Inlägg från: Någon snubbe |Visa alla inlägg
  • Någon snubbe

Tycker du att detta är sexigt?

La ner min röst men kommer ändå ge min två ören.

Det kan vara snyggt med "plast barbies" samtidigt som det kan vara snyggt med naturliga kvinnor. Visst lockar synen åt de som är plastiga och det kan vara skönt att vila ögonen på. MEN som Morrissey sa "Pretty girls make graves". Allt handlar inte om utseende, om en naturlig smal/platt tjej gör ifrån sig mer i sängen och man har mer och prata med henne om samt att hon är snäll och inte egoistisk är hon ett förstahandsval. 

Min fördom vackra människor är ofta elaka för de tror de kan bara få som de vill. Jag vet att mIndre vackra kan vara likadana samt att vackra människor kan också vara bra men det brukar väga över att människor som är vackra drar sig till det elaka hållet.

• Någon snubbe
    Anonym (Nyfiken i en strut) skrev 2022-01-22 21:57:07 följande:
    Varför la du ned din röst? Hur som helst, intressant att höra att det alltså faktiskt finns de som på fullaste allvar tycker att detta är snyggt/sexigt :) Jag skulle kunna ha skrivit precis exakt det du skrivit men bytt plats på "plast barbies" och "naturlig smal/platt tjej". Om en "plast barbie" har väldigt många andra fördelar skulle man ju kunna bortse från hennes yttre, just för att utseendet inte är allt :)
    Ok förtydligar var jag la ner rösten. Jag anser svaret inte är så svart eller vitt, ta tex Kim Kardashian hon är fantastisk att se på TV utan ljud men så fort ljudet åker på så lir jag bara förbannad och jag stänger av. Hon är inte en rolig människa men fin att titta på om man slipper höra vad hon säger.
Svar på tråden Tycker du att detta är sexigt?