Lukter?
Tänder du på lukter? Lukten av din kvinna? Lukten från hennes kåta kön innan du börjar slicka? Eller doften från hans kuk innan du börjar suga? Eller något annat?
Tänder du på lukter? Lukten av din kvinna? Lukten från hennes kåta kön innan du börjar slicka? Eller doften från hans kuk innan du börjar suga? Eller något annat?
Ena inlägget du skickar är så osammanhängande och med avsaknad av skiljetecken och versaler och det andra så otrevligt i ton att man faktiskt undrar hur det står till med dig?
Tror du att man är en våldtäktsman bara för att man finner unga tjejer attraktiva, nädu....skärpa dig om du nu verkligen är 50 år.
Vissa här är extrema men man ska komma ihåg att dagens samhälle förväntas vi vara väldigt rena, i förhållande till förr i tiden tålde man svett lukt och man duschade inte ens 1 gång i veckan på vissa ställen, det finns till och med forskning som tyder på att det är onyttigt att duscha varje dag.
Ena inlägget du skickar är så osammanhängande och med avsaknad av skiljetecken och versaler och det andra så otrevligt i ton att man faktiskt undrar hur det står till med dig?
Tror du att man är en våldtäktsman bara för att man finner unga tjejer attraktiva, nädu....skärpa dig om du nu verkligen är 50 år.
Är du överhuvudtaget medveten om att det finns gott om män och kvinnor som tänder på dominans och underkastelse och då i fullständigt samförstånd vuxna, myndiga individer emellan? Hårt sex innebär inte med nödvändighet övergrepp/våldtäkt.
Och jag har aldrig skrivit att jag dras till minderåriga tjejer what so ever och dina döttrar var väl 21 respektive 26 år. Varför skulle jag då söka mig längre och längre ner i åldrarna? Sluta läsa in övergrepp och pedofili när det inte är det jag talar om, tack!
Vissa här är extrema men man ska komma ihåg att dagens samhälle förväntas vi vara väldigt rena, i förhållande till förr i tiden tålde man svett lukt och man duschade inte ens 1 gång i veckan på vissa ställen, det finns till och med forskning som tyder på att det är onyttigt att duscha varje dag.
Är du överhuvudtaget medveten om att det finns gott om män och kvinnor som tänder på dominans och underkastelse och då i fullständigt samförstånd vuxna, myndiga individer emellan? Hårt sex innebär inte med nödvändighet övergrepp/våldtäkt.
Och jag har aldrig skrivit att jag dras till minderåriga tjejer what so ever och dina döttrar var väl 21 respektive 26 år. Varför skulle jag då söka mig längre och längre ner i åldrarna? Sluta läsa in övergrepp och pedofili när det inte är det jag talar om, tack!
"Sluta läsa in...". "... pedofili när det inte är det jag talar om, tack!"
Jag tänder på mina egna lukter! Om jag t.ex. onanerat och fått utlösning i mina underkläder innan jag somnar så luktar de sperma på morgonen när jag vaknar, även om de torkat. Och denna lukt brukar jag bli så kåt av så jag bara måste onanera och spruta i dem igen!
Är jag konstig?
Medelsvår störning och daddyissues kanske, men jag älskar verkligen doften av när någon lagar pannkakor. Jag känner mig trygg, omhändertagen, tröstad och som om allt kommer ordna sig. Det är inte sexuellt, men kan nog vara romantiskt.
Alltid när jag var liten (och vid något tillfälle som vuxen, alldeles för vuxen för att pappa skulle behöva ta hand om mig) och jag var ledsen eller sjuk så lagade pappa pannkakor till mig.
Den doften är verkligen underbar och jag blir som 5 år igen. Lite perverst kanske eftersom jag även associerar det med pappa, men jag hade velat ha en karl som lagade pannkakor åt mig varje gång jag har PMS.
Att ta sig till ett café och äta pannkakor där är inte samma sak, eller att laga dem själv...inte samma sak. Jag vill att en snäll gubbe lagar dem till mig, serverar dem med sylt eller äpplemos och vaniljglass.
Förr när jag var yngre fanns det dofter som fick mig att gå igång. Nu idag när jag är 55+ finns det nog inga dofter som påverkar mig nämnvärt. Vet inte om det beror på sämre luktsinne eller att jag har tappat stinget.
Dock njuter jag långt mer nuförtiden av okulära intryck. Jag skulle vilja säga att jag är en betraktare.