Han förnekar sexchat
Bland min mans öppna internetsidor hittade jag en inloggningssida till en sexchat. Det var första sidan som den ser ut när man loggat ut från den. Jag vet detta eftersom jag själv skapat ett fejk konto för att kunna logga in och kolla vad det är för forum det handlar om. Inom loppet av någon minut skrev en rad män till mig och skickade bilder på sitt underliv och ville prata sex. Jag loggade därefter ut och hamnade alltså på den sidan som min man haft uppe i min mobil.
När jag konfronterar honom säger han först att han inte ens vet vad det är för sida. Trots att jag säger till honom att jag tidigare sett den här hemsidan i hans mobil för flera år sedan. Sedan visar han mig en annan version av hemsidan där han menar att han egentligen varit (där krävs ej inlogg) och bara kollat vad andra skrivit. Där framgår typ mest att den och den loggat in osv. Bullshit tänker jag. Sedan börjar han prata om att jag inte kan hindra honom från att kommunicera med folk, att man kan prata om allt möjligt där inne på forumet osv.
Jag tror inte på vad han säger och han har alltid under många år smugit med sin mobil. Vad säger ni om detta?