• Anonym (BusigQvinna)

Tabu & Förbjudet...omröstning!

Jag är en gift fru och fotbollsmamma och har nu när jag rannsakar mig själv tänjt väldigt mycket på gränserna vad som är betraktat som tabu och förbjudet när det gäller sex. Vi har två barn, varav ene sonen är min styvson från min Makes förra äktenskap. Jag vill här utmana er att välja ut det som är mest graverande (tabu/förbjudet) som jag gjort eller fantiserat om. På min lista finns två saker som ännu så länge bara är fantasier, men restan har jag faktiskt gjort, ibland mer än en gång. 
    (Min man vet ingenting och skulle bli förfärad om han fick veta)
    När jag ser listan blir jag självklart förfärad, men jag har alltid varit väldigt aktiv när det gäller sex, och det spänner över ganska många år.
    välkomna att välj ut det värsta:

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Tabu & Förbjudet...omröstning!
  • Anonym (Blä)

Tycker det är riktigt sjukt om du varit på din styvson eller har planer att vara det. Usch. Vet inte vad jag hade gjort med mitt ex nya om det gällde ett av mina barn. Antagligen brukat våld. 

Tror dessutom du har psykopatiska drag om du gjort flera av punkterna på denna lista, brist på empati är solklart. 

• Anonym (Anonym)

Haha.. vilka alternativ! Bra jobbat! Jag kanske röstade fel ändå så här i efterhand, att runka av styvsonen är tabu det med!

När du låg med din bästa väns man, visste hon om det eller var han otrogen mot henne. Vet hon om det är det inte det värsta men var han otrogen med dig så är det på gränsen. 

• Tukt

Vet inte om jag skulle kalla det där "tabu". Tycker mer det låter som ett rätt gränslöst beteende.

• Anonym (BusigQvinna)
    Anonym (Blä) skrev 2022-02-05 19:18:47 följande:

Tycker det är riktigt sjukt om du varit på din styvson eller har planer att vara det. Usch. Vet inte vad jag hade gjort med mitt ex nya om det gällde ett av mina barn. Antagligen brukat våld. 

Tror dessutom du har psykopatiska drag om du gjort flera av punkterna på denna lista, brist på empati är solklart. 

Ok, jag förstår din reaktion,men jag har visserligen en lite annorlunda syn på sexualitet och lust. Första gången det hände var när vi låg på divansoffan och sträcktittade på en tv-serie på netflix. Jag var lite kylig så jag tog en filt över mig, och han kröp ner sidan om under samma filt. Inget konstigt med det. ett avsnitt var ganska erotiskt och jag såg och kände hur han låg och skruvade på sig. Vid ett tillfälle råkade jag rör vid hans skrev och kände att han hade ett rejält praktstånd. Detta var inte första gången, jag har sett honom komma ut ur duschen med rejält stånd flera gånger, utan att dölja det. Han tog min hand och höll kvar den mot hans byxor och ingen av oss sa något. Jag kände hur hans kuk sakta växte ännu mer och jag hade lite panik och funderade på vad jag skulle göra, så jag bara lät den vara kvar där utan att göra något. Efter en stund kände jag att han dragit ner sina sweatpants och låtit kuken komma fram och den var nu både blöt och stenhård. Efter en stund så kände jag hur mina fingrar instinktivt sakta slöts sig runt hans kuk ochjag kunde känna hur den pulserade i min hand. Vi sa inget utan bara fortsatte titta på tvn som om inget hade hänt. Vid tillfället var där andra i huset men ingen skulle kunna misstänka att något hände under filten. Ja detta är ju egentligen helt sjukt det vet jag, men jag måste erkänna att jag faktiskt var upphetsad, och rent tekniskt så var ju detta bara en ung kåt kille, inte min biologiska son, det var i alla fall så min febriga hjärna resonerade då. Jag minns att jag klämde till och hur han stönade till, sedan började jag mycket sakta mjölka hans väldiga stånd med sakta klämmande rörelser. Självklart dröjde det inte länge innan han sprutad ut en väldig sats i min hand och filten blev helt kladdig. Jag fortsatte sakta mjölka honom tills han var helt klar sedan lämnade jag honom utan ett ord. Vi pratade inte om det på en hel vecka. Det var fel, men samtidigt upphetsande och jag kunde inte riktigt släppa det. 

Man kan säga vad man vill, men det var så det gick till när det hände. Jag gav mig inte på honom, utan bara var passiv när han närmade sig mig och lät honom hållas, tills efter en stund på jag mjukt och följsamt hjälpte honom att lätta på trycket. 

• Anonym (BusigQvinna)
    Anonym (Anonym) skrev 2022-02-05 19:35:19 följande:

Haha.. vilka alternativ! Bra jobbat! Jag kanske röstade fel ändå så här i efterhand, att runka av styvsonen är tabu det med!

