Kronärtskocka skrev 2022-10-27 21:26:50 följande:
Gott att du ruvar och nu är har det redan gått några dagar. Hur känns det? När har du testdag? Fick ni något till frysen?
Jag har fått det magiska samtalet. De har hittat en donator så det är gott att vara igång igen. Donatorn startar behandling direkt och sedan fryser de blastocysterna som blir. Så ett tag kvar till insättning men väldigt efterlängtat att vara igång!
Så roligt att de hittat en donator! Och att de sätt igång direkt, då dröjer det inte så långt till insättning kanske.
vi grät av lycka för vi fick två till frysen! Har aldrig hänt och dessa två var inte så säkra kort när vi var där så vi trodde inte på frys. Vi blev så chockade. Jag fick ont i brösten för några dagar sedan men tänkte att mensen va på g. kunde så klart inte hålla mig utan testade i morse för jag va säker på ett minus. Det var ett svagt plus men det är ju bara ruvardag 6 så jag vet inte hur jag ska tolka det? 12 dagar sedan ovitrelle så den borde kanske vara ute men jag vet inte, så kan det ju vara kemisk graviditet kanske så vågar inte hoppas?. Att man aldrig kan hålla sig till test dag haha.
Håller tummarna nu att ni får många fina blastocyter!!