Inlägg från: Anonym (ds) |Visa alla inlägg
  • Anonym (ds)

Sålt sex?

Sålde mig till en tjejkompis när jag hade lite dåligt med cash hehe är kille.
    Var en rolig grej! 

• Anonym (ds)
    Svennebanan75 skrev 2022-04-08 08:34:27 följande:
    Var det första gången hon köpte sex också?
    Det tror jag. Men vet inte. 
  • Anonym (ds)
    Anonym (?) skrev 2022-04-08 08:36:34 följande:
    Vad var det hon ville göra med dig som du inte kunde göra gratis ?
    Ame, ja ville låna lite pengar och då fick jag det om jag var med henne. Det var en rolig grej. Vi hade redan haft sex innan men allt bara som kompisar. 
  • Anonym (ds)
    Anonym (2:an) skrev 2022-04-08 08:52:19 följande:
    tog du henne analt?
    Nej inte henne. 
  • Anonym (ds)
    Anonym (ds) skrev 2022-04-08 11:18:24 följande:
    Ame, ja ville låna lite pengar och då fick jag det om jag var med henne. Det var en rolig grej. Vi hade redan haft sex innan men allt bara som kompisar. 
    Behövde inte betala tillbaka. Så nåt rätt gjorde man ju iallafall i halmen. 

Aja, skämt o sidor. Långt ifrån alla säljer sig för att det är kul. Finns dom också, stött på flera tjejer som sålt sex när dom bott utomlands fast dom är helsvenskar. Det gjorde dom för rolighetens skull. Men slutade väl inte jättebra. Alltid något psykfall som krävde att de var deras tjej och förföljde dom så de flydde tillbaka till Sverige. Fast killarna kan ju ändå komma hit bara de att de har uppehållstillstånd i något Europeiskt land. Namn och adress ligger ju ute på nätet så inte så svårt för dom att hitta tjejerna heller. 

Ringde faktiskt polisen en gång eåt en tjej kompis. Hon hade fått efter sig en fd barnsoldat. En riktigt stor snubbe som vuxen. 
  • Anonym (ds)
    Anonym (A-K) skrev 2022-04-08 15:13:08 följande:

När jag studerade på universitet sålde jag sex under sommarledigheterna istället för att arbeta med något som känns totalt ointressant.

Behövde ha en inkomst och valde att göra så.

Men va :O Det går ju emot allt vad Sverige står för ! 

Kvinnor kan bara bli tvingade till att sälja sex ju. De är ju ALLA offer! (ironi)

Sj har jag fått handjob någon gång. Slutar med att när det är klart så känner jag lite pinsamhet och vill gå. Men de vill fortsätta massera mig hela tiden ut. De 2 tillfällena det hänt så har dom avslutat med ansikts massage, men de sitter mest med mitt huvud i knäet och klappar och smeker mina kinder, hår och skägg.

Som om dom inte vill att man ska gå. Själv tänker jag att nu får dom ju lite ledig tid över till nästa kund. Men nej, dom har bett mig att stanna kvar.

• Anonym (ds)
    Anonym (tror inte på de som svarat ja) skrev 2022-04-08 18:51:44 följande:

Ts du förstår väl att de som svarat antagligen hittar på. En sådan här trådstart drar till sig troll 

Jag tror att den ända som hittar på och smutskastar i denna tråd är du.
  • Anonym (ds)
    Anonym (Singel) skrev 2022-04-11 20:00:08 följande:
    Jag mådde likadant som efter att ha blivit våldtagen. De tjejer jag känner som har sålt sex i Sverige känner likadant. Att de inte äger sin kropp längre, den tillhör någon annans och går att köpa.

Låter jättekonstigt. Att man skulle ta betalt för sex pg a det.
    Tvärtom var det för mig. Blev utsatt redan som barn av en vuxen svensk kvinna.
    Så var väldigt till sluten och vågade inte / ville inte vara naken med någon efter det. 

Blev även drogad och våldtagen av en man. Och därefter hatar jag i princip alla män. Inte går jag och säljer mig till dom då.

Nej, tanken på att sälja sig för sex måste redan ha funnits där innan. Och när man ändå känner att kroppen inte tillhör en, så verkar man ha utnyttjat det som ursäkt för att sälja sig ?

Förstår det inte faktiskt.

Med detta sagt så menar jag inte barn som blir utsatta av nära anhöriga under flera år och flera släktingar möjligtvis. (För vet att det blir fel i tankarna på riktigt hos barnet och den bär med sig en känsla av skuld samt relaterar sex till ett symboliskt värde ) Utan texten menas vid ett enstaka våldtäktsfall i nästan vuxen ålder alt helt vuxen ålder.

Svar på tråden Sålt sex?