• Noslrac

GISSA KÖN

Hej! fritt fram att gissa kön på min lilla bebis i vecka 13+1. jag var av någon anledning väldigt säker på en pojk men enligt NUBteorin börjar jag nästan tro en flicka, så skulle vara spännande att se vad ni tror. Feel free att posta era egna ultraljudsbilder också!

• Svar på tråden GISSA KÖN
  • Anonym (Spänning)

Vet inte vad som behövs för att se, men vi har fler bilder om det behövs. Här är vecka 14+0. Vad tror ni det är för kön?
  • Anonym (Katarina)

Ni får gärna gissa könet på min bebis (v.13+3)! Jag har en stark känsla av att det är en pojke men skulle gärna vilja höra vad ni tror utifrån NUBteorin och/eller skallteorin. Det hade varit så kul och spännande då nästa ultraljud är om några veckor. 🥰

• Symetrical
    Anonym (Spänning) skrev 2024-12-11 16:00:09 följande:

Vet inte vad som behövs för att se, men vi har fler bilder om det behövs. Här är vecka 14+0. Vad tror ni det är för kön?
    Tyvärr inga ledtrådar här. Posta gärna alla profilbilder du fick 😊 
  • Symetrical
    Cottonball skrev 2024-12-07 17:39:02 följande:

Hej, 
    den sista bilden där bebis är vänd åt andra hållet är vecka 14+4, de andra är 13+3. lite svårt att få en bild sa de då den rör sig så mycket, men vad skulle ni gissa för kön? Väntar svar från nipt men helt otålig hade varit kul att se va ni gissar 🙈 lite tidsfördriv hehe

Tyvärr inte så tydliga nubb-bilder, men skulle gissa på pojke utifrån det som syns. Väldigt oklart dock!
  • Symetrical
    Anonym (Katarina) skrev 2024-12-12 22:00:14 följande:

Ni får gärna gissa könet på min bebis (v.13+3)! Jag har en stark känsla av att det är en pojke men skulle gärna vilja höra vad ni tror utifrån NUBteorin och/eller skallteorin. Det hade varit så kul och spännande då nästa ultraljud är om några veckor. 🥰

Nubben syns tyvärr dåligt här, men lutar åt pojke. uppdatera gärna efter ditt ul! ☺️
  • Anonym (Spänning)
    Symetrical skrev 2024-12-13 09:52:16 följande:
    Tyvärr inga ledtrådar här. Posta gärna alla profilbilder du fick 😊 
    Här är de bilder vi fick. Vet inte om de hjälper något 😅🙈

• Symetrical
    Anonym (Spänning) skrev 2024-12-13 22:26:19 följande:
    Här är de bilder vi fick. Vet inte om de hjälper något 😅🙈

Dessvärre ganska otydliga bilder, men skulle gissa på flicka utifrån det jag kan se. Långt ifrån säker dock! 🙂
  • Anonym (Gravid)

Vad tror ni för kön på min bebis? Vecka 13+3

• Symetrical
    Anonym (Gravid) skrev 2024-12-15 14:20:12 följande:

Vad tror ni för kön på min bebis? Vecka 13+3

Lite rörig bild, men  lutar åt pojke utifrån det jag kan se 😊
  • Newstory

Hallå 😊 V. 12+1 på vårat ultraljud idag, barnmorskan gissade på könet.
    Vad tror ni? 
  • Anonym (Anonym5144)

Någon som kan se vad för kön de är? Är i vecka 10+6 så de är tidigt men kul att se vad folk tror 🤭😊
  • Symetrical
    Newstory skrev 2024-12-19 17:40:22 följande:

Hallå 😊 V. 12+1 på vårat ultraljud idag, barnmorskan gissade på könet.
    Vad tror ni? 
    Lite tidigt, men i nuläget flicka. Väldigt tjejig nubbe, så skulle bli förvånad om det visar sig att det ändras till pojke! 🙂
  • Symetrical
    Anonym (Anonym5144) skrev 2024-12-19 21:29:27 följande:

Någon som kan se vad för kön de är? Är i vecka 10+6 så de är tidigt men kul att se vad folk tror 🤭😊
    Som du själv skriver är det alldeles för tidigt! Återkom gärna med fler bilder om du gör något ul i v 13-14 ☺️
  • Anonym (Nubfiken)
    Symetrical skrev 2024-10-25 13:50:40 följande:
    Din magkänsla stämmer, definitivt en liten pojke 😊

Kan bekräfta att vi ska få en liten pojke i maj 🥰???? 

• Symetrical
    Anonym (Nubfiken) skrev 2024-12-23 08:17:31 följande:

Kan bekräfta att vi ska få en liten pojke i maj 🥰???? 

Stort grattis! Det var en tydlig pojknubbe! 😉
  • Cammi91

Hej. Var på ultragyn idag. Är 12+4
    Jag tror på en flicka men har svårt att tyda exakt. 

Svar på tråden GISSA KÖN