• Noslrac

GISSA KÖN

Hej! fritt fram att gissa kön på min lilla bebis i vecka 13+1. jag var av någon anledning väldigt säker på en pojk men enligt NUBteorin börjar jag nästan tro en flicka, så skulle vara spännande att se vad ni tror. Feel free att posta era egna ultraljudsbilder också!

• Svar på tråden GISSA KÖN
  • limay2025

Vill någon gissa på vår lilla? Mina ovana ögon ser ingen nubb överhuvudtaget. 😊 UL från 13+0
  • Carrie123

Åh vad spännande! vad tror ni min lilla bebis är? väldigt aktiv på ul men fick dessa 2 bilder där den ligger åt olika håll till slut, haha! Är 12+6. 

• Carrie123
    Carrie123 skrev 2024-11-13 18:03:31 följande:

Åh vad spännande! vad tror ni min lilla bebis är? väldigt aktiv på ul men fick dessa 2 bilder där den ligger åt olika håll till slut, haha! Är 12+6. 

Bbilderna kom inte med?!
  • Symetrical
    limay2025 skrev 2024-11-12 09:02:51 följande:

Vill någon gissa på vår lilla? Mina ovana ögon ser ingen nubb överhuvudtaget. 😊 UL från 13+0
    Dina ögon har rätt, tyvärr ingen nubbe här. Har du fler bilder? 😊
  • Symetrical
    Carrie123 skrev 2024-11-13 18:04:43 följande:

Bbilderna kom inte med?!
    Av det jag kan se på dessa bilder är det en flicka. Kan inte garantera att det inte gömmer sig stacking nånstans dock. Har du fler bilder? 🙂
  • Symetrical
    meeaa skrev 2024-11-14 20:49:24 följande:

Någon som kan se på mina bilder? ☺️
    Är bebis äldre än 12+6 veckor är detta definitivt en flisan ☺️
  • limay2025
    Symetrical skrev 2024-11-15 10:20:45 följande:
    Dina ögon har rätt, tyvärr ingen nubbe här. Har du fler bilder? 😊
    Tack snälla för svar! Tyvärr har jag bara dem tre bilderna, men jag fick en video som jag har försökt att ta lite printscreens från, bifogar dem ifall du kan se något där? 😊 

• Symetrical
    limay2025 skrev 2024-11-15 12:51:20 följande:
    Tack snälla för svar! Tyvärr har jag bara dem tre bilderna, men jag fick en video som jag har försökt att ta lite printscreens från, bifogar dem ifall du kan se något där? 😊 

Syns tyvärr inte här heller 🙈 Så trist att man inte kan skicka filmer här..
  • Carrie123
    Symetrical skrev 2024-11-15 10:22:16 följande:
    Av det jag kan se på dessa bilder är det en flicka. Kan inte garantera att det inte gömmer sig stacking nånstans dock. Har du fler bilder? 🙂
    Nej tyvärr inte! blir spännande att se vad det blir. Har 2 pojkar redan men hittar inga bilder från dem i vecka 12-14 så kan inte jämföra haha
Svar på tråden GISSA KÖN