• Svennebanan75

Sålt sex?

Har du man eller kvinna sålt sexuella tjänster någon gång?
    om ja, vad är din erfarenhet av det?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Sålt sex?
  • LadyThunder
    Anonym (Hmm) skrev 2022-04-09 18:41:49 följande:

Har aldrig sålt sex, har alltid gett bort det gratis.

sjukt onödigt 

• ToniErdmann
    Anonym (Singel) skrev 2022-04-09 18:17:51 följande:

Hade precis blivit singel och stod för hela hyran eftersom att exet flyttade ut, skulle gå upp i procent på jobbet månaden efter så det var en månad det krisade sig. Så jag sålde först nakenbilder till en vän, sedan betalade han för sex en gång. Jag hade i alla fall råd med mat den månaden på grund av det, men gjorde aldrig om det.

Hur blev er relation efter att du sålt sex till honom?
  • Anonym (A-K)
    Anonym (ds) skrev 2022-04-08 15:37:52 följande:

Men va :O Det går ju emot allt vad Sverige står för ! 

Kvinnor kan bara bli tvingade till att sälja sex ju. De är ju ALLA offer! (ironi)

Sj har jag fått handjob någon gång. Slutar med att när det är klart så känner jag lite pinsamhet och vill gå. Men de vill fortsätta massera mig hela tiden ut. De 2 tillfällena det hänt så har dom avslutat med ansikts massage, men de sitter mest med mitt huvud i knäet och klappar och smeker mina kinder, hår och skägg.

Som om dom inte vill att man ska gå. Själv tänker jag att nu får dom ju lite ledig tid över till nästa kund. Men nej, dom har bett mig att stanna kvar.

Har ingen trasig barndom eller missbruksproblem bakom mig, men jag är såklart ett undantag.

Sålde sex under några studieledigheter och handlade om ett fåtal jag träffade ofta. Män med pengar.

Tyckte det var bättre jämfört med ett stressigt kassaarbete på ICA eller annat okvalificerat jobb.

Var inte aktuellt att lägga ut profil på nätet för att få kunder, de kan man hitta på närmare håll.
  • LadyThunder
    norrauppland skrev 2022-04-09 19:57:40 följande:
    Hur menar du? 

Att ge bort helt gratis, haha!

• Anonym (Singel)
    ToniErdmann skrev 2022-04-09 19:51:49 följande:
    Hur blev er relation efter att du sålt sex till honom?
    Jag har aldrig mer pratat med honom och han är borttagen från mina sociala medier.
  • Anonym (Prostituerad)

Hade hallick ett tag och även sålt  själv efter det. Det är lätt att fastna fast man inte vill och mår dåligt av det. Iallafall jag är rädd varje gång jag ska träffa nya torskar och attraheras inte av dem men det är ett snabbt sätt att få pengar och dämpa ångest. Tror inte många av oss som säljer sex mår bra. De flesta har haft jobbig uppväxt, problem med ekonomi, använt droger osv. Men vi är nog inte så många på familjeliv. Finns väldigt många köpare i förhållande säljare. Ofta är det helt vanliga män med (bra) jobb sambo/fru och barn som frågar hur man mår men under sexet inte bryr sig ett skit.

Svar på tråden Sålt sex?