2022-04-28 13:17:21 följande:
    Inte förrän hon bevisat att det hon säger stämmer.
    Anonym (nej) skrev 2022-04-28 13:55:20 följande:
    Ja fast det räcker inte för dig så då får du väl säga som det är och fråga... ok men hur vet jag att det du säger stämmer?

Vänd på det och låt bevisbördan ligga på henne inte på dig. För annars får du springa runt och leka detektiv och försöka gräva fram sanningen vilket kan ta evigheter. Så vänd på det, honklantade sig då blir det oxå upp till henne att bevisa att det hon säger är sant. Exkat hur det ska gå till är upp till henne att avgöra.
    Exakt HUR ska hon kunna bevisa att hon inte har en älskare utan att hon bara onanerade....? Det är ju inte som att hon spelade in det hon gjorde.

• Anonym (Suck)
    Anonym (TS) skrev 2022-04-28 13:50:15 följande:

Hon nekar fortfarande. Säger att hon fick kondomen utav en väninna för att ta sin dildo som hon kör vaginalt normalt för att prova i baken.

Hon "nekar"...? Så du har alltså bestämt dig för att hon ljuger? Ja men så lämna henne då. Det är det enda rätta att göra i det här läget, för hennes ord räcker ju inte för dig.
  • Anonym (Suck)
    Anonym (nej) skrev 2022-04-28 14:51:11 följande:
    Ja, det är som sagt upp till henne att avgöra INTE ts!
    Men herregud TÄNK lite. Hon kan ju inte bevisa nåt som inte finns!
  • Anonym (Suck)
    Anonym (nej) skrev 2022-04-28 15:11:44 följande:
    Är det så du funkar?
    Du gör nåt som är suspekt, men sen tycker du inte att det upp till dig att städa upp skiten du skapat utan det är andra som ska göra det åt dig, alternativt be dig dra om du vägrar städa upp efter dig?

Vore det inte bättre om den som skitat ner oxå får fixa till röran? Det var ju inte TS som lämnade en kondom i sängen, det gjorde hon. Då borde det väl oxå rimligtvis vara upp till henne att bevisa att det hon säger stämmer?
    Vi pratar om ts situation nu så håll dig till ämnet. Mitt privatliv har du inte med att göra.

Återigen: det går inte att bevisa något som inte finns! Om ts med flera vill slänga bort en relation hellre än att tro sin partner så är det verkligen bäst för alla att göra slut.

HUR ska hon kunna bevisa en viss handling i det förflutna?
    "Jag onanerade i förra veckan."
    "Bevisa det!"
    "Eh......"
  • Anonym (Suck)
    Svennebanan75 skrev 2022-04-28 15:22:31 följande:
    Ja, exakt... om han tror på henne eller ej blir ju fråga om ett val eftersom inget går att bevisa.
    Om han väljer att inte tro på henne och inte accepterar otrohet så får han göra slut. Väljer han att tro på henne så kan han glädja sig åt en fru som gillar att leka analt
    Lite så ja. Man kan inte bevisa allt man gör här i livet och då är frågan om man tror sin partner eller inte.
    Anonym (nej) skrev 2022-04-28 15:27:39 följande:
    ja TÄNK lite, när du gör något suspekt så räcker det inte med att bara rapa ur sig några ord, du behöver övertyga andra om att det du säger är sant.
    Suspekt....? Att onanera...? Ribban är låg märker jag. Kom med nåt konkret om hur hon ska bevisa det, för du fattar nog likaväl som jag att det inte går.
  • Anonym (Suck)
    Anonym (nej) skrev 2022-04-28 16:11:39 följande:
    Ja ribban är onekligen låg på både din läsförmåga och slutledningsförmåga.

Du utsår ifrån att det hon säger är sant, men det vet vi ju inte och det är ju DET som är problemet för TS.

Det blir ju lite komiskt när du gnäller om "kom med nåt konkret" när du själv sitter och drar förhastade slutsatser baserat på vad då?
    Ts nämner ingenting som jag kan se som skulle antyda att hon ljuger, så varför utgår du från att hon gör det? Det finns inga bevis om att hon gjort något annat än det hon säger.

Kom med något konkret då istället för att komma med absurda anklagelser! Hur ska hon kunna bevisa sin oskuld? Det finns inget sätt att göra det. Det förstår du väl själv?
  • Anonym (Suck)
    Anonym (nej) skrev 2022-04-28 16:13:23 följande:
    De behöver inte bevisa allt du gör i livet, bara saker som är jävligt märkliga, som att lämna använda kondomer i sängen tex.
    HUR?
  • Anonym (Suck)
    Anonym (nej) skrev 2022-04-28 16:25:32 följande:
    Det är inte dig TS fru ska övertyga, det är TS hon ska övertyga om hon vill att han ska tro henne. 

