Inlägg från: Anonym (A-K) |Visa alla inlägg
  • Anonym (A-K)

Sålt sex?

När jag studerade på universitet sålde jag sex under sommarledigheterna istället för att arbeta med något som känns totalt ointressant.

Behövde ha en inkomst och valde att göra så.

• Anonym (A-K)
    Anonym (ds) skrev 2022-04-08 15:37:52 följande:

Men va :O Det går ju emot allt vad Sverige står för ! 

Kvinnor kan bara bli tvingade till att sälja sex ju. De är ju ALLA offer! (ironi)

Sj har jag fått handjob någon gång. Slutar med att när det är klart så känner jag lite pinsamhet och vill gå. Men de vill fortsätta massera mig hela tiden ut. De 2 tillfällena det hänt så har dom avslutat med ansikts massage, men de sitter mest med mitt huvud i knäet och klappar och smeker mina kinder, hår och skägg.

Som om dom inte vill att man ska gå. Själv tänker jag att nu får dom ju lite ledig tid över till nästa kund. Men nej, dom har bett mig att stanna kvar.

Har ingen trasig barndom eller missbruksproblem bakom mig, men jag är såklart ett undantag.

Sålde sex under några studieledigheter och handlade om ett fåtal jag träffade ofta. Män med pengar.

Tyckte det var bättre jämfört med ett stressigt kassaarbete på ICA eller annat okvalificerat jobb.

Var inte aktuellt att lägga ut profil på nätet för att få kunder, de kan man hitta på närmare håll.
  • Anonym (A-K)
    Anonym (Prostituerad) skrev 2022-04-10 19:20:28 följande:
    Känner faktiskt en som gjort det, en ung kille med utländskt utseende som sålde till äldre kvinnor. Det är nog väldigt ovanligt däremot
    Tips: besök Gambia. Dit vita medelålders kvinnor åker till för att knulla.
Svar på tråden Sålt sex?