• Anonym (BusigQvinna)

Tabu & Förbjudet...omröstning!

Jag är en gift fru och fotbollsmamma och har nu när jag rannsakar mig själv tänjt väldigt mycket på gränserna vad som är betraktat som tabu och förbjudet när det gäller sex. Vi har två barn, varav ene sonen är min styvson från min Makes förra äktenskap. Jag vill här utmana er att välja ut det som är mest graverande (tabu/förbjudet) som jag gjort eller fantiserat om. På min lista finns två saker som ännu så länge bara är fantasier, men restan har jag faktiskt gjort, ibland mer än en gång. 
    (Min man vet ingenting och skulle bli förfärad om han fick veta)
    När jag ser listan blir jag självklart förfärad, men jag har alltid varit väldigt aktiv när det gäller sex, och det spänner över ganska många år.
    välkomna att välj ut det värsta:

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Tabu & Förbjudet...omröstning!
  • Anonym (Snusktant)
    Tukt skrev 2022-02-07 16:55:17 följande:
    Du behöver inte köra med härskartekniker i diskussionen bara för att du inte förstår:
    1: Att du är ganska ordentligt off-topic i ditt inlägg.
    2: Håller liv i en tråd där TS antingen är en rätt skadad person, alternativt runktråd eller ute efter att provocera.
    Alternativt är du själv trådstartaren som försöker normalisera ditt beteende, du fått ordentligt med mothugg för.
    Men stackars liten då Cool
  • Anonym (Busig?)

Jag ser mig inte som en bra människa, men en ärlig motsvarande tråd för mig hade innehållit alternativ som:

1) Fantiserat om en väninnas man 2) Var kär i en 45årig gubbe när jag var 20 men berättade aldrig det för gubben eftersom det fort gick över 3) Köpte glidmedel för jag ville prova analsex men vågade aldrig fråga dåvarande om han ville det och numera har jag hemorojjder och är singel  4) Vill helst träffa den svenske manliga doktorn när jag är på vårdcentralen istället för nån av de andra och anledningen till det är att han är söt men vill inte verka rasistisk så kan inte säga det 5) ljugit och sagt att jag röstat på SD för att slippa en jobbig fd väninna, så hon "tog bort" mig istället för tvärtom.

• Anonym (Snusktant)
    Anonym (jaha) skrev 2022-02-07 16:58:55 följande:
    Ah så nu är det en könsfråga helt plötsligt?

Jag tror inte det är personens kön som avgör hur provocerad man blir, jag tror att minst lika många kvinnor tycker du är en väldigt störd individ.
    Jag tror jag har kränkt fler män än du har. Och jag är kvinna. Om det gör det till en könsfråga så varsågod Solig
  • Anonym (Ordning)

En tråd om sunkigt tattarbeteende. Varför?

• Hotelliggaren
    Anonym (jaha) skrev 2022-02-07 16:53:14 följande:

Och du kan givetvis inte förstå skillnaden mellan en random ung kille på stan och en styvson antar jag? Enligt dina argument så är ju incest ok bara sonen/dottern njuter av det? Om njutningen är det enda som spelar någon roll så kvittar det ju om det är ens eget barn eller en styvson eller?

Nej det är inte bara picant, det är riktigt jävla sjukt och absolut inte en "vanlig" fantasi. Möjligen är det vanligt bland väldigt störda människor. Dessutom är det stor skillnad mellan fantasier och att agera på fantasier och TS gjorde nog lite mer än fantisera.
    Jag ser skillnad på detta: random kille på stan= inte särskilt pikant, styvson= mkt pikant.
    Vad har detta med incest att göra? Incestlagen finns inte av moraliska utan medicinska skäl, men vill undvika genetiska defekter. Och dra nu inga likhetstecken mellan pedofili och incest. Det kan kombineras men behöver inte finnas en sån koppling. 
    Väldig skillnad mellan att ligga med styvson och egen son. 
    Jag skulle säga att det är en relativt vanlig fantasi, jag kan kolla lite statistik om du vill.
    Ja det är skillnad på att ha fantasier och agera på dem. Skulle varit rätt tveksam till detta om styvsonen var yngre men 17, då var åtm jag både sexuellt aktiv och på unga killars sätt ganska gränslös. TS beskriver honom oxo som en ganska välvuxen yngling. 
    Skulle aldrig göra nåt liknande själv, men jag är mer hämmad än TS.
  • Tukt
    Anonym (Ordning) skrev 2022-02-08 12:25:57 följande:

En tråd om sunkigt tattarbeteende. Varför?

