Ena inlägget du skickar är så osammanhängande och med avsaknad av skiljetecken och versaler och det andra så otrevligt i ton att man faktiskt undrar hur det står till med dig?
Tror du att man är en våldtäktsman bara för att man finner unga tjejer attraktiva, nädu....skärpa dig om du nu verkligen är 50 år.
Anonym (terapeuten) skrev 2022-02-19 02:07:46 följande:
har två underbara hemmaboende döttrar på 26 respektive 21 år. är själv 50 år. tänk om jag av misstag lät dig kliva in i vår boning? vad skulle hända mån tro. om jag mina kunskaper i psykologi till trots gjorde totalt bort mig. förstod inte jag bjudit hem en man som vore "en ulv i fårakläder"?! mannen förespeglade mig vara min intressent med egna glupska blickar på mina flickor... hemska tanke. min uppgift och mina avsikter med mina förtjusande (deras jämnåriga pojkvänner och mina vänner säger det) och giftasvuxna döttrar är skydda dem ifrån män med kink som ditt inlägg synliggör. vill definitivt inte tjejerna får en snedvriden syn på samlevnad och sex. vedervärdiga tanke. tänk om du med hjälp av ett yttre med förvillande psykologiska manövrar och ordsvada släpptes in över vår tröskel för att husera fritt... vårt hem vår trygga plats. inga ulvar ges tillträde. längre fram i tiden gör flickorna medvetna, mogna och positiva val. än så länge är jag deras beskyddande lejoninna.
Anonym (terapeuten) skrev 2022-03-05 03:46:01 följande:
Exemplifiera när jag "låtit mig luras" till att släppa ulven över tröskeln till vårt hem tack! Vi är selektiva i umgänge, bostaden som nämnts vår borg och vi bjuder aldrig in ulvar förklädda i fårakläder. Så ja tack, dra dina exempel med mig... Mina döttrar är socialt kompetenta, väluppfostrade och försiktiga med sina pojkvänner. Deras dejter sker med förkärlek i vårt hem så också mina för en ökad trygghetskänsla.
I din ton låter du tyvärr för din egen skull kärlekslös och känslokall i din beskrivning av hur närma sig tjejer/kvinnor. Daughter issues?? Trauma (psykisk och fysisk misshandel i barndom)?
Din ton i tråden representerar "Kapten Klänning's" inställning till unga tjejer? Kapten Klänning var om historiken behöver repeteras polischefen och våldtäktsmannen som dömdes för våldtäkt av yngre tjejer. Ja, övergreppen hårda och emotionellt avstängdhet förekom hos våldtäktsmannen när övergreppen utfördes under tvång med handlovar på och piskor användes till offrens rädsla. Ditt ideal