• Anonym (TS)

Hittade en använd kondom

Idag när jag skulle byta sängkläder så hittade jag en använd kondom mellan dubbelsängen och sängkanten.

Konfronterade min fru angående detta och hon säger att hon använde den när hon testade en dildo där bak på sig själv.

Skall jag tro henne? 

• Svar på tråden Hittade en använd kondom
  • Anonym (Lovisa)

Om den inte var ihopknuten och full med sperma så låter det som en rimlig förklaring.

• Friger
    Anonym (Lovisa) skrev 2022-04-26 17:02:09 följande:

Om den inte var ihopknuten och full med sperma så låter det som en rimlig förklaring.

Behöver inte vara så, jag kan använda flera kondomer under en sexakt ibland.

Växla mellan vanligt sex och oralt. Eller att den bara rullar av eller liknande. Tar en ny då och den gamla blir liggande där den hamnar ungefär.

TS får väl fundera vad han tror på. Det hon säger, brukar hon använda kondom på dildon? I så fall borde hon ju ha ett litet kondomlager.
  • Anonym (Lovisa)
    Friger skrev 2022-04-26 17:13:39 följande:
    Behöver inte vara så, jag kan använda flera kondomer under en sexakt ibland.

Växla mellan vanligt sex och oralt. Eller att den bara rullar av eller liknande. Tar en ny då och den gamla blir liggande där den hamnar ungefär.

TS får väl fundera vad han tror på. Det hon säger, brukar hon använda kondom på dildon? I så fall borde hon ju ha ett litet kondomlager.
    Självklart går det inte att veta. Jag menade mest att om det var sperma i den så var förklaringen inte trolig. Man kan ju pröva något för första gången med så även om det inte är något hon brukar göra så är det ändå en förklaring som kan vara sann. Om TS inte har någon annan anledning att vara misstänksam så skulle jag tro på hans fru. 
  • Friger
    Anonym (Lovisa) skrev 2022-04-26 17:24:43 följande:
    Självklart går det inte att veta. Jag menade mest att om det var sperma i den så var förklaringen inte trolig. Man kan ju pröva något för första gången med så även om det inte är något hon brukar göra så är det ändå en förklaring som kan vara sann. Om TS inte har någon annan anledning att vara misstänksam så skulle jag tro på hans fru. 
    Jo, är det sperma i den så krävs det ju en ovanligt bra förklaring. Men då hade nog TS inte funderat på saken.

Nä, jag vet inte... Det är nog som du säger. Finns det inget annat som tyder på otrohet så tro på henne.
  • Anonym (??)
    Anonym (TS) skrev 2022-04-26 16:55:47 följande:
    Hittade en använd kondom

Idag när jag skulle byta sängkläder så hittade jag en använd kondom mellan dubbelsängen och sängkanten.

Konfronterade min fru angående detta och hon säger att hon använde den när hon testade en dildo där bak på sig själv.

Skall jag tro henne? 

Ok kanske dum fråga av mig, men varför skulle nån sätta på kondom på en dildo? 
  • Guldnovan
    Anonym (??) skrev 2022-04-26 17:42:52 följande:
    För att hålla den ren. 
  • Anonym (Inte omöjligt)
    Anonym (??) skrev 2022-04-26 17:42:52 följande:
    Jag har gjort det när jag använt dildos till anala lekar som normalt används i fiffin. Även om jag är noga med att  tvätta sexleksaker så känns det fräschare Att inte blanda mellan. 
  • Anonym (veritas)
    Anonym (TS) skrev 2022-04-26 16:55:47 följande:

Skall jag tro henne? 

Ja.

• Guldnovan

Vore det en använd kondom efter sex skulle jag inte ge mig innan jag hittade den. 

Svar på tråden Hittade en använd kondom