För att en person gillar och går i gång på att skriva provocerande inlägg. Sedan kan då inte folk låta bli att helt enkelt låta det vara för det det är, en provokation, utan håller det vid liv med mer eller mindre seriös diskussion. Detta påhejad av trådstartaren själv som med annat nick går in för att skapa än mer provokation i tråden.
  • Anonym (jaha)
    Hotelliggaren skrev 2022-02-08 12:27:35 följande:
    Jag ser skillnad på detta: random kille på stan= inte särskilt pikant, styvson= mkt pikant.
    Vad har detta med incest att göra? Incestlagen finns inte av moraliska utan medicinska skäl, men vill undvika genetiska defekter. Och dra nu inga likhetstecken mellan pedofili och incest. Det kan kombineras men behöver inte finnas en sån koppling. 
    Väldig skillnad mellan att ligga med styvson och egen son. 
    Jag skulle säga att det är en relativt vanlig fantasi, jag kan kolla lite statistik om du vill.
    Ja det är skillnad på att ha fantasier och agera på dem. Skulle varit rätt tveksam till detta om styvsonen var yngre men 17, då var åtm jag både sexuellt aktiv och på unga killars sätt ganska gränslös. TS beskriver honom oxo som en ganska välvuxen yngling. 
    Skulle aldrig göra nåt liknande själv, men jag är mer hämmad än TS.
    Ok så det är alltså skillnad på vad för slags relation man har till den unga killen?
    Ja det är skillnad på att knulla sin egen son och sin partners son, dock är båda jävligt fel. Att det ena är fel och det andra riktigt jävla fel gör det inte rätt.

Även om de inte har blodsband så har de en förälder/barn relation till varandra som all slags sex inte ska existera i. Det är liksom självklarheter för de flesta med någorlunda friska värderingar. Sen kan du försöka snacka bort det bäst du vill med "lagen" men du vet lika väl som jag att få skulle vara ok med att deras partner knullar deras barn oavsett vad lagen säger.

Ja en 17-åring kan vara sexuellt aktiv men INTE med sina föräldrar och det inkluderar bonusföräldrar. Och även om killen är gränslös så har föräldrarna sitt eget ansvar för sin egen gränslöshet... det blir inte ok att vara en gränslös bonusförälder för att den unga killen är gränslös.

Det handlar inte om att vara "hämmad" det handlar om att vara frisk i huvudet. En person som helt saknar spärrar är inte en frigjord person, det är en jävligt sjuk person. Folk som sitter på anstalt sitter inte där för att de är mer frigjorda eller mindre "hämmade" än andra, de sitter där för att det är sjuka.
  • Hotelliggaren
    S
    Anonym (jaha) skrev 2022-02-08 12:45:51 följande:
    Ok så det är alltså skillnad på vad för slags relation man har till den unga killen?
    Ja det är skillnad på att knulla sin egen son och sin partners son, dock är båda jävligt fel. Att det ena är fel och det andra riktigt jävla fel gör det inte rätt.

Även om de inte har blodsband så har de en förälder/barn relation till varandra som all slags sex inte ska existera i. Det är liksom självklarheter för de flesta med någorlunda friska värderingar. Sen kan du försöka snacka bort det bäst du vill med "lagen" men du vet lika väl som jag att få skulle vara ok med att deras partner knullar deras barn oavsett vad lagen säger.

