• Anonym (U)

Verkar vara mitt fel att han inte kommer

Låg med en kille jag är på g med... det här va andra gången vi hade sex. Började suga av honom i typ 10-15 min. Sen hade sex i typ 15 min innan han ger upp och säger ? men jag kommer ju aldrig? sen lägger han sig bredvid mig. frågar då om jag ska hjälpa han att komma med handen eller suga men han svarar då nej det gör jag själv. Och runkar sig till en orgasm på typ 2 min. Känner mig rätt värdelös, att jag inte lyckas få han att komma. Är jag inte tillräckligt skön? han var inte full eller så, så vet inte varför det dröjde. han har lätt att få stånd med mig och har det typ jämnt vi umgås. Och han säger att han är väldigt kåt på mig och det märks med tanke på att han har stånd jämnt... men tycker de va så skumt de han gjorde och det sårade mig:( har heller aldrig satt nå krav på sex hur de måste vara eller att man måste komma... men när jag tar upp detta så säger han bara att han aldrig varit med om detta tidigare och vet inte varför han inte kom... då han är väldigt tänd på mig... 

• Svar på tråden Verkar vara mitt fel att han inte kommer
  • Anonym (Så är det)

Så är det tyvärr, de allra flesta tjejer kan inte få orgasm vid sex. Vissa kan, lyckligt lottade. Men konstigt att han inte fick orgasm? De flesta killar kommer ju oftast väldigt fort vid sex då dem tycker det är så skönt

• EmmsanBliss
    Anonym (U) skrev 2022-04-20 10:54:25 följande:

Nej jag kom inte. Inte ens i nära. Aldrig fått orgasm. Men han säger att tjejer inte kan det eller har svårt så därför tycker jag inte han ska behöva kämpa fram min orgasm 

Men va?? Haha förlåt men det är ju bara löjligt självklart kan tjejer/ kvinnor få orgasm av sex, det finns studier på det.
    Antar att ni som skriver att man inte kan de är väääldigt unga och eller har blivit manipulerade till att tro det. Men det är som du säger att det tar mer tid och ?prestation?.
    Är en kille inte villig att ge dig det varför ska du göra det för honom då?
    Det är helt ofattbart och löjligt.
    Har själv varit med ett par killar som bara brytt sig om att de ska komma har inte ens frågat mig om jag kommit och jag säger ALDRIG MER!
    Jag är själv 28år jus fyi:)
  • EmmsanBliss

Det vanligaste är att få orgasm när man onanerar eller har sex med någon eller några andra. Hur lätt eller svårt man har att få orgasm kan skilja sig från person till person. Men rent fysiskt finns det inga skillnader som gör att det skulle vara lättare eller svårare att få orgasm för att du har penis eller snippa.

Att du inte får orgasm kan bero på en massa olika saker. Det kan bero på vilket sätt du har sex, vem du har sex med och hur relationen till den personen är, hur du mår eller vad du exempelvis varit med om tidigare i livet.

Andra saker som kan påverka är till exempel att du känner dig stressad, spänd, nervös eller trött. Det kan också bero på att du har svårt att helt fokusera på själva sexet. Att ha sex innebär att ge sig hän och att vara ?här och nu?.

Sånt som kan störa är till exempel oro för att du kanske inte kommer att få orgasm, att du tror att du kanske inte är tillräckligt bra eller snygg, eller att det inte är tillräckligt skönt för den du har sex med.

Om du bara tänker på att du ska få orgasm är det stor risk att det blir svårare eller inte händer alls. Det du ska försöka göra är i stället att inte tänka så mycket på det, även om det är lättare sagt än gjort. Att inte bry sig om att få orgasm, att få kroppen och hjärnan att acceptera att det inte spelar någon roll ökar faktiskt chanserna att få orgasm.

• Anonym (....)
    Tesskk skrev 2022-04-20 10:56:24 följande:
    Ja men vi tjejer kan inte få orgasm av sex. Så lika bra att ni inte försökte. då får man slita som ett djur. Jag förstår att ni inte ville. 
    Ja så är det tjejer är bara där för att killen ska få komma.
  • Anonym (Klart tjejer kan komma)

Tjejer kan absolut komma av sex. Min tjej kommer lättast om jag skickar henne. Alternativt smeker hennes g-punkt med två fingrar. då kommer hon, hårt! Men det händer att hon ibland kommer under penetrerande sex med. Kanske 1 gång på 10 som vi har sex. Jag kommer ganska snabbt på Max fem minuter så det är nog därför hon inte kommer oftare. Hon kom till och med en gång när vi hade analsex. vi båda blev väldigt chockade och det har inte hänt igen efter det. 

• Anonym (Så är det)
    Anonym (Klart tjejer kan komma) skrev 2022-04-20 12:39:04 följande:

Tjejer kan absolut komma av sex. Min tjej kommer lättast om jag skickar henne. Alternativt smeker hennes g-punkt med två fingrar. då kommer hon, hårt! Men det händer att hon ibland kommer under penetrerande sex med. Kanske 1 gång på 10 som vi har sex. Jag kommer ganska snabbt på Max fem minuter så det är nog därför hon inte kommer oftare. Hon kom till och med en gång när vi hade analsex. vi båda blev väldigt chockade och det har inte hänt igen efter det. 

Fast hon kommer ju inte vid sex då utan vid förspelet 
  • Anonym (Putte)
    Anonym (Så är det) skrev 2022-04-20 12:40:14 följande:

Man ser olika på vad sex är och säkert än mer olika på vad man gillar och inte gillar :)
  • Anonym (Klart tjejer kan komma)
    Anonym (Så är det) skrev 2022-04-20 12:40:14 följande:
    Orkar du läsa mer än en rad så finner du att hon även kommer av penetration. Denna mening kanske också blev för lång?
  • Anonym (Så är det)
    Anonym (Klart tjejer kan komma) skrev 2022-04-20 12:55:35 följande:
    Orkar du läsa mer än en rad så finner du att hon även kommer av penetration. Denna mening kanske också blev för lång?
    1 gång av 10 ja, så det vanligaste är att kvinnor inte kommer vid sex 
  • Ocdmänniska

Det kan ta ett tag att komma igång med en ny partner, ibland behöver man lära känna varandras kroppar och se vad den andra gillar och inte gillar. Så absolut inge konstigt med det, det är inte nått som är fel på dig. Dock låter det som det inte var så mycket fokus på dig, och gillar inte helt hur han gjorde. 

Svar på tråden Verkar vara mitt fel att han inte kommer