Inlägg från: Anonym (nej) |Visa alla inlägg
  • Anonym (nej)

Hittade en använd kondom

Anonym (TS) skrev 2022-04-26 16:55:47 följande:

Skall jag tro henne? 

Inte förrän hon bevisat att det hon säger stämmer.
  • Anonym (nej)
    Anonym (TS) skrev 2022-04-28 13:50:15 följande:

Hon nekar fortfarande. Säger att hon fick kondomen utav en väninna för att ta sin dildo som hon kör vaginalt normalt för att prova i baken.

Ja fast det räcker inte för dig så då får du väl säga som det är och fråga... ok men hur vet jag att det du säger stämmer?

Vänd på det och låt bevisbördan ligga på henne inte på dig. För annars får du springa runt och leka detektiv och försöka gräva fram sanningen vilket kan ta evigheter. Så vänd på det, honklantade sig då blir det oxå upp till henne att bevisa att det hon säger är sant. Exkat hur det ska gå till är upp till henne att avgöra.
  • Anonym (nej)
    Anonym (Suck) skrev 2022-04-28 14:17:44 följande:
    Anonym (nej) skrev 2022-04-28 13:55:20 följande:
    Ja fast det räcker inte för dig så då får du väl säga som det är och fråga... ok men hur vet jag att det du säger stämmer?

Vänd på det och låt bevisbördan ligga på henne inte på dig. För annars får du springa runt och leka detektiv och försöka gräva fram sanningen vilket kan ta evigheter. Så vänd på det, honklantade sig då blir det oxå upp till henne att bevisa att det hon säger är sant. Exkat hur det ska gå till är upp till henne att avgöra.
    Exakt HUR ska hon kunna bevisa att hon inte har en älskare utan att hon bara onanerade....? Det är ju inte som att hon spelade in det hon gjorde.

Ja, det är som sagt upp till henne att avgöra INTE ts!
  • Anonym (nej)
    Anonym (Suck) skrev 2022-04-28 14:19:13 följande:
    Hon "nekar"...? Så du har alltså bestämt dig för att hon ljuger? Ja men så lämna henne då. Det är det enda rätta att göra i det här läget, för hennes ord räcker ju inte för dig.
    Är det så du funkar?
    Du gör nåt som är suspekt, men sen tycker du inte att det upp till dig att städa upp skiten du skapat utan det är andra som ska göra det åt dig, alternativt be dig dra om du vägrar städa upp efter dig?

Vore det inte bättre om den som skitat ner oxå får fixa till röran? Det var ju inte TS som lämnade en kondom i sängen, det gjorde hon. Då borde det väl oxå rimligtvis vara upp till henne att bevisa att det hon säger stämmer?
  • Anonym (nej)
    Anonym (Suck) skrev 2022-04-28 14:58:56 följande:
    Men herregud TÄNK lite. Hon kan ju inte bevisa nåt som inte finns!
    ja TÄNK lite, när du gör något suspekt så räcker det inte med att bara rapa ur sig några ord, du behöver övertyga andra om att det du säger är sant.
  • Anonym (nej)
    Anonym (Suck) skrev 2022-04-28 16:01:13 följande:
    Lite så ja. Man kan inte bevisa allt man gör här i livet och då är frågan om man tror sin partner eller inte.
    Anonym (nej) skrev 2022-04-28 15:27:39 följande:
    ja TÄNK lite, när du gör något suspekt så räcker det inte med att bara rapa ur sig några ord, du behöver övertyga andra om att det du säger är sant.
    Suspekt....? Att onanera...? Ribban är låg märker jag. Kom med nåt konkret om hur hon ska bevisa det, för du fattar nog likaväl som jag att det inte går.
    Ja ribban är onekligen låg på både din läsförmåga och slutledningsförmåga.

Du utsår ifrån att det hon säger är sant, men det vet vi ju inte och det är ju DET som är problemet för TS.

Det blir ju lite komiskt när du gnäller om "kom med nåt konkret" när du själv sitter och drar förhastade slutsatser baserat på vad då?
  • Anonym (nej)
    Anonym (Suck) skrev 2022-04-28 16:01:13 följande:
    Lite så ja. Man kan inte bevisa allt man gör här i livet och då är frågan om man tror sin partner eller inte.
    De behöver inte bevisa allt du gör i livet, bara saker som är jävligt märkliga, som att lämna använda kondomer i sängen tex.
  • Anonym (nej)
    Anonym (Suck) skrev 2022-04-28 16:18:29 följande:
    HUR?
    Det får den som klantade sig komma på
  • Anonym (nej)
    Anonym (Suck) skrev 2022-04-28 16:18:13 följande:
    Ts nämner ingenting som jag kan se som skulle antyda att hon ljuger, så varför utgår du från att hon gör det? Det finns inga bevis om att hon gjort något annat än det hon säger.

Kom med något konkret då istället för att komma med absurda anklagelser! Hur ska hon kunna bevisa sin oskuld? Det finns inget sätt att göra det. Det förstår du väl själv?
    Det är inte dig TS fru ska övertyga, det är TS hon ska övertyga om hon vill att han ska tro henne. 

Jag utgår inte från att hon är otrogen, jag säger att om hon vill att TS ska tro henne måste hon bevisa att det hon säger är sant.

Den enda som drar slutsatser om sant eller falskt är DU som drar slutsatsen att det hon säger är sant taget från luften samtidigt som du kräver att andra ska vara "konkreta".. 
Svar på tråden Hittade en använd kondom