Inlägg från: Anonym (Lovisa) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Lovisa)

Hittade en använd kondom

Om den inte var ihopknuten och full med sperma så låter det som en rimlig förklaring.

• Anonym (Lovisa)
    Friger skrev 2022-04-26 17:13:39 följande:
    Behöver inte vara så, jag kan använda flera kondomer under en sexakt ibland.

Växla mellan vanligt sex och oralt. Eller att den bara rullar av eller liknande. Tar en ny då och den gamla blir liggande där den hamnar ungefär.

TS får väl fundera vad han tror på. Det hon säger, brukar hon använda kondom på dildon? I så fall borde hon ju ha ett litet kondomlager.
    Självklart går det inte att veta. Jag menade mest att om det var sperma i den så var förklaringen inte trolig. Man kan ju pröva något för första gången med så även om det inte är något hon brukar göra så är det ändå en förklaring som kan vara sann. Om TS inte har någon annan anledning att vara misstänksam så skulle jag tro på hans fru. 
  • Anonym (Lovisa)

Skulle det kunna ha gått till så här?

Hon sätter på kondomen och börjar i analen men märker att det inte känns bra. Hon orkar inte göra förarbetet ordentligt och tröttnar. Tar av kondomen och bara lägger den i sängen och tar dildon vaginalt istället. Precis när hon kommit är det någon som kommer hem och hon får bråttom att gömma undan dildon och glömmer då kondomen som inte är särskilt använd. 

Svar på tråden Hittade en använd kondom