Gravid med bf november 2022
Skönt att höra Pico :)
Skönt att höra Pico :)
Åhhhh nej. Håller tummarna för dig. Hoppas hematomet försvinner och att lillen klarar sig
Ja det jäkla illamåendet alltså. Man undrar varför man går igenom detta frivilligt igen just nu haha. Men mitt har varit bättre nu i två dagar och inte lika dödstrött. Vilket förstås gör att man oroar sig något enormt att något hänt liten istället. Man är ju fasiken aldrig nöjd haha så extremt dumt. Mår man illa önskar man att det vore mindre illamående. Och mår man inte illa så nojar man att något gått fel.
Har mest extrem växtvärk/mensvärk senaste dagarna. Häromnatten vaknade jag o gick på toa. Sedan kunde jag inte somna om för det gjorde så ont
Är typ 9+1 idag. Mådde fruktansvärt pyton med sonen denna vecka minns jag så är orolig nu när jag inte mår pyton denna vecka nu
Urs o fy så jobbigt :(
Hemskt o behöva vänta så länge på nästa vul. Måste kännas som en plåga.
Jag har sluppit ma. Tack o lov. Bara haft tidiga missfall. Men en kollega/kompis gick igenom det för några år sedan. Då försvann alla symtom för henne. Konstaterades på kub ultraljudet att fostret dött i v8. Hon fick nytt ul några dagar senare med läkare som konstaterade samma sak och så fick hon tabletter på en gång.
Styrkekramar till dig
Hur går det för dig Emphz???
orolig för dig :(
Då fortsätter jag hålla tummarna för dig o hoppas på goda nyheter 11/4
Lycka till alla idag.
Själv får man vänta till den 26e när det är dax för kub.
Skönt att höra att blödningen verkar stanna av nu emphz :) hoppas den försvinner helt
Holy sist jag var hos bm i somras så var det för p-piller så hon var lite paff att se mig där. Men dom är proffs och dessutom har dom hört det mesta :)
Väljommen Erica. Här har du en till hopsan med en pappa som kommer bli allt annat än glad. Har oxå varit chockad och haft känslorna överallt. Men nu är jag bara glad och det är ju vi tjejer som bestämmer över vår kropp ;)
Spännande att inte märka av det förrän nu. Vilken överaskning :)
Grattis ni som sett hjärtan idag. Skönt att få bekräftat att något lever där inne :)
Ja just ja Erica. När jag blev gravid med äldsta var pappan inte glad i början men han vände ganska snabbt och innan förlossningen var han mer exalterad än mig haha
Erica men då så :) vet han om det har han ju oxå gjort ett val på sätt o vis :)
Det låter väldigt likt när jag blev gravid med första. Åt inte preventivmedel sedan något år, vi räknade cykeln när det var säkert o ej. Jag var 25år. Han var som sagt inte pepp i början men det tog inte lång tid innan det vände. Ge honom lite tid att låta chocken släppa så stackarn kan tänka rationellt igen ;)
Du ska se att han ändrar sig så småningom.
Och som kollegan sa när hon skulle övertyga mannen om en tredje ?Du kommer aldrig att ångra ett barn?
:)