Snöoväder skrev 2022-01-20 20:54:26 följande:
Nej vad drygt, men de vet ju vad de håller på med. Hoppas det ser bra ut på måndag.
Imorgon kväll tar jag sista sprutorna!!! Ska bli skönt att få detta gjort, jag mår bra, lite ömma bröst men inget mer. Kände lite i äggstockarna första dagarna men inget nu. Sen är det ju alltid allt runt om, blir äggen övermogna, hinner de lossna innan äp, blir något befruktade, blir jag överstimulerad osv. Man ska alltid vara orolig och stressad över något
Sen är jag rädd att bli sjuk innan måndag, coronan går ju överallt och när man är på sjukhus och gör ul hostar folk till höger och vänster. Även personal
Precis, får lita på dom nu bara!
Men gud va skönt med sista sprutorna och att du mår bra!! Ja gud ja det förstår jag verkligen. Hoppas ni får ut många fina men inte för många så du blir överstimulerad denna gången! Vilken tid får du ta sprayen och när på måndag ska ni vara där?
Förstår även att man blir nervös för att de hinner lossa om det är många där så man får vänta eller något annat tar tid...
Ja man får lite lätt ångest varje gång man går in på sjukhuset nu och hör nån hosta eller folk som trängs...