IVF 2022
Hej!
Någon mer som håller på med ivf nu? Tänkte vi kunde följas åt. Inne på sprutdag 6 med gonal-f och fyramadel.
Ul på onsdag och så nervös ????
Hej!
Någon mer som håller på med ivf nu? Tänkte vi kunde följas åt. Inne på sprutdag 6 med gonal-f och fyramadel.
Ul på onsdag och så nervös ????
Lilleplutt2022: Stort lycka till idag! Hoppas så på ett plus! Hur mår du?
har läst klart boken nu, fråga, dricker du kaffe? Det gjorde mig väldigt ledsen när hon uppmanade till att sluta helt, jag har redan dragit ner till en kopp om dagen från två koppar, men att sluta helt känns ju tungt, kaffe är min glädje i livet :P
Hur har ni andra i gruppen här gjort med kaffe/te eller annat koffeinintag?
Noran89: tråkigt att höra att det inte blev något, håller tummarna för nästa insättning :) hur gick det på ultraljudet?
Lilleplutt2022: vad tråkigt att höra :( vet precis hur det känns. Vi får kämpa på och peppa varandra! Jag har fått lite hopp efter att ha läst boken och börjat äta vitaminer, men det kanske är lite naivt att tro att att kommer lösa sig bara man följer instruktionerna i den såklart, hur länge har du ätit kosttillskotten?
Noran89: Jag förstår, segt med cystan men bra att den inte stör dig. hoppas att allt klaffar så ni får köra den här månaden! :)
Lilleplutt2022: vad tråkigt att höra :( vet precis hur det känns. Vi får kämpa på och peppa varandra! Jag har fått lite hopp efter att ha läst boken och börjat äta vitaminer, men det kanske är lite naivt att tro att att kommer lösa sig bara man följer instruktionerna i den såklart, hur länge har du ätit kosttillskotten?
Noran89: Jag förstår, segt med cystan men bra att den inte stör dig. hoppas att allt klaffar så ni får köra den här månaden! :)
Jag kan förresten tipsa om ett väldigt bra instagramkonto som ger mycket bra info om kost runt TTC-processen. Ttc.nutritionist heter hon på insta, hon har även en väldigt bra podd som tar upp olika ämnen, den heter Food, Freedom and Fertility