Gravid med bf november 2022
Tack för tipsen tjejer! :)
Tack för tipsen tjejer! :)
Hej. Var på Vul idag är i vecka 6+1, läkaren såg hinnsäck och nåt litet knyte där i men kunde ej se några hjärtljud än, hoppas innerligt att det var för tidigt ???????? Nån som varit med om detta?
Kan vi inte göra en BF-lista? :) jag kan börja.
BF NOVEMBER 2022
9/11 Chilins, första barnet
BF NOVEMBER 2022
9/11 chilins, första barnet
14/11 värmekudde, första barnet
en som inte kom med på listan, jag lade till den:)
3/11 Dalarna91, första barnet.
8/11 Grodan90, tredje barnet
9/11 chilins, första barnet
11/11 falisha, tredje barnet
10/11 JessicaJKM, första barnet
12/11 emphz, tredje barnet
14/11 värmekudde, första barnet
Är i vecka 6 nu (5+3) och idag började illamåendet på morgonen. Har gått och väntat på att illamåendet ska börja men nu ångrar jag mig att den är här får se hur länge det håller i sig..
Tycker det är så svårt att dölja illamåendet från kollegor på jobbet. Någon annan som känner så?
Thasz: jag har samma oro för vi ska hänga med min mans föräldrar nästa helg och om illamåendet blir värre blir det jobbigt att dölja det. Vill inte heller berätta ännu. Man får kanske skylla på något annat om det blir många toalett besök pga illamåendet haha
Leopard91: Välkommen och grattis!
Dalarna91: skönt och slippa illamåendet! Njut medan du kan man vet aldrig när eller om det slår till haha
Bubbelfika: jag har redan ringt och bokat tid för inskrivning är i vecka 6 nu. Vi ska dit nästa vecka. Det ser jag fram emot!
Man skulle ju kunna säga att man har urinvägsinfektion och äter antibiotika. Då går man ju mkt på toa och får inte dricka alkohol + att man faktist kan bli illamående av antibiotika. Så om man skulle råka hulka så kan man skylla på det hahah