BIM mars 2022
MALK : ja men det låter ju ganska logiskt! det är som sagt säkert ingen fara men man börjar ju undra om det kan vara en anledning till att det inte tar sig..
MALK : ja men det låter ju ganska logiskt! det är som sagt säkert ingen fara men man börjar ju undra om det kan vara en anledning till att det inte tar sig..
Kan inte citera någon av er men verkar ju inte vara ensam om mitt ?problem? iallafall, ska testa att ligga på mage istället, vet inte jag har framåt eller bakåtlutad livmoder men har ju inte funkar att ligga på rygg hittils iallafall så att ligga på mage kanske går bättre haha
Kiiwii : samma här .. CD 15 och ingen ägglossning än
Jag använder mig av NC ägglossningstest och det står i instruktionerna att man ska läsa av efter 5 minuter men när det har gått 5 minuter så är det bara svagt svagt men väntar jag i 10-15 minuter så blir det såhär starkt? Kan jag lita på resultatet efter 10-15 min eller är testet ogiltigt då?
Äntligen positivt äl test nu på kvällen!!
flisan1989 : tanken var att vi skulle ligga med denna gången men jag blev sjuk.. vi hade sex 19/2, 21/2 och 24/2 ska åtminstone ha sex idag också och förhoppningsvis imorgon :)
Flisan: ja det blir lätt väldigt pressat tyvärr.. men ni har ju ändå fått till det bra! Håller tummarna
Känner mig lite nere nu.. fick ju positivt ÄL test igår på morgonen, hade sex på kvällen, och tempade fortsatt lågt i morse. Tror därför att själva ägglossningen varit idag. Jag hade hoppats på att vi skulle hinna ligga idag också, men hela dagen har gått till att köra bil. Och nu när vi kom fram till vårt hotell så sa mannen nej för att han var för trött.
Jag är egentligen också för trött, för jag har kört bil i 5 timmar idag, men det känns så trist att missa äl dagen
Han sade att vi kan ligga i morgon, men har svårt att se när vi ska hinna det med tanke på att vi bor på hotell med en tvååring och ska umgås med mina föräldrar hela dagen. Kanske på kvällen i så fall, men då har det ju gått typ 60 h sen positivt test.
Hur som helst så vill jag ju såklart inte ligga med någon som inte vill, så nu får vi hålla alla tummar att ligget igår räckte.
jag förstår precis hur du känner. Några månader har min sambo inte heller orkat när man faktiskt ?behövt? ha sex.. och säger vi kan ta det imorgon har blivit så ledsen då och ja det känns ju också dumt för man vill ju såklart inte ligga med någon som inte vill men där o stunden känns det som att det är nu eller aldrig.. jag håller tummarna att det räcker att ni låg igår <3 spermierna ska ju leva flera dagar säger dom ju :)