• Anonym (Nyfiken i en strut)

Tycker du att detta är sexigt?

Ni vet sorten - tjejerna som helst av allt vill vara influencers; som har gjort femtielva operationer med anknäbbs-läppar, jätterumpa osv till följd, och som knappt ser mänskliga ut längre... Finns det verkligen NÅGON som tycker att det är snyggt/sexigt??

Skriv gärna en kommentar också :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2022-01-21 15:24
    OBS!!! Jag vet att det fattas alternativ (se äv #6) men SNÄLLA!! Rösta bara om du finns med bland alternativen, så att resultatet blir så rättvisande som möjligt! Skriv i stället en kommentar om du inte finns med bland alternativen. Tack!

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Tycker du att detta är sexigt?
    Hotelliggaren skrev 2022-01-21 22:10:28 följande:
    Varför? Tror du inte att straighta kan tycka att andra av eget kön ser sexiga ut? Jag har ju självklart massor av sexiga mans-förebilder. Några av dem är så läckra att jag nog kunde suga av dem bara för att! Är straight....
    Va? Jo, det är klart man även som straight kan tycka att människor med samma kön som man själv är sexiga - det har jag aldrig sagt emot! Däremot blir det ju fel resultat i "undersökningen" om en kvinna påstår att hon är en heterosexuell man, eller hur? Det bästa hade så klart varit om alla konstellationer fanns med, men det blev så många att FL vägrade... (se även #6)
    Anonym (Clue) skrev 2022-01-21 23:22:31 följande:

Är straight kvinna -oftast- och kan tycka att kvinnor som gjort diverse ingrepp visst kan vara snygga/sexiga. Kanske inte nödvändigtvis pga operationen utan mer för att hon är mer nöjd med sitt yttre och har ett bättre självförtroende. Mer bubblande skratt, mer svaj på höfterna och glimten i ögat.. så jag är helt klart för operationer och dess positiva bieffekter i människan. 

Det där håller jag fullständigt med om! Jag är inte det MINSTA emot skönhetsoperationer i sig; hade jag varit lite rikare finns det massor av saker jag hade åtgärdat! Men om man nu ska lägga dyra pengar på att fixa till sig, varför lägger man det på nåt som gör att man ser ut som en korsning mellan Barbie, Kalle Anka och Frankensteins monster??
    Någon snubbe skrev 2022-01-22 13:17:29 följande:

La ner min röst men kommer ändå ge min två ören.

Det kan vara snyggt med "plast barbies" samtidigt som det kan vara snyggt med naturliga kvinnor. Visst lockar synen åt de som är plastiga och det kan vara skönt att vila ögonen på. MEN som Morrissey sa "Pretty girls make graves". Allt handlar inte om utseende, om en naturlig smal/platt tjej gör ifrån sig mer i sängen och man har mer och prata med henne om samt att hon är snäll och inte egoistisk är hon ett förstahandsval. 

Min fördom vackra människor är ofta elaka för de tror de kan bara få som de vill. Jag vet att mIndre vackra kan vara likadana samt att vackra människor kan också vara bra men det brukar väga över att människor som är vackra drar sig till det elaka hållet.

Varför la du ned din röst? Hur som helst, intressant att höra att det alltså faktiskt finns de som på fullaste allvar tycker att detta är snyggt/sexigt :) Jag skulle kunna ha skrivit precis exakt det du skrivit men bytt plats på "plast barbies" och "naturlig smal/platt tjej". Om en "plast barbie" har väldigt många andra fördelar skulle man ju kunna bortse från hennes yttre, just för att utseendet inte är allt :)
  • Någon snubbe
    Anonym (Nyfiken i en strut) skrev 2022-01-22 21:57:07 följande:
    Varför la du ned din röst? Hur som helst, intressant att höra att det alltså faktiskt finns de som på fullaste allvar tycker att detta är snyggt/sexigt :) Jag skulle kunna ha skrivit precis exakt det du skrivit men bytt plats på "plast barbies" och "naturlig smal/platt tjej". Om en "plast barbie" har väldigt många andra fördelar skulle man ju kunna bortse från hennes yttre, just för att utseendet inte är allt :)
    Ok förtydligar var jag la ner rösten. Jag anser svaret inte är så svart eller vitt, ta tex Kim Kardashian hon är fantastisk att se på TV utan ljud men så fort ljudet åker på så lir jag bara förbannad och jag stänger av. Hon är inte en rolig människa men fin att titta på om man slipper höra vad hon säger.
  • Hotelliggaren
    Anonym (Nyfiken i en strut) skrev 2022-01-22 21:49:15 följande:
    Va? Jo, det är klart man även som straight kan tycka att människor med samma kön som man själv är sexiga - det har jag aldrig sagt emot! Däremot blir det ju fel resultat i "undersökningen" om en kvinna påstår att hon är en heterosexuell man, eller hur? Det bästa hade så klart varit om alla konstellationer fanns med, men det blev så många att FL vägrade... (se även #6)
    Ok fattade det som att hon röstade som bi/homo-kvinna trots att hon var straight. Kände inte att det var nån deal. Men då fattar jag, du tänker statistiskt.
  • Anonym (Näe va?)
    Anonym (Näe va?) skrev 2022-01-23 14:30:19 följande:
    //
    så kan det gå om man går för långt. Vissa blir ju helt beroende av dessa operationer, botox och implantat 
  • Tukt

