Inlägg från: Anonym (Snusktant) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Snusktant)

Tabu & Förbjudet...omröstning!

Underbart att ta hand om unga potenta killar. Krävs inget jobbigt förarbete som när gubben ska försöka få upp den. Soldaten står direkt. Och efter första omgången går det bra att köra igen.

Är i sjunde himlen med min unge älskare.

• Anonym (Snusktant)
    Tukt skrev 2022-02-07 16:14:51 följande:
    Vill du bara höras och synas, provocera? Har du ens läst trådstarten och diskussionen där efter?
    Jag antar du blir provocerad av en anledning? Jag vill bara berätta om mina erfarenheter av unga älskare. Har du problem med det?
  • Anonym (Snusktant)
    Tukt skrev 2022-02-07 16:40:22 följande:
    Ja, jag har problem med det. Och du förstår inte varför?
    När det gäller att förstå provocerade och kränkta män har jag nog bättre förståelse än dig lille vän. Tycker nog med att ni är underhållande ändå. Jag är så nöjd med vad jag kan få av mina älskare.
  • Anonym (Snusktant)
    Tukt skrev 2022-02-07 16:55:17 följande:
    Du behöver inte köra med härskartekniker i diskussionen bara för att du inte förstår:
    1: Att du är ganska ordentligt off-topic i ditt inlägg.
    2: Håller liv i en tråd där TS antingen är en rätt skadad person, alternativt runktråd eller ute efter att provocera.
    Alternativt är du själv trådstartaren som försöker normalisera ditt beteende, du fått ordentligt med mothugg för.
    Men stackars liten då Cool
  • Anonym (Snusktant)
    Anonym (jaha) skrev 2022-02-07 16:58:55 följande:
    Ah så nu är det en könsfråga helt plötsligt?

Jag tror inte det är personens kön som avgör hur provocerad man blir, jag tror att minst lika många kvinnor tycker du är en väldigt störd individ.
    Jag tror jag har kränkt fler män än du har. Och jag är kvinna. Om det gör det till en könsfråga så varsågod Solig
Svar på tråden Tabu & Förbjudet...omröstning!