Här samlas alla nattugglor!
Här kan vi prata, om allt mellan himmel och jord. :)
Här kan vi prata, om allt mellan himmel och jord. :)
Gid morgon!
Gid morgon!
Idag var jag ute och lunchade och drack koffeinfritt kaffe ☕️ Det är min livlina om jag blir sugen på kaffe, så det får jag dricka. Än så länge är läget stabilt på kaffefronten 😅 Jag är glad att jag gjorde det till ett nyårslöfte att sluta! ✨
Idag var jag ute och lunchade och drack koffeinfritt kaffe ☕️ Det är min livlina om jag blir sugen på kaffe, så det får jag dricka. Än så länge är läget stabilt på kaffefronten 😅 Jag är glad att jag gjorde det till ett nyårslöfte att sluta! ✨
Jag råkade köpa koffeinfritt kaffe en gång, jag upptäckte det efter ett par veckor eller rentav mer, när jag tittade på förpackningen.
Jag råkade köpa koffeinfritt kaffe en gång, jag upptäckte det efter ett par veckor eller rentav mer, när jag tittade på förpackningen.
Kortisol-overload på mig sista tiden. Jag vet hur jag får bukt med det men jag orkar inte genomföra det.
Jag använder ju den här tråden för att tänka högt och ni behöver inte kommentera. Det hjälper att bara skriva ner det offentligt liksom. Pröva ni med!