Ja en 17-åring kan vara sexuellt aktiv men INTE med sina föräldrar och det inkluderar bonusföräldrar. Och även om killen är gränslös så har föräldrarna sitt eget ansvar för sin egen gränslöshet... det blir inte ok att vara en gränslös bonusförälder för att den unga killen är gränslös.

Det handlar inte om att vara "hämmad" det handlar om att vara frisk i huvudet. En person som helt saknar spärrar är inte en frigjord person, det är en jävligt sjuk person. Folk som sitter på anstalt sitter inte där för att de är mer frigjorda eller mindre "hämmade" än andra, de sitter där för att det är sjuka.
    Känns mest som att det är du som inte ser skillnaden på bonusbarn o egna barn. Hon är inte hans mamma, han är inte hennes barn! Han är öht inte ett barn i sexuell mening.
    Jag ser det inte som värre än att hon är otrogen med sin killes brorsa tex.
    Moraliskt förkastligt, javisst, men om det är fel är väl inte upp till dig att avgöra? Saker som är fel brukar i regel regleras i lag. 

Men om hon gör slut med sin kille, är det genast ok då?
    Det är en form av väldigt grov otrohet tänker jag. 
    Som sagt, inget jag själv skulle göra, men sätter mig inte till doms över andra.

Insinuerar du att TS bör spärras in?

• Anonym (jaha)
    Anonym (Snusktant) skrev 2022-02-08 12:55:35 följande:
    Såja, när argumenten tryter så kommer personangreppen som ett brev på posten. Så gulligt ändå!
    Nope det är ett enkelt konstaterande. En hel del av det du tar upp i din lista visar ju ett väldigt gränslöst beteende som absolut inte kan klassas som friskt.
  • Anonym (jaha)
    Hotelliggaren skrev 2022-02-08 13:26:40 följande:
    Anonym (jaha) skrev 2022-02-08 12:45:51 följande:

Känns mest som att det är du som inte ser skillnaden på bonusbarn o egna barn. Hon är inte hans mamma, han är inte hennes barn! Han är öht inte ett barn i sexuell mening.
    Jag ser det inte som värre än att hon är otrogen med sin killes brorsa tex.
    Moraliskt förkastligt, javisst, men om det är fel är väl inte upp till dig att avgöra? Saker som är fel brukar i regel regleras i lag. 

Men om hon gör slut med sin kille, är det genast ok då?
    Det är en form av väldigt grov otrohet tänker jag. 
    Som sagt, inget jag själv skulle göra, men sätter mig inte till doms över andra.

Insinuerar du att TS bör spärras in?

Tja, det är väl ganska lätt att ta reda på, TS kan fråga sin partner vad han tycker om att hon runkar av hans son så får hon svart på vitt.

Jo jag förstår att du tycker det är ok att runka av sin bonusson och verkar dela TS värderingar. Dock kan det ju knappast kallas för normala värderingar.

Jag insinuerar inget, jag säger rakt ut att TS förmodligen inte är riktigt frisk och det kan TS lätt verifiera genom att bolla sin lista med valfri psykolog. Vad tror du hon kommer få för svar?
  • Anonym (Kimchi)

Har ni tänkt på att TS har dragit från sin tråd. I något av inläggen erkände hon att hon ljög. Kan allt vara lögn? En luden skogsvarelse? Om det finns ett uns sanning i det och inte bara provocerande fantasier är det mycket som behöver skruvas rätt i det huvudet. Sedan dyker ett annat nick upp och drar valser också. Samma person som vill rättfärdiga och elda på sina fantasier. 

Man slutar aldrig att förvånas. 

• Hotelliggaren
    Anonym (jaha) skrev 2022-02-08 14:29:45 följande:
    Tja, det är väl ganska lätt att ta reda på, TS kan fråga sin partner vad han tycker om att hon runkar av hans son så får hon svart på vitt.

Jo jag förstår att du tycker det är ok att runka av sin bonusson och verkar dela TS värderingar. Dock kan det ju knappast kallas för normala värderingar.

