Inlägg från: Anonym (Realistisk) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Realistisk)

Hittade en använd kondom

Herregud låt din flickvän onanera i fred!! Eller knulla i fred med sin älskare!!

• Anonym (Realistisk)
    Anonym (Suck) skrev 2022-04-28 17:09:52 följande:
    Ah, skillnad på att erkänna för totala främlingar som inte vet vem man är :) Berättade för dåvarande killen jag hade men skulle inte berätta för vem som helst liksom. Jag kan också försäkra att även om det var en positiv upplevelse när jag var ensam så har jag testat analsex med flera olika killar efter det och då har det inte alls fungerat eller gjort mig sugen på att fortsätta med det som par. Kan vara bra för ts att veta t ex om han tror att det skulle vara nåt slags bevis på att det hon säger är sant eller inte.
    Intressant detta att analsex är så olika för kvinnor, en del bara MÅSTE ha det tydligen medan andra avskyr det. För män som mig känns det som att det kan kvitta, självklart gör jag det om kvinnan vill....
  • Anonym (Realistisk)
    Anonym (Suck) skrev 2022-04-29 09:22:48 följande:
    Jag tror det beror på om man haft turen att träffa en kille som är tålmodig och använder en bra teknik, för det har inte med storleken att göra iaf.
    Jag tror att de flesta män inte har så stor erfarenhet av analsex så därför är det ju viktigt att man som kvinna talar om hur man vill ha det så det blir en fin upplevelse för båda....
  • Anonym (Realistisk)
    Lyckligalotta skrev 2022-05-18 06:38:11 följande:

Det låter väl inte så konstigt att hon trätt en kondom över dildon och testat att använda den analt och sen när hon inte kom dragit av kondomen för att använda den i fiffin. 

Så hade jag gjort. Efteråt fick kondomen ligga kvar 

Låter som något man blir lycklig av Lotta Cool
Svar på tråden Hittade en använd kondom