• Svennebanan75

Sålt sex?

Har du man eller kvinna sålt sexuella tjänster någon gång?
    om ja, vad är din erfarenhet av det?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Sålt sex?
  • Anonym (Singel)
    Anonym (Ottar) skrev 2022-04-11 19:43:08 följande:

Så "under tiden" gäller alltså ett tillfälle och med någon du kände?

Och med det underlaget vill du relativisera hur alla sexarbetare känner? De som "arbetar" med det och träffar helt okända ofta/ibland. Oki doki. 

För att ta exempel får man inte vara berusad på något vis under passen på statligt godkända jättebordellerna i Tyskland. 

Att vara dyngrak där man träffar kunder på plats är ju ganska dålig idé öht, det är väldigt avtändande. 

Jag mådde likadant som efter att ha blivit våldtagen. De tjejer jag känner som har sålt sex i Sverige känner likadant. Att de inte äger sin kropp längre, den tillhör någon annans och går att köpa.
  • Anonym (Ottar)
    Anonym (Singel) skrev 2022-04-11 19:55:07 följande:
    Fast nu pratar vi i Sverige antog jag, brukar du fråga dem du köper sex av hur de mår? Antar du då blint att alla dessa främlingar du frågar är ärliga om att de mår kanon?

Ja, jag hoppas jag är jävligt avtändande för dig, för jag skulle inte ens vilja ta på dig med en tång.

Jag vet att de flesta som säljer sex i Sverige inte mår bra. Sedan vad som sker i Tyskland har jag ingen aning om och helt ärligt så bryr jag mig inte det minsta.

De som säljer sex i Sverige är inte Karin 40 år, trebarnsmamma och gift, med fint hus och Cadillac.
    Jag köper inte sex. Projicera inte trams. 
    Du är ett troll. Ha det.
  • Anonym (Singel)
    Anonym (Ottar) skrev 2022-04-11 20:03:37 följande:
    Jag köper inte sex. Projicera inte trams. 
    Du är ett troll. Ha det.
    Antar att jag trampade på en öm tå då. Försöker du inbilla dig att majoriteten av de du köper sex av mår bra, så säger jag bara att du har fel. Använd kondom.
  • Anonym (Ottar)
    Anonym (Singel) skrev 2022-04-11 20:00:08 följande:
    Jag mådde likadant som efter att ha blivit våldtagen. De tjejer jag känner som har sålt sex i Sverige känner likadant. Att de inte äger sin kropp längre, den tillhör någon annans och går att köpa.
    Äcklig du är som relativiserar våldtäktsoffer när du själv valt att sälja dig. 
  • Anonym (Singel)
    Anonym (Ottar) skrev 2022-04-11 20:07:11 följande:
    Äcklig du är som relativiserar våldtäktsoffer när du själv valt att sälja dig. 
    Jag har blivit våldtagen och mådde exakt lika dåligt efter, tack.
  • Svennebanan75
    Anonym (Singel) skrev 2022-04-11 20:09:16 följande:
    Jag har blivit våldtagen och mådde exakt lika dåligt efter, tack.
    Det verkar som att du har ett självskadebeteende du borde söka hjälp för. Låter riktigt tråkigt att du använder just sex till att skada dig själv eftersom sex är något lustfyllt och njutningsfullt!
  • Svennebanan75

20% av 44 röstande har köpt sex....

Jag tycker det är intressant att det är just 20%. För länge sedan, då Aftonbladet chatten fanns (fler som minns den?) gjorde jag en helt ovetenskaplig undersökning. Jag frågade alla tjejer jag chattade om jag fick köpa sex av dem, och jag räknade ut att just 20% svarade ja på det. Jag testade även om det låg någon sanning i deras svar, genom att stämma träff med två tjejer som jag sedan låg med mot betalning.

Lite fascinerande att det ff är 20% som säljer sex med tanke på att samhällsnormen, åtminstone i det offentliga, har ändrats en hel del mot 2002 då jag gjorde mitt eget ovetenskapliga test.

• Svennebanan75
    Svennebanan75 skrev 2022-04-12 11:21:31 följande:

20% av 44 röstande har köpt sex....

Jag tycker det är intressant att det är just 20%. För länge sedan, då Aftonbladet chatten fanns (fler som minns den?) gjorde jag en helt ovetenskaplig undersökning. Jag frågade alla tjejer jag chattade om jag fick köpa sex av dem, och jag räknade ut att just 20% svarade ja på det. Jag testade även om det låg någon sanning i deras svar, genom att stämma träff med två tjejer som jag sedan låg med mot betalning.

Lite fascinerande att det ff är 20% som säljer sex med tanke på att samhällsnormen, åtminstone i det offentliga, har ändrats en hel del mot 2002 då jag gjorde mitt eget ovetenskapliga test.

20% av 44 som sålt sex skulle det vara!
  • Anonym (Singel)
    Svennebanan75 skrev 2022-04-12 11:16:32 följande:
    Det verkar som att du har ett självskadebeteende du borde söka hjälp för. Låter riktigt tråkigt att du använder just sex till att skada dig själv eftersom sex är något lustfyllt och njutningsfullt!
    Nej det har jag inte, jag sålde sex en gång för att ha mat på bordet men i övrigt har jag aldrig använt sex till att skada mig själv.
    Idag har jag kommit över det, även om jag såklart ångrar att jag sålde sex. Men i övrigt har jag och min partner ett bra sexliv.
  • Svennebanan75

Ni som tillhör 20%-en som faktiskt säljer sex, hur går ni tillväga för att hitta kunder och var säljer ni tjänsterna?

• Anonym (Prostituerad)
    Svennebanan75 skrev 2022-04-13 17:27:01 följande:

Ni som tillhör 20%-en som faktiskt säljer sex, hur går ni tillväga för att hitta kunder och var säljer ni tjänsterna?

