• Noslrac

GISSA KÖN

Hej! fritt fram att gissa kön på min lilla bebis i vecka 13+1. jag var av någon anledning väldigt säker på en pojk men enligt NUBteorin börjar jag nästan tro en flicka, så skulle vara spännande att se vad ni tror. Feel free att posta era egna ultraljudsbilder också!

• Svar på tråden GISSA KÖN
  • Symetrical
    Anonym (Bfjuni) skrev 2024-11-25 12:42:29 följande:

Någon som vill gissa på denna? 🥰 13+0

FFlicka 😊

• Symetrical
    junibebis25 skrev 2024-11-29 11:17:43 följande:

Hej! Någon som vet? Vad tror ni att det är för kön på min bebis? 
    Tyvärr inga ledtrådar här. Har du fler bilder?
  • annasf0
    Hej,
    Jag är en student som skriver min c-uppsats i psykologi vid Linnéuniversitet. Uppsatsen handlar om upplevd stress och faktorer som kan påverka i vilken grad individer upplever stress. Utifrån ett samhällsperspektiv där allt fler drabbas av utmattning och arbetsrelaterad stress är det relevant att undersöka detta för att kunna införa åtgärder.
    Det skulle betyda mycket om ni tog er tid att svara (tidsåtgång ca 10 min)

Hälsningar Anna

docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSf89Azfey96gBUIfsxB4DlAW_aEYNNsZHY3YQWyJgSWut67og/viewform
  • Anonym (Anonym 5678)

Någon som vill gissa kön ultraljud v18.
  • Symetrical
    Anonym (Nyfiken!!) skrev 2024-11-30 10:22:06 följande:

Syns det här då?

Bebis rör sig väldigt mycket här, så svårt att se. Lutar åt pojke, men långt ifrån säker!
  • Symetrical
    Anonym (Anonym 5678) skrev 2024-11-30 21:07:57 följande:

Någon som vill gissa kön ultraljud v18.
    Så pass sent behövs en bild underifrån. du har inga profilbilder från v 13-15?
  • Cottonball

Hej, 
    den sista bilden där bebis är vänd åt andra hållet är vecka 14+4, de andra är 13+3. lite svårt att få en bild sa de då den rör sig så mycket, men vad skulle ni gissa för kön? Väntar svar från nipt men helt otålig hade varit kul att se va ni gissar 🙈 lite tidsfördriv hehe

• Meddelande borttaget
Svar på tråden GISSA KÖN