Inlägg från: Anonym (Pervo) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Pervo)

Lukter?

Tänder på unga, söta tjejers kroppsdoft. Hennes fötter och strumpor, gärna efter en dag i skor eller stövlar eller när hon tränat sig svettig, hennes fitta och röv liksom armhålorna. Mums! Drömmer Tungan ute

• Anonym (Pervo)
    Tukt skrev 2022-02-13 09:20:47 följande:

I en sådan här tråd kan det ju vara bra göra skillnad på doft och lukt.

Jo, förvisso, och jag är väl medveten om skillnaden på doft och lukt, där doft används om behagliga retningar av luktsinnet medan lukt används om obehagliga sådana.

Här kan det ju dock bli komplicerat, då exempelvis undertecknad finner sexuell njutning och upphetsning i unga, snygga tjejers fotsvett och det för mig därför faktiskt kan anses vara en doft medan många nog skulle säga att det snarare är en lukt, något man vill slippa förnimma.Men det blir ju än mer komplicerat just p.g.a. att det måste vara unga attraktiva tjejers fotdoft/-lukt jag går i gång på medan för mig oattraktiva tjejers fotlukt/-doft enbart är äcklig.

Därför är unga, snygga tjejers fotsvett något som för mig avger doft, inte lukt. Det samma gäller för deras armhålor, fittor och rövar.

• Anonym (Pervo)
    Anonym (Parfymören) skrev 2022-02-13 13:54:13 följande:
    Detta skulle nog i de flesta framkalla kräkreflexer och ditt fall nog handlar det troligen om en luktfetisch. Det finns ju en anledning varför man ska känna aversion mot vissa lukter biologiskt för att undvika bli sjuk, hamna i fara, sköta hygienrutiner för att inte gå runt och var full av bakterier osv.

Fotsvett och rövlukt är exempel på såna dofter som borde stöta bort och indikera att man ska tvätta sig. Illaluktande människor blir ju också utstötta
    Anonym (Man) skrev 2022-02-27 09:00:19 följande:

Vissa här är extrema men man ska komma ihåg att dagens samhälle förväntas vi vara väldigt rena, i förhållande till förr i tiden tålde man svett lukt och man duschade inte ens 1 gång i veckan på vissa ställen, det finns till och med forskning som tyder på att det är onyttigt att duscha varje dag.

Jag kan inte tala för andra, men vill understryka att jag visserligen tänder på unga, snygga tjejers kroppsdoft, men då inom rimliga gränser. Doften som utvecklas hos en tjej som iakttar normal hygien är fullt tillräcklig för mig, ja, gärna om hon tränat hårt eller haft skor på hela dagen - men inte att hon går otvättad i samma kläder många dagar i sträck. Det finns en gräns även för mina perversioner.

• Anonym (Pervo)
    Anonym (terapeuten) skrev 2022-02-19 02:07:46 följande:
    har två underbara hemmaboende döttrar på 26 respektive 21 år. är själv 50 år. tänk om jag av misstag lät dig kliva in i vår boning? vad skulle hända mån tro. om jag mina kunskaper i psykologi till trots gjorde totalt bort mig. förstod inte jag bjudit hem en man som vore "en ulv i fårakläder"?! mannen förespeglade mig vara min intressent med egna glupska blickar på mina flickor... hemska tanke. min uppgift och mina avsikter med mina förtjusande (deras jämnåriga pojkvänner och mina vänner säger det) och giftasvuxna döttrar är skydda dem ifrån män med kink som ditt inlägg synliggör. vill definitivt inte tjejerna får en snedvriden syn på samlevnad och sex. vedervärdiga tanke. tänk om du med hjälp av ett yttre med förvillande psykologiska manövrar och ordsvada släpptes in över vår tröskel för att husera fritt... vårt hem vår trygga plats. inga ulvar ges tillträde. längre fram i tiden gör flickorna medvetna, mogna och positiva val. än så länge är jag deras beskyddande lejoninna. 
    Fast du lät dig ju luras att släppa ulven över tröskeln, eller hur? Och det är väl klart att jag skulle betrakta dina giftasvuxna döttrar som de bytesdjur de är - och även ta för mig så snart tillfälle bjuds. Av både använda skor, strumpor och trosor och sedan även deras kroppar. Hårt. {#emotions_dlg.djavulsk}
  • Anonym (Pervo)
    Anonym (terapeuten) skrev 2022-03-05 03:46:01 följande:
    Exemplifiera när jag "låtit mig luras" till att släppa ulven över tröskeln till vårt hem tack! Vi är selektiva i umgänge, bostaden som nämnts vår borg och vi bjuder aldrig in ulvar förklädda i fårakläder. Så ja tack, dra dina exempel med mig... Mina döttrar är socialt kompetenta, väluppfostrade och försiktiga med sina pojkvänner. Deras dejter sker med förkärlek i vårt hem så också mina för en ökad trygghetskänsla. 