Jag utgår inte från att hon är otrogen, jag säger att om hon vill att TS ska tro henne måste hon bevisa att det hon säger är sant.

Den enda som drar slutsatser om sant eller falskt är DU som drar slutsatsen att det hon säger är sant taget från luften samtidigt som du kräver att andra ska vara "konkreta".. 
    Nej det fattar väl jag också, jag känner ingen av dem och hon är inte ens i tråden.

Gör du inte? Du vill ju att hon ska bevisa sin oskuld och om hon inte kan det så ska ts inte tro på vad hon säger. Läs ditt första inlägg, redan där börjar du. Och sen bara ett tjatande om att hon ska bevisa sin oskuld, något som är omöjligt att göra. Så vad blir slutsatsen av det? Ja, om hon inte talar sanning så betyder ju det att hon ljuger, så klart. Eller så kan man tro på sin partner.

Jag har inte dragit några slutsatser alls, annat än att hon säger en sak och då får man välja om man vill tro på det eller inte, men om ts inte litar på sin partner har han inte mycket till val.

Berätta igen HUR ts kvinna kan bevisa sin oskuld.
  • Anonym (Suck)
    Anonym (nej) skrev 2022-04-28 16:20:33 följande:
    Det får den som klantade sig komma på
    Det finns inget sätt för henne att bevisa sin oskuld, varför kan du inte bara erkänna det?
  • Anonym (Suck)
    Friger skrev 2022-04-28 16:36:39 följande:
    Om jag förstått saken rätt...

Hon har pratat med en väninnan om onani och då kommit in på ämnet: "Ta en dildo i röven". Fått en kondom av väninnan och gått hem och provat detta. Sen glömt den använda kondomen i sängen?

Det är möjligt, men rätt långsökt...

Varför dra av kondomen från dildon och lägga den i sängen? Det begriper jag inte. Efter det att du haft den i röven så tar du väl ut det hela på toa i pincettgrepp och tvättar av?

Däremot kan jag förstå hur älskaren sliter av kondomen och sprutar över henne. Hur de ligger och myser och den blir kvarglömd.

Men bevis kommer TS nog aldrig att få. Men det är ingen domstol. Han får agera utifrån vad han tror hänt. Givet att han känner henne som person.

Men det är ju viktigt att han kommer fram till ett beslut och inte håller på att älta saken för länge. Det mår ingen bra av.
    För mig känns det inte så långsökt, tror det var nån som tidigare räknade upp flera orsaker varför kondomen var kvar. Mer långsökt då att man skulle råka glömma den för att man legat med någon annan eftersom man borde vara mer varsam med att inte bli påkommen.

Precis, han måste helt enkelt bestämma sig för om han tror på henne eller inte, för det avgör ju egentligen hela relationens fortsättning, eller avbrott.
  • Anonym (Suck)
    Friger skrev 2022-04-28 16:46:47 följande:
    Ja, det är ingen mening att vi träter om saken. Jag vet ärligt talat inte. Tycker bara till skillnad från dig att det är en konstig förklaring.
    Haha jag kanske är ensam i tråden om att ha gjort liknande saker! :)
  • Anonym (Suck)
    Friger skrev 2022-04-28 17:05:33 följande:
    Hahaha, i vart fall den förste som erkänner det! Va någon som antydde att det inte skulle vara en enkel sak att erkänna. Jag tror henne!

Starkt jobbat! :D
    Ah, skillnad på att erkänna för totala främlingar som inte vet vem man är :) Berättade för dåvarande killen jag hade men skulle inte berätta för vem som helst liksom. Jag kan också försäkra att även om det var en positiv upplevelse när jag var ensam så har jag testat analsex med flera olika killar efter det och då har det inte alls fungerat eller gjort mig sugen på att fortsätta med det som par. Kan vara bra för ts att veta t ex om han tror att det skulle vara nåt slags bevis på att det hon säger är sant eller inte.
  • Anonym (Suck)
    Anonym (Realistisk) skrev 2022-04-29 09:18:46 följande:
    Intressant detta att analsex är så olika för kvinnor, en del bara MÅSTE ha det tydligen medan andra avskyr det. För män som mig känns det som att det kan kvitta, självklart gör jag det om kvinnan vill....
    Jag tror det beror på om man haft turen att träffa en kille som är tålmodig och använder en bra teknik, för det har inte med storleken att göra iaf.
  • Anonym (Suck)
    Anonym (Realistisk) skrev 2022-04-29 09:28:20 följande:
    Jag tror att de flesta män inte har så stor erfarenhet av analsex så därför är det ju viktigt att man som kvinna talar om hur man vill ha det så det blir en fin upplevelse för båda....
    Definitivt :) 
Svar på tråden Hittade en använd kondom