Inlägg från: evelinagra1 |Visa alla inlägg
  • evelinagra1

BIM mars 2022

Hittade ingen mars tråd så tror inte det finns någon än så tänkte att jag startar en

detta blir vårat 14e försök tror jag har tappat räkningen haha.. vi har gjort en utredning och de har inte hittat något ?fel? på någon av oss så nu står vi i kö för vidare utredning och behandling men jag hoppas såklart att vi inte ska behöva komma dit!

Förra månaden blev ägglossningen väldigt sen så är lite osäker på BIM men om det kommer i normal tid så borde bim bli 6/3

hoppas på många fina pluss denna månaden <3

6/3 evelinagra1 (14e försöket 1a barnet )

• Svar på tråden BIM mars 2022
  • evelinagra1

Kul att så många är med redan!

vad tror ni om bidrottninggele och sånna saker? Jag började med det idag men nu blev jag lite osäker, tänk om det bara gör mer skada än nytta? 

• evelinagra1
    MAKL skrev 2022-02-07 16:47:11 följande:
    Intressant att du tar upp det. Jag hade tänkt prova det denna cykel då jag lyssnade på ett webinar från vulverine som sa nått om att det kan hjälpa vid östrogen brist/dominans. Men jag har inte vågat ta det steget då jag hört att det kan ställa till det med cyklerna. Men lyckas vi inte det här försöket så kommer jag absolut att testa nästa försök :)

jag tog några tabletter innan förr förra ägglossningen dock inte enda fram till ägglossningen men då fick jag ägglossning tidigare än jag brukar vilket jag inte ser som negativt, jag tänker att jag testar hela denna cykeln och ser hur cykeln blir :) kan ju vara värt ett försök iallafall 

• evelinagra1

Nu kan jag inte citera dig igen? Kiiwii : ja det är svårt att veta.. men tänker att jag ger det ett försök denna månaden iallafall :) 

• evelinagra1

Blir så irriterad när det inte går att citera? lakritsen : jag skulle ljuga om jag säger att jag lever som vanligt även fast jag önskar att jag kunde göra det.. på dessa 14 månader vi försökt har jag inte druckit någon alkohol för tänk om jag skulle vara gravid eller tänk om det stör ägglossningen.. ja så har jag varit med allting som man inte ska göra/äta som gravid tyvärr och det är nog en stor del till varför det inte tar sig för oss.. jag är för stressad och tänker för mycket, men jag ska verkligen försöka denna månaden att leva mer som vanligt och inte tänka lika mycket trots att jag tar ägglossningstest och tempar. Jag köpte zink idag som jag och min sambo ska ta och utöver det så tar jag folsyra och även bidrottninggele denna månaden så vi får väl se om det ger något resultat.

En fråga till er alla, hur gör ni för att maxa chanserna? när och hur ofta ligger ni?

• evelinagra1

Har varit lite oaktiv här de senaste dagarna.. mensen gör mig lite deppig :/
    jag dricker inte kaffe men däremot har jag tidigare druckit en del cola zero men har dragit ner på det nu så dricker knappt det alls längre 

jag är på dag 3 av mensen idag, brukar alltid blöda 5-6 dagar men idag är det knappt något blod? Bara lite rosa när jag torkar mig. vad kan det bero på? det är säkert helt normalt men aldrig varit med om detta innan? 

• evelinagra1

Hej på er, längesen jag skrev något här nu men har läst allt ni skrivit. Börjar det närma sig ägglossning för några av er nu eller? Jag börjar testa imorgon, hoppas på tidigare äl denna månaden då den inte kom förrän cd 21 förra månaden..

gör ni något speciellt denna månanden för att maxa chanserna? :)
    Hoppas ni får en fin alla hjärtans dag <3

• evelinagra1

hej på er,  jag har en frågaTungan ute när jag och min sambo har sex och han kommer i mig så känns det som att allt åker ut? Det gör det säkert inte men hur är det för er?

• evelinagra1

Pico : när jag sätter mig på toa så känns det som att hela satsen åker ut haha, men ja troligtvis är det ju inte så haha

Svar på tråden BIM mars 2022