Inlägg från: Anonym (X) |Visa alla inlägg
  • Anonym (X)

Verkar vara mitt fel att han inte kommer

Anonym (U) skrev 2022-04-20 10:54:25 följande:

Nej jag kom inte. Inte ens i nära. Aldrig fått orgasm. Men han säger att tjejer inte kan det eller har svårt så därför tycker jag inte han ska behöva kämpa fram min orgasm 

Dumpa fanskapet!

2022 och inte verkar det ha gått framåt för vissa.

Tjejer har också en skyldighet att ta för sig.
    Tänk om han tänker samma som du? 
    "Hjälp, tänk om det är mitt fel att hon inte kom?" Verkar han tänka så? Nej så sluta gör det du med.

Men som sagt, dumpa fanskapet om han inte "orkar" ge dej en orgasm?
    Han kanske är bög som inte gillar att tillfredsställa kvinnor?
  • Anonym (X)

Däremot har han mer skuld i att du inte kom än vad du har i att han inte kom. Du försökte. Han vill inte ens försöka och verkar inte ens skämmas för det!

Vissa unga killar alltså..vilket jag tar för givet att han är. Kräks!

• Anonym (X)
    Anonym (Så är det) skrev 2022-04-20 13:06:18 följande:
    Håller med. visst finns det ett fåtal kvinnor som kan komma vid sex med de flesta kvinnor kan det inte. min nuvarande frågade om jag kunde komma vid sex och jag sa att jag inte kan det och då behöver vi inte slösa tid på att försöka få mig att komma.
    Det handlar ju inte om att killen ska penetrera tills båda har skavsår. Sex är mer än penetration!

Han får väl använda händer, tunga eller leksaker?
  • Anonym (X)
    Anonym (Så är det) skrev 2022-04-20 12:40:14 följande:
    Fast hon kommer ju inte vid sex då utan vid förspelet 
    Har lesbiska aldrig sex? Har de bara "förspel"?

Vad är det för fel på vissa? Sex är samlingsnamn för just sexuella aktiviteter. Penetration är just penetration!
  • Anonym (X)
    Anonym (U) skrev 2022-04-21 08:47:11 följande:
    Han är 25! Men han sa att tjejer inte har förmågan att komma. Och dom som kan sköter den biten själv typ 
    Ganska ung, men definitivt tillräckligt gammal för att förstå att han ska slicka, fingra för att hjälpa dej att komma. 
    Du kan ju också ta på dej själv när ni kör doggy.

Han låter oerhört lat. Orkar inte göra något för någon annan. Tänk över om du verkligen vill vara med en sån kille.
    Själv hade jag inte velat vara med någon som skiter i min orgasm eller vägrar slicka.
    Han tror att tjejer inte kan komma öht? Vilket spån! Självklart kan alla tjejer komma, men alla kan inte komma av enbart penetration. 
Svar på tråden Verkar vara mitt fel att han inte kommer