RH93 skrev 2022-04-29 12:10:08 följande:
Bebis2021: jag har mått väldigt illa och känt mig otroligt orkeslös, men har sedan nån vecka tillbaka känt att allt nästan är borta. Kan få nåt litet illamående om jag inte ätit eller äter för mycket typ, men inte alls som tidigare. Jag har precis gått in i v.13. Vi gjorde KUB idag och fick se bebis sprattla omkring fullt välmående. Den växer precis som den ska och vi fick 1/20000 för kromosomavvikelser. Jag har varit sjukt orolig och nästan känt mig knäpp som att jag inbillar mig graviditeten sen symtomen försvann haha. Så tror inte du behöver vara orolig :)
Skönt att höra att man inte är ensam
känner igen de där att ibland kan de uppstå lite illamående när man blir hungrig eller äter för mkt så har jag också fortfarande, lite känsligt med just illamående alltså, men har aldrig haft några stora besvär. Nåja man borde va glad att man mår bra mesta dels men man ska väl alltid hitta något att oroa sig över :-P oj så härligt att du fått se bebis idag, å roligare när man börjar komma längre in i graviditeten å ser lite mer än en prick liksom