• Noslrac

GISSA KÖN

Hej! fritt fram att gissa kön på min lilla bebis i vecka 13+1. jag var av någon anledning väldigt säker på en pojk men enligt NUBteorin börjar jag nästan tro en flicka, så skulle vara spännande att se vad ni tror. Feel free att posta era egna ultraljudsbilder också!

• Svar på tråden GISSA KÖN
  • Jen20
    Venenum skrev 2024-10-30 21:04:12 följande:
    Flicka skulle jag gissa! :) 
    Vad spännande tack för att du kollar! Var eller vad ser du som tyder på det?🤭
  • Jenka92

Hej på er! 

hoppar också in här :) vad tror ni det är för kön på min lilla bebis? Vecka 12.. :)

• Venenum
    Jen20 skrev 2024-10-30 21:58:35 följande:
    Vad spännande tack för att du kollar! Var eller vad ser du som tyder på det?🤭
    Sista bilden finns där en liten antydan till det. Kan dock inte utesluta att det är något annat som synd, därav en gissning :=
    >> det är okej att tänka fel, så länge man tänker själv
  • Jen20
    Venenum skrev 2024-11-01 08:49:41 följande:
    Sista bilden finns där en liten antydan till det. Kan dock inte utesluta att det är något annat som synd, därav en gissning :=
    Tack för svar 😊
  • Jen20
    Symetrical skrev 2024-10-30 19:09:18 följande:
    Tyvärr inga ledtrådar här.  Har du fler bilder?
    Kan du se något på mina andra?😊
  • Symetrical
    Jen20 skrev 2024-10-30 20:36:22 följande:
    Har från vecka 13+0 men är ännu sämre är jag rädd postar de ändå 😅

Utifrån dessa skulle jag säga 90% säkert flicka 😊
  • Jen20
    Symetrical skrev 2024-11-03 15:09:14 följande:
    Utifrån dessa skulle jag säga 90% säkert flicka 😊
    Tack för tolkning får jag fråga var och på vilken bild du ser något?  Så spännande och intressant 😊
  • Symetrical
    Jen20 skrev 2024-11-03 18:26:28 följande:
    Tack för tolkning får jag fråga var och på vilken bild du ser något?  Så spännande och intressant 😊

På sista bilden syns nubben tydligt och även urinblåsan (röda cirkeln), vilket gör att man lätt kan se att nubben är parallell med ryggraden. Finns dock alltid en liten risk att det döljer sig stacking, så därför kan man sällan vara hundra om man inte har en film att kolla på 😊
  • Jen20
    Symetrical skrev 2024-11-05 12:20:47 följande:
    På sista bilden syns nubben tydligt och även urinblåsan (röda cirkeln), vilket gör att man lätt kan se att nubben är parallell med ryggraden. Finns dock alltid en liten risk att det döljer sig stacking, så därför kan man sällan vara hundra om man inte har en film att kolla på 😊
    Oj vad du kan tack för bra förklaring! Va på ultraljud idag på 17+0 och hon tog bild på vad som ska vara 3 streck och de vill aldrig säga 100 men kunde inte se några pojkdelar och sa att hon tydligt såg 3 streck här 
  • Symetrical
    Jen20 skrev 2024-11-05 14:17:25 följande:
    Oj vad du kan tack för bra förklaring! Va på ultraljud idag på 17+0 och hon tog bild på vad som ska vara 3 streck och de vill aldrig säga 100 men kunde inte se några pojkdelar och sa att hon tydligt såg 3 streck här 
    Japp, det där är definitivt en tös! ☺️
Svar på tråden GISSA KÖN