zarizael skrev 2022-09-16 11:26:42 följande:
Hej tjejer. Länge sedan jag skrev här nu. Hoppas alla mår bra :)
Var hos BM igår. Hon skulle lyssna på hjärtat men mini hade gympa i magen o hjärtljuden var alldeles för snabba haha hon fick ge upp o sa att vi tar en paus o gör lite annat o försöker igen. Om inte bebis kommer ner i frekvens får du åka till förlossningen o lyssna.
Hjälp måste man dit för så enkla saker. Men tack o lov hade mini lugnat sig lite när jag fyllt i lite papper klart. Den ville fortfarande inte vara still men frekvensen var godkänd iallafal. Haha
så tydligen kan man bli skickad till förlossningen för allt möjligt.
Här har mini lite olika dagar. Vissa är jättelugna o vissa är det party. Men det märks att det blir trångt nu :)
Kul med en livlig liten krabat i magen :D de är samma här kan vara livligt i några dagar tycker jag, sen kommer de någon dag med lugnare aktivitet vilket verkar vara våran minis mönster, men bm har ibland fått kämpa för å hinna med å få in bra med hjärtljud för att bebis flyttar runt som bara den, dock får vi se nu till veckan då jag är i v 32, gissar de börjar bli trångt å antagligen lite svårare att "rymma undan" sådär iaf så kanske blir lättare att hitta hjärtljuden då, nåja nu kan man snart börja räkna ner på riktigt, längtar så otroligt mkt samtidigt som jag tycker de är såå mysigt med gravidmage och massa rörelser som man får känna, även om de finns en del baksidor med graviditet såklart men njuter i de stora hela. Men detta är.ju tredje och sista som vi tänkt så känns lite sorgset när man tänker att de är sista gången man går igenom detta