När du låg med din bästa väns man, visste hon om det eller var han otrogen mot henne. Vet hon om det är det inte det värsta men var han otrogen med dig så är det på gränsen. 

Nej, hon visste inget, och vet fortfarande inget. Det skedde på en privat fest. Vi gick avsides och älskade. Vi har alltid haft bra kontakt och kände varandra innan min väninna gifte sig med honom. Där finns önskemål inom sex som han längtade efter som min väninna inte ville ställa upp på, men som jag gillar, och det var därför det hände.
  • Anonym (lll)

Du har skrivit annan tråd förut väl, där du skrev om styvson som du ville göra saker med. 
    riktigt stört. 

Vad du gjorde innan du mötte din partner har han inget att göra med, men att du beter sig så där och fantiserar om hans barn kanske han skulle vilja veta. 

• Aliona

Jag är av avsikten att allt är ok när det kommer till sex mellan samtyckande vuxna, och därför finns det bara en sak på listan som enligt mig går över gränsen - att du runkat av ditt bonusbarn. Visserligen var han byxmyndig,  men han är fortfarande barnet och du den vuxna i familjen, och är i beroendeställning till dig. Dessutom riskerar du att förstöra relationen mellan barn och förälder. Lev du ut din lust och sexualitet på alla sätt du vill, men du bör nog vara försiktig med situationer som kan tangera till utnyttjande. 

• Hotelliggaren
    Aliona skrev 2022-02-05 21:33:16 följande:

Jag är av avsikten att allt är ok när det kommer till sex mellan samtyckande vuxna, och därför finns det bara en sak på listan som enligt mig går över gränsen - att du runkat av ditt bonusbarn. Visserligen var han byxmyndig,  men han är fortfarande barnet och du den vuxna i familjen, och är i beroendeställning till dig. Dessutom riskerar du att förstöra relationen mellan barn och förälder. Lev du ut din lust och sexualitet på alla sätt du vill, men du bör nog vara försiktig med situationer som kan tangera till utnyttjande. 

Med risk att spela vissa drakar i händerna: du får absolut kritik här för att du håller på med bonussonen, men om du varit man och det varit en bonusdotter hade fördömandena haglat. 
    Det är absolut så att när en kvinna lever ut galna grejer och tillåter sig att vara lite gränslös så anses hon excentrisk och spännande medan motsvarande man är i allmänt grisig och lite pervers. 
    Jag är ingen bitter man utan konstaterar bara detta. Tycker det är häftigt att du kör ditt race! 
  • Anonym (BusigQvinna)
    Aliona skrev 2022-02-05 21:33:16 följande:

Ja, du har rätt, det var absolut fel att låta mig dras in i det och det sker inte nu. Förhållandet mellan oss har hela tiden varit, och är fortfarande, jättebra men det har aldrig varit på en mamma-son nivå. Han har sin riktiga mamma och jag har inte tagit hennes plats på något sätt. Det är en jättefin kille, och de få incidenter som jag lät mig dras in i var helt på hans initiativ och jag hade svårt att värja mig, även fysiskt då han är mycket större och starkare än mig. Med det sagt så skyller jag inte på honom eftersom det var två inblandade, och visst, jag borde vara den vuxna i rummet som skulle dragit i bromsen direkt. Det förstår jag. Inget olagligt skedde dock även om det var omoraliskt och det är därför jag tagit upp det. Hade jag gett efter skulle det ha gått mycket längre, men där har vi som sagt inte hamnat.
    Det finns ytterligare två grejor på listan som jag lade dit för att se hur det vägdes mot styvsonen (sonens kompisar och väninnans son) men inget av det har hänt i verkligheten. Däremot har jag haft små affärer på jobbet, och på fester samt några äldre försyndelser också på listan som ingen av alla som känner mig skulle kunna gissa, och det är jag inte stolt över, men en del av de tillfällena var kul och spännande. Borde jag ta upp detta med min nuvarande man? Nej, det tror jag inte skulle vara till glädje för någon.
  • Anonym (BusigQvinna)
    Hotelliggaren skrev 2022-02-05 22:09:24 följande:
    Med risk att spela vissa drakar i händerna: du får absolut kritik här för att du håller på med bonussonen, men om du varit man och det varit en bonusdotter hade fördömandena haglat. 
    Det är absolut så att när en kvinna lever ut galna grejer och tillåter sig att vara lite gränslös så anses hon excentrisk och spännande medan motsvarande man är i allmänt grisig och lite pervers. 
    Jag är ingen bitter man utan konstaterar bara detta. Tycker det är häftigt att du kör ditt race! 
    Tack för ditt inlägg. Ja, det skulle absolut uppfattas helt annorlunda om en man skulle vara med en bonusdotter. Titta bara på Woody Allen. Men där gick det ju rejält mycket längre.
Svar på tråden Tabu & Förbjudet...omröstning!