Sarah90 skrev 2022-04-22 23:50:19 följande:
Har äl-stickor men kommer alltid på det efter jag kissat så jag har bara gått på det läkaren sagt efter att han såg storleken på äggen (22mm och 19mm)
Mysa till det den 19, 20, 21, 22, 23 och 24. Men orkade inte igår, jobbade i 12h så var helt slut. Hur kommer det sig att du tar letrozol om ni inte ska försöka? Är det för att hålla dina cykler i schack typ?
Tog lång tid innan min sambo ville försöka få ett syskon men nu är han med på tåget. Hade helst haft 2 år emellan, men på grund av lång tid med försök och en väntan på sambo blir det 4 år eller mer emellan. Men det blir värt väntan
Är lite för hoppfull nu, måste lugna ner mig lite för annars blir jag jätteledsen om mensen kommer. Efter ett år med försök blir man så jävla ledsen när testet är negativt och mensen kommer.
Okej då fick ni ju till det jättebra! När blir bim?:)
ja exakt, jag tar letrozol för att förhoppningsvis få ägglossning så att jag får mens inom en månad och vi kan köra igång på riktigt. är rädd för att om jag inte hade tagit letrozol att nästa mens skulle komma i typ augusti. Men vet ju inte om jag kommer få ägglossning även fast jag tar tabletterna men känns som det är större chans med dem iaf. Imorgon blir sista dagen jag tar dem, då är jag på CD+7. Vilken cd är du på nu?
min sambo hade nog också kunnat vänta ett tag med syskon men jag vill bli gravid så snart som möjligt så skönt att han är med på tåget iaf.
jag håller tummarna för denna omgång :D