• SweeneyTodd

Här samlas alla nattugglor!

Här kan vi prata, om allt mellan himmel och jord. :) 

• Svar på tråden Här samlas alla nattugglor!
  • Eurydike
    FredrikLiksom skrev 2023-01-27 22:45:35 följande:

Nu har jag varit ute och svirat och är lite rund under fötterna. Men eftersom jag är född på 80-talet och är väldigt gammal så måste jag gå och lägga mig. Men visst, jag förstår om det finns ungdomar som tycker att kvällen bara börjat.

Det låter kul att vara ute och svira! Sov gott nu 😴

Här hos mig är det fortfarande morgon, typ 🙃
  • Eurydike
    fribygg skrev 2023-01-29 00:24:29 följande:

Vaken i natten

Natten är bara ett embryo än så länge 🐣
  • Eurydike
    fribygg skrev 2023-01-29 00:35:20 följande:

Mm, men jag vill helst inte vara vaken hela natten

Jag förstår! Mitt bästa tips för att somna är att lyssna på en lagom tråkig podd. Det brukar jag göra och ibland funkar det faktiskt. Lycka till!
  • fribygg

Då har jag väl lyssnat på fel. 

När inte ens läsning av anvisningarna för moms får mig att somna i rimlig tid är vakenheten ett problem. 

• Eurydike
    fribygg skrev 2023-01-29 00:53:31 följande:

Då har jag väl lyssnat på fel. 

När inte ens läsning av anvisningarna för moms får mig att somna i rimlig tid är vakenheten ett problem. 

Haha 😂 Ja, det har du nog! Men ibland är det bara hopplöst att somna, utan att man förstår varför 😩 Vi har inte hamnat i den här tråden av en slump! 🦉
  • Eurydike
    Myten7891 skrev 2023-01-29 00:53:12 följande:

hej, ja sömn är en bristvara.. ändå kan man inte sova

Välkommen till tråden! Vi delar ut småkakan Drömmar till nya skribenter. Så, här har du en kaka, hoppas den ska smaka! 🍪
  • Myten7891

Tack så mycket 

Eurydike skrev 2023-01-29 01:03:17 följande:
    Välkommen till tråden! Vi delar ut småkakan Drömmar till nya skribenter. Så, här har du en kaka, hoppas den ska smaka! 🍪
    Tack så mycket.. hur gör ni för att sova? Just idag har jag drukit ngr glas vin så snart kan jag nog sova. men normalt behöver jag en timma i sängen innan jag somnar.. med en snarkande person som man bor med blir det då nästan omöjligt. är fruktansvärt ljudkänslig vid just insomningtillfället. stör ngt mej dom sekunderna man börjar känna att fötterna försvinner är det kört och behöver en timma till fler som känner igen sej?
    John
Svar på tråden Här samlas alla nattugglor!