• Anonym (Nyfiken i en strut)

Tycker du att detta är sexigt?

Ni vet sorten - tjejerna som helst av allt vill vara influencers; som har gjort femtielva operationer med anknäbbs-läppar, jätterumpa osv till följd, och som knappt ser mänskliga ut längre... Finns det verkligen NÅGON som tycker att det är snyggt/sexigt??

Skriv gärna en kommentar också :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2022-01-21 15:24
    OBS!!! Jag vet att det fattas alternativ (se äv #6) men SNÄLLA!! Rösta bara om du finns med bland alternativen, så att resultatet blir så rättvisande som möjligt! Skriv i stället en kommentar om du inte finns med bland alternativen. Tack!

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Tycker du att detta är sexigt?
  • Anonym (Bidrottning)

Det värsta är att allihopa ser exakt likadana och helt konstgjorda ut och att de känns som såna svikare mot feminismen. Totala Bakåtsträvare och uppehållare av ett sjukligt ideal som gör kvinnor ännu mer till slavar och urfattiga på köpet.

Vissa kan vara väldigt snygga vid första åsyn, lite för perfekta och sexiga på nåt sjukt lite perverst sätt men sen tittar man noggrannare och det ser bara så konstgjort och omänskligt ut och bucklar överallt + att de ser så självupptagna ut som att de inte kan föra en normal konversation eftersom de är så uppfyllda av hur de ser ut och för sig.

Så NEJ jag gillar det inte och tänder inte på idén och idealet de uppehåller. Tycker synd om dem och undrar hur de alla kommer att se ut om 20-30 år när de börjar förfalla av naturligt åldrande.

Tror de psykiska lidandet bland unga tjejer har mycket med denna trend att göra.

• Anonym (Ja då.)

Sveriges absolut snyggaste kvinna är en "sådan". Leta upp bilder på Denise Fagerberg från kanske 2018 och framåt. Ser jättebra ut.

• Anonym (Men va f-n)

Var är alternativet hetro kvinna?

Man kan faktiskt tycka att andra kvinnor är sexiga!

• Hotelliggaren

Tänker att det där stereotypa utseendet du talar om har ganska lite med skönhet att göra och mkt mer signalerar att man tillhör ett viss klientel Extreema ankläppar och ögonfransar tex är mer ett statement än att det ska vara vackert. Lite som att unga killar ett tag gled runt i bilar med väldigt stora fälgar. Ju större desto tuffare. Båda sakerna visar att man är trendkänslig, har pengar och framförallt vågar stå i frontlinjen liksom. Tror väldigt få både män o kvinnor ser det som estetiskt tilltalande. Mer en sorts status bara.

• Anonym (Fruktansvärt fult)

Jag är heterokvinna. Jag tycker att det är fruktansvärt fult med ankläppar, tjocka spindelben till ögonfransar och fejkbröst och allt annat fejk vissa får för sig att göra. 

Naturlig skönhet är det som är vackert! 

Anonym (Men va f-n) skrev 2022-01-21 08:05:55 följande:

Var är alternativet hetro kvinna?

Man kan faktiskt tycka att andra kvinnor är sexiga!

Haha jag hade från början tänkt ha alla alternativen (alla kön och alla sexuella läggningar i alla kombinationer), men det blev så jäkla många alternativ att det inte gick... så då fick det bli så här, även om jag håller med om att det inte är optimalt (jag är själv hetero kvinna, men har definitivt väldigt tydliga åsikter om andra kvinnors snygg-och sexighet :) )

Hursomhelst, vad skulle du ha röstat om du kunde?
    Anonym (Ja då.) skrev 2022-01-21 07:53:45 följande:

Sveriges absolut snyggaste kvinna är en "sådan". Leta upp bilder på Denise Fagerberg från kanske 2018 och framåt. Ser jättebra ut.

Oj, wow - ja men precis! Det här var ett mkt bra exempel! Det ser ju helt fruktansvärt ut!!?? Det är för mig verkligen fullständigt ofattbart hur man kan tycka att detta är snyggt... Fast en fördel har det ju för mig rent personligen - jag behöver inte längre känna mig fulast i världen, för det finns ett helt gäng tjejer och kvinnor där ute som helt självvalt ser tusen ggr värre ut än jag Flört
  • Anonym (123 på det fjärde ska det ske)

Jag är kvinna och hetero men röstade ändå.

Tycker det ser anskrämligt ut.

• Anonym (123 på det fjärde ska det ske)
    Anonym (Ja då.) skrev 2022-01-21 07:53:45 följande:

Bara... nej.
    Plastig docka är min första tanke.
    Hotelliggaren skrev 2022-01-21 13:24:56 följande:

Tänker att det där stereotypa utseendet du talar om har ganska lite med skönhet att göra och mkt mer signalerar att man tillhör ett viss klientel Extreema ankläppar och ögonfransar tex är mer ett statement än att det ska vara vackert. Lite som att unga killar ett tag gled runt i bilar med väldigt stora fälgar. Ju större desto tuffare. Båda sakerna visar att man är trendkänslig, har pengar och framförallt vågar stå i frontlinjen liksom. Tror väldigt få både män o kvinnor ser det som estetiskt tilltalande. Mer en sorts status bara.

Håller helt med, och det var just därför jag startade den här omröstningen - för att se om det är som du säger, eller om det faktiskt finns nån som på allvar tycker att det är snyggt/sexigt :)
Svar på tråden Tycker du att detta är sexigt?