Jag insinuerar inget, jag säger rakt ut att TS förmodligen inte är riktigt frisk och det kan TS lätt verifiera genom att bolla sin lista med valfri psykolog. Vad tror du hon kommer få för svar?
    Han tycker knappast det är ok.
    Nej jag delar inte hennes värderingar, skulle aldrig göra så. Men det innebär inte att jag dömer henne. Man är olika. Vad som är fel i det här fallet kan jag inte sitta o säga på nätet utan att vara där eller känna dem. 
    Tror inte en psykolog skulle uttrycka sig så dramatiskt som du....
  • Anonym (jaha)
    Hotelliggaren skrev 2022-02-08 16:02:08 följande:
    Han tycker knappast det är ok.
    Nej jag delar inte hennes värderingar, skulle aldrig göra så. Men det innebär inte att jag dömer henne. Man är olika. Vad som är fel i det här fallet kan jag inte sitta o säga på nätet utan att vara där eller känna dem. 
    Tror inte en psykolog skulle uttrycka sig så dramatiskt som du....
    Att alla är olika är ingen ursäkt för att bete sig hur man vill, det finns gränser för vad som är friskt och sjukligt beteende och JA sjukt beteende ska absolut kritiseras och dömas. Hur ska sjuka människor annars förstå att de är sjuka om alla hela tiden normaliserar deras beteende och säger att det är helt ok och var och en kan göra som man vill?

Jag frågande inte dig vad en psykolog skulle tycka om mitt ordval, jag frågade dig om en psykolog skulle tycka att TS beteende är friskt?
  • Hotelliggaren
    Anonym (jaha) skrev 2022-02-08 16:25:54 följande:
    Att alla är olika är ingen ursäkt för att bete sig hur man vill, det finns gränser för vad som är friskt och sjukligt beteende och JA sjukt beteende ska absolut kritiseras och dömas. Hur ska sjuka människor annars förstå att de är sjuka om alla hela tiden normaliserar deras beteende och säger att det är helt ok och var och en kan göra som man vill?

Jag frågande inte dig vad en psykolog skulle tycka om mitt ordval, jag frågade dig om en psykolog skulle tycka att TS beteende är friskt?
    Hur kan du säga att en person är sjuk och ska kritiseras  och dömas bara för att hon gör nåt som vi andra tycker är omoraliskt? Hon har inte skadat nån. Är du lika kritisk mot alla som är notoriskt otrogna tex? Sårar väl på samma sätt som att runka av styvson? 
    Jag ser inte varför hennes beteende är så fruktansvärt, hon har ju inte direkt dödat nån. Vad är det värsta som kan hända? Att maken upptäcker detta och blir fly förbannad? 
    Tror du är lite moralpolis jag... 
    Jag dömer då hellre alla som gör sånt som verkligen skadar. tex säljer knark till ungdomar, slår sin fru eller rånar folk på mobilen. Sånt sätter spår och är dessutom olagligt av en anledning.
    Nej jag är säker på att en psykolog skulle säga att hon är frisk. Lite issues och nån form av gränslöshet men absolut inte psykisk sjukdom.
  • Bgbg

Hej Sambo man här
    Relativ ny här. Tycker FL är en fantastiskt forum där man  kan dela känna saker om sina tankar och funderingar.. så långt bra. Man gillar saker man delar saker 
    Det jag däremot inte förstår är om man nu tycker något är så stötande om något man inte gillar?. varför inte sappa vidare. istället för att trasha tråden? Om något ät en fantasi?. erfarenhet?.dröm?.
    Det finns massa härskare här?. som tror världen fungerar på ett sätt. ?..
    Gillar ni inte tråden ?. lämna den?
    Jag gillar denna stygga ?. busiga . tråden 
    Har erfarehet som ung av mogen kvinna ?. kvinnor.
    Inget konsigt inga meen bara härliga minnen
    Mitt PM är öppet för er det berör
    :)

Svar på tråden Tabu & Förbjudet...omröstning!