Kronärtskocka skrev 2022-04-13 17:27:23 följande:
Om du trycker på kugghjulet till höger om namnet på den som skrivit inlägget citeras inlägget i din text.
Skönt att det känns bra nu. Jag sliter fortfarande med sorgen (trots att jag som har ett barn jag inte har fött tidigare, då min exfru bar det barnet, om någon borde veta att kärleken är lika stor ändå.) Men känslor är inte alltid logiska och jag vet att det kommer kännas bra när/om det väl kommer ett barn.
Minns inte om någon detta år har använt donerade ägg från ett annat land, men i 2021 tråden blev flera gravida med frysta importerade ägg via Gynhälsan i Uppsala och sedan finns såklart de som åkt direkt till kliniker i andra länder. På vilket sätt blir det mer att fundera över?
Härligt att ni snart är igång!
Tack för tipset att citera, det hade tagit mig ett tag att klura ut. Jag ska kika på tråden ifrån 2021. Jag menar att man tänker mer på om det är lika lätt att matcha och hitta donator som är lik en själv.. Ja det är inte alltid så lätt att bara gå vidare i denna kamp efter alla besvikelser. Viktigt tror jag att tillåta sig känna alla känslor. Vart i processen befinner du dig för tillfället?