Just nu annonserar på eskortsidor, men har också kvar kunder sen innan/stammisar. Jättelätt att få kontakt med köpare. Med var menar du var jag har sex med dem?
  • Svennebanan75
    Anonym (Prostituerad) skrev 2022-04-13 20:33:44 följande:
    Just nu annonserar på eskortsidor, men har också kvar kunder sen innan/stammisar. Jättelätt att få kontakt med köpare. Med var menar du var jag har sex med dem?
    Ja precis, var du har dina träffar? Hemma hos dig, på hotell, hos kunden eller i bil? eller andra platser.
  • Anonym (Prostituerad)
    Svennebanan75 skrev 2022-04-14 08:37:40 följande:
    Ja precis, var du har dina träffar? Hemma hos dig, på hotell, hos kunden eller i bil? eller andra platser.
    Outcall hos kunder eller hotell mest. Ibland deras arbetsplatser. Många är otrogna och kan inte ses hemma, antar jag. Kan inte ta hem torskar just nu, och bilträffar gjorde jag en del innan men undviker. Mer ovanligt men ställen jag sålt är utomhus, offentliga toaletter, källare och sånt
  • Anonym (ds)
    Anonym (Singel) skrev 2022-04-11 20:00:08 följande:

Låter jättekonstigt. Att man skulle ta betalt för sex pg a det.
    Tvärtom var det för mig. Blev utsatt redan som barn av en vuxen svensk kvinna.
    Så var väldigt till sluten och vågade inte / ville inte vara naken med någon efter det. 

Blev även drogad och våldtagen av en man. Och därefter hatar jag i princip alla män. Inte går jag och säljer mig till dom då.

Nej, tanken på att sälja sig för sex måste redan ha funnits där innan. Och när man ändå känner att kroppen inte tillhör en, så verkar man ha utnyttjat det som ursäkt för att sälja sig ?

Förstår det inte faktiskt.

Med detta sagt så menar jag inte barn som blir utsatta av nära anhöriga under flera år och flera släktingar möjligtvis. (För vet att det blir fel i tankarna på riktigt hos barnet och den bär med sig en känsla av skuld samt relaterar sex till ett symboliskt värde ) Utan texten menas vid ett enstaka våldtäktsfall i nästan vuxen ålder alt helt vuxen ålder.

• Anonym (Prostituerad)
    Anonym (ds) skrev 2022-04-15 06:16:05 följande:

Låter jättekonstigt. Att man skulle ta betalt för sex pg a det.
    Tvärtom var det för mig. Blev utsatt redan som barn av en vuxen svensk kvinna.
    Så var väldigt till sluten och vågade inte / ville inte vara naken med någon efter det. 

Blev även drogad och våldtagen av en man. Och därefter hatar jag i princip alla män. Inte går jag och säljer mig till dom då.

Nej, tanken på att sälja sig för sex måste redan ha funnits där innan. Och när man ändå känner att kroppen inte tillhör en, så verkar man ha utnyttjat det som ursäkt för att sälja sig ?

Förstår det inte faktiskt.

Med detta sagt så menar jag inte barn som blir utsatta av nära anhöriga under flera år och flera släktingar möjligtvis. (För vet att det blir fel i tankarna på riktigt hos barnet och den bär med sig en känsla av skuld samt relaterar sex till ett symboliskt värde ) Utan texten menas vid ett enstaka våldtäktsfall i nästan vuxen ålder alt helt vuxen ålder.

Håller med lite faktiskt. Jag känner igen mig då jag utsattes som barn och började sälja mig senare. Har  väldigt konstig bild av sex och aldrig haft normalt sexliv. Säger inte att ?Singel? ljuger men skulle heller aldrig jämföra vanlig sex med köpare med vad jag varit med om innan (övergrepp i barndomen) på det sättet. Med det sagt säger inte att man inte kan känna sig äcklig och så efter att sålt sex, men tycker det är lite skumt att generellt likställa sexköp med grova våldtäkter osv. så länge det inte var så. Däremot kan prostitution säkert skada väldigt mycket under längre tid det också
  • Anonym (Prostituerad)

Fast ofta som i mitt fall tror jag inte det är något man kommer på själv över en dag ?att sälja sex?, man kanske behöver pengar desperat, får ett förslag att sälja eller liknande och då är större risk att man går med på det om man redan har konstig relation till sin kropp

• Svennebanan75
    Anonym (Prostituerad) skrev 2022-04-14 21:59:44 följande:
    Outcall hos kunder eller hotell mest. Ibland deras arbetsplatser. Många är otrogna och kan inte ses hemma, antar jag. Kan inte ta hem torskar just nu, och bilträffar gjorde jag en del innan men undviker. Mer ovanligt men ställen jag sålt är utomhus, offentliga toaletter, källare och sånt
    Vad är det med bilträff du undviker förutom att det är trångt och bökigt?
  • Anonym (2:an)
    Anonym (Prostituerad) skrev 2022-04-15 08:02:57 följande:

Fast ofta som i mitt fall tror jag inte det är något man kommer på själv över en dag ?att sälja sex?, man kanske behöver pengar desperat, får ett förslag att sälja eller liknande och då är större risk att man går med på det om man redan har konstig relation till sin kropp

har du analsex bara privat eller oxo "i jobbet"? isf, vad ligger tilläggspris på?
  • Anonym (Prostituerad)
    Anonym (2:an) skrev 2022-04-16 09:26:33 följande:
    har du analsex bara privat eller oxo "i jobbet"? isf, vad ligger tilläggspris på?
    Har varken analsex privat eller i jobbet
Svar på tråden Sålt sex?