Inlägg från: evelinagra1 |Visa alla inlägg
  • evelinagra1

BIM mars 2022

Pico skrev 2022-03-04 09:18:10 följande:

Butembobaby - vi är synkade Solig frågan är när man vågar testa igen.. vill gärna testa i smyg för att kunna överraska den dag som Plus dyker upp..

Åh det låter lovande ju! Min tempkurva är en helt annan denna cykel, tidigare har tempen dippat ganska rejält typ äl+3-4 för att sen stiga lite igen innan mens. Nu har den varit tydligt hög hela tiden. Funderar på om det har varit brist på progesteron efter mitt missfall. Men jag är hoppfull och längtar till tempning varje morgon xD

nu har inte jag tempat så länge än men hittills denna cykeln är tempen helt annorlunda, den har sjunkt vid äl + 3-4 precis som för dig innan och hoppat lite mer men denna cykel har tempen legat vid ungefär samma grad sen ägglossning, nu är jag bara på äl+5 eller 6 men hoppas att det kan vara positivt och längtar till imorgon när jag gör tempa igen haha

• evelinagra1

Jag har samma symtom som alla andra månader innan mens så har inte jätte stora förhoppningar denna månaden heller

• evelinagra1

Pico!  Det ser absolut lovade ut!! 

det var även någon mer som la ut bild på ett test och håller verkligen tummarna att det är ett plus! (glömde vad du hette och jag kan inte citera haha)

själv är jag så taggad för att få ta tempen varje morgon och jag hoppas sååå att det fortsätter vara hög, om jag jämför med förra månaden så är det mycket stabilare nu? Förra månaden hoppade den upp och ner och undrar vad det beror på, kanske att jag börjat träna och kroppen mår bättre 

• evelinagra1
    Cinapuffen skrev 2022-03-07 13:06:34 följande:
    Har en massa gravtest från testlagret hemma så jag testade igår och idag, trots att det är alldeles för tidigt egentligen. Drömmer Tyckte jag såg ett svaaaagt streck. Men när jag tittar på bilderna jag knäppt så ser jag inget. Det visar sig väl i slutet av veckan. Tungan ute
     Har bim 10/3 och känner som er, det känns precis samma som alla andra månader..
  • evelinagra1
    Cinapuffen skrev 2022-03-07 13:25:21 följande:
    Och när man läser om symtom och graviditet så verkar det som det är lika vanligt att inte ha symtom alls som det är att ha symtom. Så man blir inte klokare av att googla. Och ändå kan man inte låta bli. Tungan ute

haha ja precis! jag har precis samma symtom som innan mens men googlat att man kan ha det även om man är gravid men man kan också ha inga symtom eller massa symtom, så ja man blir ju inte klokare snarare mer förvirrad haha Skrattande

• evelinagra1

Håller tummarna för er butembobaby och pico!!
    min temp sjönk idag, inte under linjen dock så är väl inte kört även fast det känns så haha..

• evelinagra1
    Cinapuffen skrev 2022-03-08 10:09:17 följande:
    Min temp sjönk oxå idag. Men jag vågar inte riktigt lita på min temp för den brukar vara helt bananas av och till utan anledning. Tungan ute

när har du BIM? Hoppas att den inte sjunker mer för oss imorgon Tungan ute

• evelinagra1
    flisan1989 skrev 2022-03-08 10:14:16 följande:

Här fick jag mens två dagar för tidigt? hänger kvar o ser hur det går för er andra Hjärta

Åå nej va tråkigt, är ganska säker på att min kommer imorgon kväll eller på torsdag också
    :( 
  • evelinagra1

Grattis pico!!

för mig sjönk tempen ytterligare lite idag men fortfarande inte under linjen så räknar med mens imorgon eller fredag...

• evelinagra1
    Butembobaby skrev 2022-03-09 15:10:05 följande:
    Tusen tack loppster Hjärta Snart är det eran tur också! 
    Cinapuffen skrev 2022-03-09 14:45:15 följande:
    Stort grattis! Solig
    Tack SoligSå härligt! Jag hade ett missfall I v.9 innan jag fick min dotter, så vet hur det ärHjärta

Hoppas att er regnbågsbebis blir lika underbar som min{#emotions_dlg.flower}

Min mann har varit väldigt involverad i hela processen, så han har sett när jag har testat och brukar fråga om resultatet:) i går kom vi båda fram till att vi trodde det var positivt, och I morse var det hann som fick äran att läsa av det digitala testet. Han blev väldigt glad, men har alltid haft lite svårare att känslomässigt förstå att vi är gravida. Såklart är han stöttande och så, men tror det är svårt för honom att greppa på samma sätt som jag som har alla hormoner och symptom ;) 

stort grattis till plusset!! 
    var det du som skrev att du hade feber för någon dag sen? Jag känner mig febrig idag men har även hosta så det är väl ett virus jag har men man hoppas ju in i det sista haha.. dock testade jag negativt imorse så troligtvis så är jag bara sjuk

• evelinagra1

Det var ju kul att man får positivt på något test iallafall.. sen att det var corona var väl kanske mindre kul 
  • evelinagra1
    Kiiwii skrev 2022-03-09 20:23:02 följande:
    Nääää :/ Vad trist att bli sjuk. Förra månaden fick jag covid några dagar före jag fick mens, det var en dubbelt kass månad. Krya på och håller tummarna att du får ett annat positivt test snart :)

hur blev din mens? Blev den sen eller kom den som vanligt?

• evelinagra1

idag kom mensen.. jag hoppar över till april tråden men hänger kvar här ändå och kollar hur det går för er

Svar på tråden BIM mars 2022