IVF 2022
Då borde man inte se med ultraljud ännu och negativt test förra veckan kan vara för att du hade lite för lågt just då.
Håller tummarna för dig!
Ingen läkare ringt.. såg på 1177 att de bara ökar med 3 och de är 33h mellan proverna. Får säkert ta nytt på måndag och då borde de ju ökat 3ggr iaf. Känns som med så lite ökning -utomkveds?? Fan hade bara ställt in mig på lååång mens och så blir de såhär :(
Vul visade absolut inget alls. Hcg provet va nu på 1391. Får se vad läkaren säger när han ringer upp.. de ända han kunde säga när vi gjorde vul va att de inte va nån normal graviditet och ingen utomkvedshavandeskap.
Han såg även en lite äggblåsa som va på g, konstigt när mitt hcg ändå går uppåt?
Lopan1994 hur går det för dig?
Några fler som ruvar just nu?
Jag blir koko, har alla andra gånger känt mycket biverkningar av medicinen. Denna gång känner jag knappt något vilket i och för sig är postivt men undrar också om det kan vara något fel? Kliniken bytte från Lutinus till Utrogestan. Någon annan som har tagit utrogestan? Biverkning eller kände skillnad mellan lutinus och utrogestan?
Försöker intala mig att det är bra att inte känna symtom då det kan betyda att jag faktiskt äntligen har en hormonell balans. Men samtidigt nedslående då man bara väntar på symtom som illamående , metallsmak i munnen eller en nidblödning som kan bekräfta att något är på g.
Mens beräknad till 15 maj och testdag 19 maj