Man kanske också ska göra skillnad på när något är sexigt och när man tänder på något. Sexighet är väl i grunden något man ser attraktivt.
     Men då det kommer till att tända på saker så är ju vi människor inte sällan funtade så att man tänder på det man annars ser som fel, eller äckligt. Inte minst därför man kan sätta det i olika typer av sammanhang

Någon snubbe skrev 2022-01-23 13:03:22 följande:
    Ok förtydligar var jag la ner rösten. Jag anser svaret inte är så svart eller vitt, ta tex Kim Kardashian hon är fantastisk att se på TV utan ljud men så fort ljudet åker på så lir jag bara förbannad och jag stänger av. Hon är inte en rolig människa men fin att titta på om man slipper höra vad hon säger.
    Hahaha, åh, tack för dagens skratt!
    Hotelliggaren skrev 2022-01-23 13:33:34 följande:
    Ok fattade det som att hon röstade som bi/homo-kvinna trots att hon var straight. Kände inte att det var nån deal. Men då fattar jag, du tänker statistiskt.
    Precis så :) 
    Anonym (Näe va?) skrev 2022-01-23 14:30:19 följande:
    (Svar på inlägget som enbart är en bild)
    Haha exakt, behövs inga ord!!
    Tukt skrev 2022-01-23 14:44:41 följande:

Man kanske också ska göra skillnad på när något är sexigt och när man tänder på något. Sexighet är väl i grunden något man ser attraktivt.
     Men då det kommer till att tända på saker så är ju vi människor inte sällan funtade så att man tänder på det man annars ser som fel, eller äckligt. Inte minst därför man kan sätta det i olika typer av sammanhang

Det där var ett (som vanligt från dig) väldigt klokt inlägg. Du har ju så klart helt rätt i detta.
  • Anonym (Jo)
    Tukt skrev 2022-01-23 14:44:41 följande:
    Klokt skrivet
  • Dirtyminded

Det är väl som med allt, blir det FÖR mycket så går det bort.

En tjej som har komplex för sina små läppar kan ju bli ASSEXIG med det självförtroende som fillers ger henne! Samma sak men i princip vilken skönhetsoperation som helst, om det boostar självförtroendet, så tycker jag det är helt okej!

Sen är jag personligen är inte jag något stort fan att jätteläppar eller jätterumpor, rent estetiskt, medans jag tycker det är jävligt sexigt med stora bröst, både estetiskt men kanske just eftersom det ofta medför en attityd som jag tycker är jävligt sexig. Och nej, med det ABSOLUT inte sagt att tjejer med mindre tuttar kan vara OTROLIGT sexiga de med! It's all (almost) in the brain! 

Ta Alicia Amira som exempel, i mitt tycke är det klart över gränsen även när det gäller tuttarna, men just ATT hon verkligen njuter av att bejaka sin sexualitet, just genom att, i sina egna ögon, göra sig ännu mer kvinnlig... det är jävligt hett! 

Dirtyminded skrev 2022-01-24 17:21:43 följande:

Det är väl som med allt, blir det FÖR mycket så går det bort.

En tjej som har komplex för sina små läppar kan ju bli ASSEXIG med det självförtroende som fillers ger henne! Samma sak men i princip vilken skönhetsoperation som helst, om det boostar självförtroendet, så tycker jag det är helt okej!

Sen är jag personligen är inte jag något stort fan att jätteläppar eller jätterumpor, rent estetiskt, medans jag tycker det är jävligt sexigt med stora bröst, både estetiskt men kanske just eftersom det ofta medför en attityd som jag tycker är jävligt sexig. Och nej, med det ABSOLUT inte sagt att tjejer med mindre tuttar kan vara OTROLIGT sexiga de med! It's all (almost) in the brain! 

Ta Alicia Amira som exempel, i mitt tycke är det klart över gränsen även när det gäller tuttarna, men just ATT hon verkligen njuter av att bejaka sin sexualitet, just genom att, i sina egna ögon, göra sig ännu mer kvinnlig... det är jävligt hett! 

Ja men där håller jag fullt med! Jag är som sagt inte öht emot operationer, jag är bara förundrad över just den här typen av utseende, som i mina ögon är helt fruktansvärt (och i många andras också, om man får tro resultatet i omröstningen)
Svar på tråden Tycker du att detta är sexigt?