Inlägg från: Anonym (Så är det) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Så är det)

Verkar vara mitt fel att han inte kommer

Så är det tyvärr, de allra flesta tjejer kan inte få orgasm vid sex. Vissa kan, lyckligt lottade. Men konstigt att han inte fick orgasm? De flesta killar kommer ju oftast väldigt fort vid sex då dem tycker det är så skönt

• Anonym (Så är det)
    Anonym (Klart tjejer kan komma) skrev 2022-04-20 12:39:04 följande:

Tjejer kan absolut komma av sex. Min tjej kommer lättast om jag skickar henne. Alternativt smeker hennes g-punkt med två fingrar. då kommer hon, hårt! Men det händer att hon ibland kommer under penetrerande sex med. Kanske 1 gång på 10 som vi har sex. Jag kommer ganska snabbt på Max fem minuter så det är nog därför hon inte kommer oftare. Hon kom till och med en gång när vi hade analsex. vi båda blev väldigt chockade och det har inte hänt igen efter det. 

Fast hon kommer ju inte vid sex då utan vid förspelet 
  • Anonym (Så är det)
    Anonym (Klart tjejer kan komma) skrev 2022-04-20 12:55:35 följande:
    Orkar du läsa mer än en rad så finner du att hon även kommer av penetration. Denna mening kanske också blev för lång?
    1 gång av 10 ja, så det vanligaste är att kvinnor inte kommer vid sex 
  • Anonym (Så är det)
    PelleKanin skrev 2022-04-20 13:03:00 följande:
    Du har fel, varje timma spenderad på att få en kvinna att komma är en timma förlorad. Kvinnor kan INTE komma av sex. Läs orgasmglappet om du inte tror mig!
    Håller med. visst finns det ett fåtal kvinnor som kan komma vid sex med de flesta kvinnor kan det inte. min nuvarande frågade om jag kunde komma vid sex och jag sa att jag inte kan det och då behöver vi inte slösa tid på att försöka få mig att komma.
  • Anonym (Så är det)
    Anonym (E) skrev 2022-04-20 13:40:19 följande:
    tonen i tråden, ni vet vad som gäller

Tjejer är inte mähän som aldrig får orgasm, nästan mer tröttsamt än Pelle
    Det vanligaste är dock att tjejer inte får orgasm vid sex
  • Anonym (Så är det)
    Anonym (J) skrev 2022-04-20 17:21:20 följande:

Så han knullar bara för att få tömma?? Så hade jag tolkat det. 

Så. Gör väl de flesta killar? 
Svar på tråden Verkar vara mitt fel att han inte kommer