I din ton låter du tyvärr för din egen skull kärlekslös och känslokall i din beskrivning av hur närma sig tjejer/kvinnor. Daughter issues?? Trauma (psykisk och fysisk misshandel i barndom)?

Din ton i tråden representerar "Kapten Klänning's" inställning till unga tjejer? Kapten Klänning var om historiken behöver repeteras polischefen och våldtäktsmannen som dömdes för våldtäkt av yngre tjejer. Ja, övergreppen hårda och emotionellt avstängdhet förekom hos våldtäktsmannen när övergreppen utfördes under tvång med handlovar på och piskor användes till offrens rädsla. Ditt ideal tydligen? Kräks     
    Ok, av det första du skrev till mig drog jag - uppenbart felaktigt! - slutsatsen att du fann det lite spännande att jag skulle sexuellt attraheras av dina vuxna döttrar och då det tilltalade mig spelade jag med.

i övrigt vill jag påpeka att jag till skillnad från Göran Lindberg inte attraheras av minderåriga och definitivt inte tvingar någon tjej till sex. Men visst hårt och perverst sex med unga, men absolut inte minderåriga, tjejer, det tänder jag på. Men det skall alltid finnas samtycke. Jag förgriper mig inte på någon.
  • Anonym (Pervo)
    Anonym (terapeuten) skrev 2022-03-06 00:02:55 följande:
    Var har jag hävdat att det skulle vara "lite spännande" att föreställa mig att du med just dina preferenser sexuellt skulle attraheras av mina 20 plus döttrar? I forumet finns för övrigt en äldre man vilken tänder på att lägga en sats i kollegors högklackade skor när ingen märker något för att njuta av tilltaget därefter. Ni verkar föredra "samma". Alla har sina erotiska eggelser men i vår familj tänder vi knappast på kinks utan fnissar mer tillsammans med dem (inte åt dem). 

Göran Lindberg flyttade successivt sina gränser och sin fetischism önskan. Initialt var objekten lovliga och den minderåriga flickan under 15 år var aktuell i sluttampen av polisens spaningsarbete. Samma sak gällde innehållet i övergreppen, hårt och perverst som du säger om dig själv, stegrades över tid till att bli allt grövre för att landa i renodlade våldtäkter med äldre män som åskådare. "Men det ska alltid finnas samtycke" beskriver du dina egna hårda och perversa sexsessioner med unga. Tror vi behöver ha klart för oss att yngre tjejer inte alltid är färdiga med sina inre gränser varför deras gränssättning ofta blir otydlig med följd att de mår mycket dåligt efteråt när deras limit pushats. Utifrån ditt inlägg till mig tycker jag du rör dig i en komplicerad "gråzon" vilket inledande fantasier på nåt sätt tyder på. 
    Anonym (Pervo) skrev 2022-03-05 03:01:51 följande:
    Och det är väl klart att jag skulle betrakta dina giftasvuxna döttrar som de bytesdjur de är - och även ta för mig så snart tillfälle bjuds. Av både använda skor, strumpor och trosor och sedan även deras kroppar. Hårt. {#emotions_dlg.djavulsk}

Är du överhuvudtaget medveten om att det finns gott om män och kvinnor som tänder på dominans och underkastelse och då i fullständigt samförstånd vuxna, myndiga individer emellan? Hårt sex innebär inte med nödvändighet övergrepp/våldtäkt.

Och jag har aldrig skrivit att jag dras till minderåriga tjejer what so ever och dina döttrar var väl 21 respektive 26 år. Varför skulle jag då söka mig längre och längre ner i åldrarna? Sluta läsa in övergrepp och pedofili när det inte är det jag talar om, tack!

Svar på tråden Lukter?