• Svennebanan75

Sålt sex?

Har du man eller kvinna sålt sexuella tjänster någon gång?
    om ja, vad är din erfarenhet av det?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Sålt sex?
  • Anonym (ds)

Sålde mig till en tjejkompis när jag hade lite dåligt med cash hehe är kille.
    Var en rolig grej! 

• Svennebanan75
    Anonym (ds) skrev 2022-04-08 02:56:57 följande:

Var en rolig grej! 

Var det första gången hon köpte sex också?
  • Anonym (?)

Var en rolig grej! 

Vad var det hon ville göra med dig som du inte kunde göra gratis ?
  • Anonym (2:an)

Var en rolig grej! 

tog du henne analt?
  • Anonym (ds)
    Svennebanan75 skrev 2022-04-08 08:34:27 följande:
    Var det första gången hon köpte sex också?
    Det tror jag. Men vet inte. 
  • Anonym (ds)
    Anonym (?) skrev 2022-04-08 08:36:34 följande:
    Vad var det hon ville göra med dig som du inte kunde göra gratis ?
    Ame, ja ville låna lite pengar och då fick jag det om jag var med henne. Det var en rolig grej. Vi hade redan haft sex innan men allt bara som kompisar. 
  • Anonym (ds)
    Anonym (2:an) skrev 2022-04-08 08:52:19 följande:
    tog du henne analt?
    Nej inte henne. 
  • Anonym (ds)
    Anonym (ds) skrev 2022-04-08 11:18:24 följande:
    Ame, ja ville låna lite pengar och då fick jag det om jag var med henne. Det var en rolig grej. Vi hade redan haft sex innan men allt bara som kompisar. 
    Behövde inte betala tillbaka. Så nåt rätt gjorde man ju iallafall i halmen. 

Aja, skämt o sidor. Långt ifrån alla säljer sig för att det är kul. Finns dom också, stött på flera tjejer som sålt sex när dom bott utomlands fast dom är helsvenskar. Det gjorde dom för rolighetens skull. Men slutade väl inte jättebra. Alltid något psykfall som krävde att de var deras tjej och förföljde dom så de flydde tillbaka till Sverige. Fast killarna kan ju ändå komma hit bara de att de har uppehållstillstånd i något Europeiskt land. Namn och adress ligger ju ute på nätet så inte så svårt för dom att hitta tjejerna heller. 

Ringde faktiskt polisen en gång eåt en tjej kompis. Hon hade fått efter sig en fd barnsoldat. En riktigt stor snubbe som vuxen. 
  • Anonym (Tanke)

Vore inte dumt för att få en extra slant men har aldrig blivit mer än en tanke. 

• Anonym (A-K)

När jag studerade på universitet sålde jag sex under sommarledigheterna istället för att arbeta med något som känns totalt ointressant.

Behövde ha en inkomst och valde att göra så.

Svar på tråden Sålt sex?