Inlägg från: Hotelliggaren |Visa alla inlägg
  • Hotelliggaren

Tycker du att detta är sexigt?

Tänker att det där stereotypa utseendet du talar om har ganska lite med skönhet att göra och mkt mer signalerar att man tillhör ett viss klientel Extreema ankläppar och ögonfransar tex är mer ett statement än att det ska vara vackert. Lite som att unga killar ett tag gled runt i bilar med väldigt stora fälgar. Ju större desto tuffare. Båda sakerna visar att man är trendkänslig, har pengar och framförallt vågar stå i frontlinjen liksom. Tror väldigt få både män o kvinnor ser det som estetiskt tilltalande. Mer en sorts status bara.

• Hotelliggaren
    Anonym (Nyfiken i en strut) skrev 2022-01-21 15:22:53 följande:
    Äsch men det var ju dumt - då blir resultatet ju missvisande! Vilket alternativ valde du då, så att man vet var man ska räkna bort en röst?
    Varför? Tror du inte att straighta kan tycka att andra av eget kön ser sexiga ut? Jag har ju självklart massor av sexiga mans-förebilder. Några av dem är så läckra att jag nog kunde suga av dem bara för att! Är straight....
  • Hotelliggaren
    Anonym (Kvinna 40+) skrev 2022-01-21 22:47:34 följande:

Oj oj, nu blir man nyfiken:) Vem vem??

Jag som kvinna kan tycka att ankläppar och sillisar är snyggt. har många väninnor som har valt att se ut just så.  Visst är det sexigt. Absolut. Brukar passa på att känna lite på brösten ibland:)

Jag skulle nog inte sätta in det i fack att det är status. Utifrån de väninnor som jag isf har står det mer för en slags osäkerhet i sin egen person. Nu tänker jag inte på om en som bara opererat brösten utan mer det här kittet vi pratar om. Läppar, fransar, bröst. 

Som du säger, men är ju inte immun mot sexappeal bara för att man är av samma kön.
    för egen del gillar jag Billy Idol och Axl Rose. Självklart James Dean om man ska vara sån. 
  • Hotelliggaren
    Anonym (Nyfiken i en strut) skrev 2022-01-22 21:49:15 följande:
    Va? Jo, det är klart man även som straight kan tycka att människor med samma kön som man själv är sexiga - det har jag aldrig sagt emot! Däremot blir det ju fel resultat i "undersökningen" om en kvinna påstår att hon är en heterosexuell man, eller hur? Det bästa hade så klart varit om alla konstellationer fanns med, men det blev så många att FL vägrade... (se även #6)
    Ok fattade det som att hon röstade som bi/homo-kvinna trots att hon var straight. Kände inte att det var nån deal. Men då fattar jag, du tänker statistiskt.
Svar på tråden Tycker du att detta är sexigt?