Inlägg från: Anonym (Rakt på sak) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Rakt på sak)

Han förnekar sexchat

Jag säger att han sexchattar regelbundet sedan flera år tillbaka och han talar om för dig att han tänker fortsätta med det. Han har rätt, du kan inte hindra honom, men du behöver inte vara med en man som sexchattar med andra. Inte fan sitter de och diskuterar hur man tar hand om sina kaktusar eller vilken film man vill se härnäst på bio iaf.

• Anonym (Rakt på sak)
    Anonym (Någon) skrev 2022-04-13 09:10:54 följande:

Hur svarar man ett inlägg direkt? Hittar inte det...

Tror inte på pop-up eftersom han som sagt försökte visa mig en annan "version" av sidan som han menar att han istället tittade på och försvarade sig med det (nonsens). Sen blev han upprörd istället och sa att man bara pratar om olika saker där inne, typ kommimunicerar och att jag inte kan hindra honom från att göra sånt..

När jag nu tagit upp detta med honom igen undviker han att ens prata om det, byter tema eller blir upprörd (spelar offer). Så blir han riktigt snäll och omtänksam istället, säkert i hopp om att jag ska släppa detta så som jag alltid göra. Han skickar hjärtan osv. Snälla! Orkar inte mer den här gången...

Om du sitter på mobilen så ska det finnas ett litet kugghjul vid inlägget du vill citera, där finns den funktionen.

Undanflykter och bortförklaringar. Du vet exakt vad han håller på med.
  • Anonym (Rakt på sak)
    Anonym (Någon) skrev 2022-04-13 10:35:57 följande:
    Hade gjort slut för länge sen - äktenskapet är destruktivt annars också och jag mår inte bra i relationen - men kämpat för barnens skull. Vet att många kommer att säga att barn inte heller mår bra av ett icke-fungerande äktenskap men det är lättare sagt än gjort att bryta upp i praktiken. Eller så har jag bara inbillat mig det och bara behöver göra det nu. 
    Har man ett jobb så man kan försörja sig är det faktiskt inte så svårt. Det handlar om att bestämma sig för att man är värd att vara lycklig, titta på hur man vill leva, om man tror att han kommer att ändra sig inom den närmaste tiden. I ditt läge är det mer att inse att han alltid kommer att fiffla bakom din rygg med sexchatter och vem vet vad mer och fundera på om du vill ha det så. Han respekterar inte dig.
  • Anonym (Rakt på sak)
    Anonym (Någon) skrev 2022-04-13 11:22:27 följande:

Han blir mer anklagande mot mig liksom. Vänder allt mot mig. På ett tämligen aggressivt sätt.

Det betyder bara en sak: han är skyldig och han vet exakt hur fel han har gjort.
  • Anonym (Rakt på sak)
    Anonym (Någon) skrev 2022-04-13 13:18:25 följande:

En annan grej. När jag tar upp det här med honom nu igen så försvarar han inte sig ens. Han bara avfärdar allt och undrar vad jag pratar om för dumheter nu igen. Så berättar jag att jag varit inne i chatten själv och kollat vad folk håller på med därinne och att jag känner mig sviken. Att det är slut med det nu och att han inte ska få göra så här mot mig mer. Då svarar han bara: OK. Jvla stil och vilken respekt för mig va. Underbart efter 15 år!

Behöver du ett tydligare svar än så...?
  • Anonym (Rakt på sak)
    Anonym (Någon) skrev 2022-04-14 09:40:51 följande:

Han är väldigt dominant och har alltid varit. Och ja, på ett sätt hindrar han mig på ett psykiskt plan från att separera. Hotar med det ena och det andra, att påverka barnen, att göra mitt liv till ett helvete sen osv. Alltså inte normala reaktioner. 

Spela in honom om du kan när han håller på så där. Man vet aldrig när man behöver bevisa för diverse myndigheter hur han håller på.
  • Anonym (Rakt på sak)
    Anonym (Någon) skrev 2022-04-14 10:15:42 följande:
    Ja, usch. Tänk att livet blev såhär. Är det så svårt att bara vara fina och snälla mot varandra? Hatar att jag känt att jag behövde stå ut såhär länge. 
    Håller med! Hur svårt ska det vara att vara snäll, särskilt mot de man påstår att man älskar? Nej, du kommer må bättre när ni har gått isär.
Svar på tråden Han förnekar sexchat