Lukter?
Tänder på unga, söta tjejers kroppsdoft. Hennes fötter och strumpor, gärna efter en dag i skor eller stövlar eller när hon tränat sig svettig, hennes fitta och röv liksom armhålorna. Mums!
Tänder på unga, söta tjejers kroppsdoft. Hennes fötter och strumpor, gärna efter en dag i skor eller stövlar eller när hon tränat sig svettig, hennes fitta och röv liksom armhålorna. Mums!
I en sådan här tråd kan det ju vara bra göra skillnad på doft och lukt.
Jo, förvisso, och jag är väl medveten om skillnaden på doft och lukt, där doft används om behagliga retningar av luktsinnet medan lukt används om obehagliga sådana.
Här kan det ju dock bli komplicerat, då exempelvis undertecknad finner sexuell njutning och upphetsning i unga, snygga tjejers fotsvett och det för mig därför faktiskt kan anses vara en doft medan många nog skulle säga att det snarare är en lukt, något man vill slippa förnimma.Men det blir ju än mer komplicerat just p.g.a. att det måste vara unga attraktiva tjejers fotdoft/-lukt jag går i gång på medan för mig oattraktiva tjejers fotlukt/-doft enbart är äcklig.
Därför är unga, snygga tjejers fotsvett något som för mig avger doft, inte lukt. Det samma gäller för deras armhålor, fittor och rövar.
Vissa här är extrema men man ska komma ihåg att dagens samhälle förväntas vi vara väldigt rena, i förhållande till förr i tiden tålde man svett lukt och man duschade inte ens 1 gång i veckan på vissa ställen, det finns till och med forskning som tyder på att det är onyttigt att duscha varje dag.
Är du överhuvudtaget medveten om att det finns gott om män och kvinnor som tänder på dominans och underkastelse och då i fullständigt samförstånd vuxna, myndiga individer emellan? Hårt sex innebär inte med nödvändighet övergrepp/våldtäkt.
Och jag har aldrig skrivit att jag dras till minderåriga tjejer what so ever och dina döttrar var väl 21 respektive 26 år. Varför skulle jag då söka mig längre och längre ner i åldrarna? Sluta läsa in övergrepp och pedofili när det inte är det jag talar om, tack!