• Anonym (U)

Verkar vara mitt fel att han inte kommer

Låg med en kille jag är på g med... det här va andra gången vi hade sex. Började suga av honom i typ 10-15 min. Sen hade sex i typ 15 min innan han ger upp och säger ? men jag kommer ju aldrig? sen lägger han sig bredvid mig. frågar då om jag ska hjälpa han att komma med handen eller suga men han svarar då nej det gör jag själv. Och runkar sig till en orgasm på typ 2 min. Känner mig rätt värdelös, att jag inte lyckas få han att komma. Är jag inte tillräckligt skön? han var inte full eller så, så vet inte varför det dröjde. han har lätt att få stånd med mig och har det typ jämnt vi umgås. Och han säger att han är väldigt kåt på mig och det märks med tanke på att han har stånd jämnt... men tycker de va så skumt de han gjorde och det sårade mig:( har heller aldrig satt nå krav på sex hur de måste vara eller att man måste komma... men när jag tar upp detta så säger han bara att han aldrig varit med om detta tidigare och vet inte varför han inte kom... då han är väldigt tänd på mig... 

• Svar på tråden Verkar vara mitt fel att han inte kommer
  • Anonym (X)
    Anonym (U) skrev 2022-04-20 10:54:25 följande:

Nej jag kom inte. Inte ens i nära. Aldrig fått orgasm. Men han säger att tjejer inte kan det eller har svårt så därför tycker jag inte han ska behöva kämpa fram min orgasm 

Dumpa fanskapet!

2022 och inte verkar det ha gått framåt för vissa.

Tjejer har också en skyldighet att ta för sig.
    Tänk om han tänker samma som du? 
    "Hjälp, tänk om det är mitt fel att hon inte kom?" Verkar han tänka så? Nej så sluta gör det du med.

Men som sagt, dumpa fanskapet om han inte "orkar" ge dej en orgasm?
    Han kanske är bög som inte gillar att tillfredsställa kvinnor?
  • Anonym (X)

Däremot har han mer skuld i att du inte kom än vad du har i att han inte kom. Du försökte. Han vill inte ens försöka och verkar inte ens skämmas för det!

Vissa unga killar alltså..vilket jag tar för givet att han är. Kräks!

• Anonym (U)
    Anonym (X) skrev 2022-04-21 08:40:20 följande:

Däremot har han mer skuld i att du inte kom än vad du har i att han inte kom. Du försökte. Han vill inte ens försöka och verkar inte ens skämmas för det!

Vissa unga killar alltså..vilket jag tar för givet att han är. Kräks!

Han är 25! Men han sa att tjejer inte har förmågan att komma. Och dom som kan sköter den biten själv typ 
  • Anonym (Lovisa)
    Anonym (U) skrev 2022-04-21 08:47:11 följande:
    Han är 25! Men han sa att tjejer inte har förmågan att komma. Och dom som kan sköter den biten själv typ 
    Att smeka sig under tiden tycker jag inte är att sköta det själv. Det är fortfarande något man gör tillsammans. Varför uppmuntrar han dig inte att göra det i så fall?
  • HasseA
    Men herre-jösses, finns det sådana "män"?! Han verkar ju inte vara så speciellt intresserad av att du ska ha det bra i alla fall, det är ju ett som är säkert. Och det är ju en varnings-signal, om något.

Hur är det annars, om vi bortser från sex? Skiter han i dig då också?
  • Grey Man

Svar från en som också har svårt att komma ibland. Det har INGET med den andra parten att göra utan handlar ofta om hjärnspöken och milda tvångstankar. Ju mer du visar att det är ett problem, desto svårare gissar jag att han kommer att få att komma.

Tipset är att se det som VÄLDIGT positivt med en kille som kan hålla ut länge. Inte fan vill du att han kommer efter två minuter - det låter som världens sämsta sex? Se du till att DU kommer och att han ser till att DU är tillfredsställd - gärna mer än en gång och se inte hans orgasm som målet med sexet. Det är ju själva sexet som ska vara njutningen. 

Jag har själv slutat bry mig och ser till att tjejen njuter så mycket som det går och ganska ofta lyckas jag komma till slut men de gånger jag får avsluta på egen hand är det inget någon av oss tar åt oss av. 

Hade han inte blivit hård så hade ni haft andra issues 

• JustLikeHoney

Tragiskt att läsa att så många verkar tro att sex endast innebär kuk i fittan, ni missar väldigt mkt. Oralsex, smeksex och självsex är precis lika mkt sex som kif. 

de flesta med fitta behöver klitorisstimulans för att komma, det betyder verkligen inte att man inte kommer av sex utan att klitoris oftast behöver involveras mer. 

ts, dumpa snubben, han verkar vara ett kasst ligg som tror att tjejer inte kan komma. 

• Grey Man
    Tar tillbaka det jag skrev tidigare. Han har ingen koll och ingen respekt. Dumpa!
  • Anonym (X)
    Anonym (Så är det) skrev 2022-04-20 13:06:18 följande:
    Håller med. visst finns det ett fåtal kvinnor som kan komma vid sex med de flesta kvinnor kan det inte. min nuvarande frågade om jag kunde komma vid sex och jag sa att jag inte kan det och då behöver vi inte slösa tid på att försöka få mig att komma.
    Det handlar ju inte om att killen ska penetrera tills båda har skavsår. Sex är mer än penetration!

