Anonym (Blä) skrev 2022-02-05 19:18:47 följande:
Tycker det är riktigt sjukt om du varit på din styvson eller har planer att vara det. Usch. Vet inte vad jag hade gjort med mitt ex nya om det gällde ett av mina barn. Antagligen brukat våld.
Tror dessutom du har psykopatiska drag om du gjort flera av punkterna på denna lista, brist på empati är solklart.
Ok, jag förstår din reaktion,men jag har visserligen en lite annorlunda syn på sexualitet och lust. Första gången det hände var när vi låg på divansoffan och sträcktittade på en tv-serie på netflix. Jag var lite kylig så jag tog en filt över mig, och han kröp ner sidan om under samma filt. Inget konstigt med det. ett avsnitt var ganska erotiskt och jag såg och kände hur han låg och skruvade på sig. Vid ett tillfälle råkade jag rör vid hans skrev och kände att han hade ett rejält praktstånd. Detta var inte första gången, jag har sett honom komma ut ur duschen med rejält stånd flera gånger, utan att dölja det. Han tog min hand och höll kvar den mot hans byxor och ingen av oss sa något. Jag kände hur hans kuk sakta växte ännu mer och jag hade lite panik och funderade på vad jag skulle göra, så jag bara lät den vara kvar där utan att göra något. Efter en stund kände jag att han dragit ner sina sweatpants och låtit kuken komma fram och den var nu både blöt och stenhård. Efter en stund så kände jag hur mina fingrar instinktivt sakta slöts sig runt hans kuk ochjag kunde känna hur den pulserade i min hand. Vi sa inget utan bara fortsatte titta på tvn som om inget hade hänt. Vid tillfället var där andra i huset men ingen skulle kunna misstänka att något hände under filten. Ja detta är ju egentligen helt sjukt det vet jag, men jag måste erkänna att jag faktiskt var upphetsad, och rent tekniskt så var ju detta bara en ung kåt kille, inte min biologiska son, det var i alla fall så min febriga hjärna resonerade då. Jag minns att jag klämde till och hur han stönade till, sedan började jag mycket sakta mjölka hans väldiga stånd med sakta klämmande rörelser. Självklart dröjde det inte länge innan han sprutad ut en väldig sats i min hand och filten blev helt kladdig. Jag fortsatte sakta mjölka honom tills han var helt klar sedan lämnade jag honom utan ett ord. Vi pratade inte om det på en hel vecka. Det var fel, men samtidigt upphetsande och jag kunde inte riktigt släppa det.
Man kan säga vad man vill, men det var så det gick till när det hände. Jag gav mig inte på honom, utan bara var passiv när han närmade sig mig och lät honom hållas, tills efter en stund på jag mjukt och följsamt hjälpte honom att lätta på trycket.