• Anonym (U)

Verkar vara mitt fel att han inte kommer

Låg med en kille jag är på g med... det här va andra gången vi hade sex. Började suga av honom i typ 10-15 min. Sen hade sex i typ 15 min innan han ger upp och säger ? men jag kommer ju aldrig? sen lägger han sig bredvid mig. frågar då om jag ska hjälpa han att komma med handen eller suga men han svarar då nej det gör jag själv. Och runkar sig till en orgasm på typ 2 min. Känner mig rätt värdelös, att jag inte lyckas få han att komma. Är jag inte tillräckligt skön? han var inte full eller så, så vet inte varför det dröjde. han har lätt att få stånd med mig och har det typ jämnt vi umgås. Och han säger att han är väldigt kåt på mig och det märks med tanke på att han har stånd jämnt... men tycker de va så skumt de han gjorde och det sårade mig:( har heller aldrig satt nå krav på sex hur de måste vara eller att man måste komma... men när jag tar upp detta så säger han bara att han aldrig varit med om detta tidigare och vet inte varför han inte kom... då han är väldigt tänd på mig... 

• Svar på tråden Verkar vara mitt fel att han inte kommer
  • EmmsanBliss
    EmmsanBliss skrev 2022-04-20 14:31:54 följande:
    Haha well då kommer det bli ännu svårare för att hitta en kille. Kommer inte vara med en kille som inte kan tillfredsställa mig och 99% av killar jag träffat iaf kör inte förspel eller liknande så? men ja jag klarar mig iof sig bra med mina leksaker haha.
    För mig*
  • KimLinnefeldt
    Tesskk skrev 2022-04-20 10:56:24 följande:
    Ja men vi tjejer kan inte få orgasm av sex. Så lika bra att ni inte försökte. då får man slita som ett djur. Jag förstår att ni inte ville. 
    Jo, det kan en hel del tjejer.
  • KimLinnefeldt

Ni låter väldigt oerfarna. Kan trösta dig med att det kommer att bli så mycket bättre när ni har fått öva er tillsammans, pratat om det och när era känslor blivit riktigt djupa för varandra.

Hans attityd är riktigt dålig. Om han inte ändrar sig på de punkterna så måste du nog dumpa honom.

För mig och min första tjej tog det månader innan det gick för båda.

• Svennebanan75
    PelleKanin skrev 2022-04-20 13:03:00 följande:
    Du har fel, varje timma spenderad på att få en kvinna att komma är en timma förlorad. Kvinnor kan INTE komma av sex. Läs orgasmglappet om du inte tror mig!
    Herregud, du läser fel litteratur Pelle, och går genom livet med att missa något fantastiskt. Jag tycker uppriktigt synd om dig!
  • Anonym (J)

Så han knullar bara för att få tömma?? Så hade jag tolkat det. 

• Anonym (Så är det)
    Anonym (J) skrev 2022-04-20 17:21:20 följande:

Så han knullar bara för att få tömma?? Så hade jag tolkat det. 

Så. Gör väl de flesta killar? 
  • Lillmajsan
    PelleKanin skrev 2022-04-20 13:03:00 följande:
    Du har fel, varje timma spenderad på att få en kvinna att komma är en timma förlorad. Kvinnor kan INTE komma av sex. Läs orgasmglappet om du inte tror mig!
    Då är jag nog felkonstruerad i så fall. Är kvinna, 30 + och har kommit i stort sätt var gång av sex sedan jag var 15. Både med fingra, tunga, vaginalt, analt och smek av bröst. Vaginalt, analt och bröst är då är då endast stimulans på ett specifikt område för att förtydliga.
  • Anonym (Klart tjejer kan komma)
    Lillmajsan skrev 2022-04-20 20:04:31 följande:
    Då är jag nog felkonstruerad i så fall. Är kvinna, 30 + och har kommit i stort sätt var gång av sex sedan jag var 15. Både med fingra, tunga, vaginalt, analt och smek av bröst. Vaginalt, analt och bröst är då är då endast stimulans på ett specifikt område för att förtydliga.
    Häftigt. alltid med storkukade män eller? Tänker att det är lättare att komma varje gång då 
  • Anonym (A)
    Anonym (Lovisa) skrev 2022-04-20 14:12:46 följande:
    Till TS kan jag bara säga att jag reagerar på att han inte verkar vara så trevlig. Dels sättet han behandlade dig när han inte kom och att säga att det inte är någon idé att försöka ge dig orgasm. Om du kan få orgasm själv ska du nog lyckas få det tillsammans med någon annan. Eller i alla fall försöka. Sen ska det inte vara en jakt på orgasm men att försöka göra det skönt för varandra tycker jag känns viktigt.
    Håller med
  • Anonym (Jojo)

Han verkar inte trevlig. 
    Håller med övriga om att få orgasm som tjej vid sex är långt ifrån lätt, jag har haft sex med 16 killar och fått orgasm med 2 av dom. 

Svar på tråden Verkar vara mitt fel att han inte kommer