Han får väl använda händer, tunga eller leksaker?
  • Tom Araya
    Anonym (U) skrev 2022-04-20 07:54:30 följande:
    Verkar vara mitt fel att han inte kommer

Låg med en kille jag är på g med... det här va andra gången vi hade sex. Började suga av honom i typ 10-15 min. Sen hade sex i typ 15 min innan han ger upp och säger ? men jag kommer ju aldrig? sen lägger han sig bredvid mig. frågar då om jag ska hjälpa han att komma med handen eller suga men han svarar då nej det gör jag själv. Och runkar sig till en orgasm på typ 2 min. Känner mig rätt värdelös, att jag inte lyckas få han att komma. Är jag inte tillräckligt skön? han var inte full eller så, så vet inte varför det dröjde. han har lätt att få stånd med mig och har det typ jämnt vi umgås. Och han säger att han är väldigt kåt på mig och det märks med tanke på att han har stånd jämnt... men tycker de va så skumt de han gjorde och det sårade mig:( har heller aldrig satt nå krav på sex hur de måste vara eller att man måste komma... men när jag tar upp detta så säger han bara att han aldrig varit med om detta tidigare och vet inte varför han inte kom... då han är väldigt tänd på mig... 

Han har väl svårt att komma kanske.
    Var det första gången ni låg så är det inte konstigt om allt inte fungerar perfekt.
  • Anonym (X)
    Anonym (Så är det) skrev 2022-04-20 12:40:14 följande:
    Fast hon kommer ju inte vid sex då utan vid förspelet 
    Har lesbiska aldrig sex? Har de bara "förspel"?

Vad är det för fel på vissa? Sex är samlingsnamn för just sexuella aktiviteter. Penetration är just penetration!
  • Anonym (X)
    Ganska ung, men definitivt tillräckligt gammal för att förstå att han ska slicka, fingra för att hjälpa dej att komma. 
    Du kan ju också ta på dej själv när ni kör doggy.

Han låter oerhört lat. Orkar inte göra något för någon annan. Tänk över om du verkligen vill vara med en sån kille.
    Själv hade jag inte velat vara med någon som skiter i min orgasm eller vägrar slicka.
    Han tror att tjejer inte kan komma öht? Vilket spån! Självklart kan alla tjejer komma, men alla kan inte komma av enbart penetration. 
  • Grey Man
    Anonym (X) skrev 2022-04-21 12:45:36 följande:
    Ganska ung, men definitivt tillräckligt gammal för att förstå att han ska slicka, fingra för att hjälpa dej att komma. 
    Du kan ju också ta på dej själv när ni kör doggy.

Han låter oerhört lat. Orkar inte göra något för någon annan. Tänk över om du verkligen vill vara med en sån kille.
    Själv hade jag inte velat vara med någon som skiter i min orgasm eller vägrar slicka.
    Han tror att tjejer inte kan komma öht? Vilket spån! Självklart kan alla tjejer komma, men alla kan inte komma av enbart penetration. 
    Nej verkligen. För mig är det en fjäder i hatten och något som gör mig extremt kåt och stolt över att kunna tillfredsställa en kvinna. Min orgasm är långt ner på listan och något jag tar hand om själv om jag är slutkörd när min tjej är klar. Vem fan vill vara en person som har noll koll i sängen och som vill komma efter 3 minuter. Nej tack!
  • Zfinx

Alla kvinnor jag älskat med har kommit av sex. Sen slickar jag så dom får komma några gånger till. Det handlar om kommunikation  ...

Det är inte ditt fel! Du har bara träffat en fjant.

• Tom Araya
    Anonym (X) skrev 2022-04-21 12:30:36 följande:
    Har lesbiska aldrig sex? Har de bara "förspel"?

Vad är det för fel på vissa? Sex är samlingsnamn för just sexuella aktiviteter. Penetration är just penetration!
    Håller helt med!

Jag gillar inte ens ordet. Varför kalla en viss del av sexet för någonting annat så att det verkar som att det inte ingår?

Om man överhuvudtaget ska kalla något för förspel så är det i så fall det som händer innan det blir sexuellt. Det kan vara en middag, snuskiga sms e.t.c.
  • Tom Araya
    Vilket skitsnack!

Många (men långt ifrån alla) tjejer/kvinnor har svårt att komma av enbart vaginal penetration, men kan komma av annan sex eller en kombination av stimulans, exempelvis att massera klittan samtidigt med penetration.

Jag har bara träffat en enda kvinna (jag är 49), som enbart kunde få orgasm vid onani och även då hade hon svårt.

Alla utom två har kunnat komma av oralsex, även om man har fått jobba lite extra med en del. Några av dessa sa att det inte var möjligt, innan jag såg till att det hände. Så tråkigt om dessa hade fortsatt genom livet i den tron.

Din kille verkar väldigt oerfaren, okunnig och osäker.
    Du själv verkar inte heller så erfaren.
    Dags att ni gör något åt detta nu.
  • Anonym (Ss)

Känns som att han vill trycka ner dig på.nåt sätt.
    Klart tjejer kan komma. Jag har kommit minst 75 procent av alla samlag jag haft. Upp till typ 3 ggr per tillfälle.
    Handlar bara om att hitta en bra älskare och att själv kunna slappna av och njuta.

Jag tycker tyvärr inte han låter speciellt trevlig i mina öron

Svar på tråden Verkar vara mitt fel att han inte kommer