• Anonym (Någon)

Han förnekar sexchat

Bland min mans öppna internetsidor hittade jag en inloggningssida till en sexchat. Det var första sidan som den ser ut när man loggat ut från den. Jag vet detta eftersom jag själv skapat ett fejk konto för att kunna logga in och kolla vad det är för forum det handlar om. Inom loppet av någon minut skrev en rad män till mig och skickade bilder på sitt underliv och ville prata sex. Jag loggade därefter ut och hamnade alltså på den sidan som min man haft uppe i min mobil.

När jag konfronterar honom säger han först att han inte ens vet vad det är för sida. Trots att jag säger till honom att jag tidigare sett den här hemsidan i hans mobil för flera år sedan. Sedan visar han mig en annan version av hemsidan där han menar att han egentligen varit (där krävs ej inlogg) och bara kollat vad andra skrivit. Där framgår typ mest att den och den loggat in osv. Bullshit tänker jag. Sedan börjar han prata om att jag inte kan hindra honom från att kommunicera med folk, att man kan prata om allt möjligt där inne på forumet osv. 

Jag tror inte på vad han säger och han har alltid under många år smugit med sin mobil. Vad säger ni om detta?

• Svar på tråden Han förnekar sexchat
  • Anonym (Rakt på sak)

Jag säger att han sexchattar regelbundet sedan flera år tillbaka och han talar om för dig att han tänker fortsätta med det. Han har rätt, du kan inte hindra honom, men du behöver inte vara med en man som sexchattar med andra. Inte fan sitter de och diskuterar hur man tar hand om sina kaktusar eller vilken film man vill se härnäst på bio iaf.

• Ocdmänniska
    Anonym (Rakt på sak) skrev 2022-04-13 07:30:17 följande:

Jag säger att han sexchattar regelbundet sedan flera år tillbaka och han talar om för dig att han tänker fortsätta med det. Han har rätt, du kan inte hindra honom, men du behöver inte vara med en man som sexchattar med andra. Inte fan sitter de och diskuterar hur man tar hand om sina kaktusar eller vilken film man vill se härnäst på bio iaf.

Håller med
  • Anonym (Kitty)

Jag tror du vet vad han gjort. 
    Jag hade ungefär samma problem med min sambo och det skadade relationen. Jag ser inte på honom på samma sätt och jag är i processen att lämna honom även om han ångrar sig. Men han ljög och nekade först. Varför gör man ens något som man vet att ens partner inte skulle gå med på?!

• Anonym (Någon)

Han säger att inloggningssidan kommer upp i hans mobil som en pop-up. Tror han att jag är dum eller? Det värsta är att han i sin förnekelse vänder på allt, ber inte ens om ursäkt för att han ljugit om att han gjort detta trots att jag inte tycker det är OK, utan istället får mig att låta som en galning. Tex får han det att låta som att jag hittar på och han inte ens vet vad jag pratar om. Jag har inga riktiga "bevis"  förutom att jag sett inloggningssidan flera gånger men för mig räcker det för att jag ska veta att han har ett konto där. Han är väldigt hemlig med sin mobil och har lösenord som jag aldrig får veta så det är en ren slump att jag sett detta. Bildbevis kommer jag aldrig få, för han är väldigt försiktig, 100% fejka uppgifter på hemsidan osv. 

• Anonym (lll)

Just att han försöker försvara är för mig en signal om att han faktiskt inte har rent mjöl i påsen. 

• Anonym (....)
    Anonym (Någon) skrev 2022-04-13 08:53:29 följande:

Han säger att inloggningssidan kommer upp i hans mobil som en pop-up. Tror han att jag är dum eller? Det värsta är att han i sin förnekelse vänder på allt, ber inte ens om ursäkt för att han ljugit om att han gjort detta trots att jag inte tycker det är OK, utan istället får mig att låta som en galning. Tex får han det att låta som att jag hittar på och han inte ens vet vad jag pratar om. Jag har inga riktiga "bevis"  förutom att jag sett inloggningssidan flera gånger men för mig räcker det för att jag ska veta att han har ett konto där. Han är väldigt hemlig med sin mobil och har lösenord som jag aldrig får veta så det är en ren slump att jag sett detta. Bildbevis kommer jag aldrig få, för han är väldigt försiktig, 100% fejka uppgifter på hemsidan osv. 

Han kan faktiskt ha rätt. Finns många forum/sidor/erc som kommer upp som reklam pop-up och att man då kommer direkt till inloggningssidan. 
  • Friger
    Anonym (lll) skrev 2022-04-13 08:54:10 följande:

Just att han försöker försvara är för mig en signal om att han faktiskt inte har rent mjöl i påsen. 

Nåja, oskyldiga människor brukar också vilja försvara sin oskuld.

Många av de här rena sexsidorna brukar ha sådan överväldigande majoritet av män att sannolikheten för att de gjort något irl är obefintlig. Mer som en "runk"-fantasi-sida.

Va är det för sida då?
  • Anonym (Någon)

Hur svarar man ett inlägg direkt? Hittar inte det...

Tror inte på pop-up eftersom han som sagt försökte visa mig en annan "version" av sidan som han menar att han istället tittade på och försvarade sig med det (nonsens). Sen blev han upprörd istället och sa att man bara pratar om olika saker där inne, typ kommimunicerar och att jag inte kan hindra honom från att göra sånt..

När jag nu tagit upp detta med honom igen undviker han att ens prata om det, byter tema eller blir upprörd (spelar offer). Så blir han riktigt snäll och omtänksam istället, säkert i hopp om att jag ska släppa detta så som jag alltid göra. Han skickar hjärtan osv. Snälla! Orkar inte mer den här gången...

• Anonym (Rakt på sak)
    Anonym (Någon) skrev 2022-04-13 09:10:54 följande:

Tror inte på pop-up eftersom han som sagt försökte visa mig en annan "version" av sidan som han menar att han istället tittade på och försvarade sig med det (nonsens). Sen blev han upprörd istället och sa att man bara pratar om olika saker där inne, typ kommimunicerar och att jag inte kan hindra honom från att göra sånt..

När jag nu tagit upp detta med honom igen undviker han att ens prata om det, byter tema eller blir upprörd (spelar offer). Så blir han riktigt snäll och omtänksam istället, säkert i hopp om att jag ska släppa detta så som jag alltid göra. Han skickar hjärtan osv. Snälla! Orkar inte mer den här gången...

Om du sitter på mobilen så ska det finnas ett litet kugghjul vid inlägget du vill citera, där finns den funktionen.

Undanflykter och bortförklaringar. Du vet exakt vad han håller på med.
  • Friger
    Anonym (Någon) skrev 2022-04-13 09:10:54 följande:

Men vad är det för en sida då? Det finns ju några "seriösa" sådana sidor. De brukar inte göra reklam för sig vad jag vet.

Sen finns det en massa med oseriösa sidor som installerar sig till höger och vänster på folks datorer och skickar popup.
Svar på tråden Han förnekar sexchat