• klyban

Varför tar ni inte vaccinet?

EpicF skrev 2022-01-07 21:10:28 följande:
    Nej, vi vet att det har rapporterat in mensrubbningar som uppkommit efter covid-19 vaccinet. Exakt vad för mensrubbningar är inte preciserar.

Och de är idag endast rikligt och oregelbundet, och även du sagt att vi får vänta på faktan kommer.
    Och värt att notera, det är att du aldrig berättar vila dessa reproduktionssystemssjukdomar är som är mer än rikligt och lätt oregelbundet.
    Så vi har förstått, du kommer aldrig berätta detta heller.

En central del av populismens livsnerv att generalisera utifrån ett eller några enstaka exempel.
  • klyban
    EpicF skrev 2022-01-07 21:18:47 följande:
    Nej, vi vet att det har rapporterat in mensrubbningar som uppkommit efter covid-19 vaccinet. Exakt vad för mensrubbningar är inte preciserar.

Nej, som sagt jag är inte tankeläsare och vet därför inte vilka reproduktionssystemssjukdomar du syftar på.

Yup, och de har idag inte korrelerats till de reproduktionssystemssjukdomar som normalt finns.

Jag vet inte vad det är du tror det är för reproduktionssystemssjukdomar du pratar om när du går vidare ifrån det enda vi vet idag och det du håller med om och mer är rikligt och lätt oregelbundet.

Hur kan detta vara så svårt för dig?

En central del av populismens livsnerv att generalisera utifrån ett eller några enstaka exempel.
  • klyban
    EpicF skrev 2022-01-07 21:20:11 följande:
    Innan jag ens tänker överväga att svara på det kan du berätta gör mig vad det har med covid-19 vaccinet att göra?

Du har ingen om vad för reproduktionssystemssjukdomar du pratar om. Nej, varför pratar du om dessa gång på gång?

Betyder det att du inte vet syftet om HPV som sist, eller att du nu vet?

Hur ska jag veta vad du pratar om för reproduktionssystemssjukdomar som har med rikligt och lätt oregelbundet.
    Jag undrar då du aldrig berättar.

• klyban
    EpicF skrev 2022-01-07 21:22:27 följande:
    Mensrubbningar som innefattar riklig mens, mindre mens, oregelbunden mens, mellanblödningar eller utebliven mens är det som det pratas om. Inte enbart riklig eller oregelbunden mens.

Jag har aldrig sagt att clearblue inte är säkert nog. Jag pratar om de billiga märkerna. Dit hör fortfarande inte clearblue.

JA, mensrubbningar kan innebära riklig mens, men vad dessa reproduktionssystemssjukdomar har med att göra nu, det vet du inte ens.
    Och inte jag heller, då även du håller med att du inte vet.

Så Clear blue är säkert nog för dig?
    Det betyder då att det är enkelt att ta reda på en ägglossning.
    Och varför prata om billiga märken, när det finns bättre som jag endast pratar om?

DU är rätt märkligt att säga de är dåliga, och sen inte erkänner att Clear blue är exakta nog.
    Kanske vi får reda på det i nästa inlägg, men vi vet redan, detta är nått som aldrig heller kommer få svar.

• klyban
    EpicF skrev 2022-01-07 21:24:26 följande:
    Mensrubbningar som innefattar riklig mens, mindre mens, oregelbunden mens, mellanblödningar eller utebliven mens är det som det pratas om. Inte enbart riklig eller oregelbunden mens.

Jag har aldrig sagt att clearblue inte är säkert nog. Jag pratar om de billiga märkerna. Dit hör fortfarande inte clearblue.

Vilka reproduktionssystemssjukdomar är det? Det glömde du igen att berätta.

SÅ du vet inte ens vad reproduktionssystemssjukdomar är, men varför berättar du detta för alla att du inte vet.

Än mindre vet vi syftet biverkningen rikligt och lätt oregelbundet, för det enda vi hör är att du vil förekomma faktan som inte ens är här och som du har bekräfta inte är här.

• klyban
    EpicF skrev 2022-01-07 21:27:54 följande:
    Innan jag ens tänker överväga att svara på det kan du berätta gör mig vad det har med covid-19 vaccinet att göra?

Jag har diskuterat HPV-vaccinet med dig tidigare så varför skulle jag börja nu, i en tråd om covid-19 vaccinet?

Jag har redan berättat för dig att jag inte är tankeläsare och då inte kan veta vilka reproduktionssystemssjukdomar du gång på gång tar upp. Om du själv vad du menar så är det väldigt märkligt och udda att du hela tiden pratar om det.

Så du vet inte vad HPV har för syfte, det är precis som sist.

Varför ska du tankeläsare mig, det är ju du som pratar om andra reproduktionssystemssjukdomar och inte om att vi saknar faktan om vad det innebär mer än rikligt och lätt oregelbundet.

Hur länge ska vi få vänta på vad det är det handlar om, för reproduktionssystemssjukdomar som har med rikligt och lätt oregelbundet?

• klyban
    EpicF skrev 2022-01-07 21:30:59 följande:
    Clearblue är inget billigt märke. Förstod du inte det? Trots att jag sagt det tidigare.n

Nej, hur ska jag kunna veta vilka reproduktionssystemssjukdomar du syftar på när du inte vill berätta det. Återigen, jag är inte tankeläsare.

Är clear blue nog för saken, det är enda frågan, du väljer att undvika saken.
    Och saken berättar att det är extremt enkelt att ta reda på ägglossning.

Så kommer även detta aldrig få ett svar om Clear blue är säkert nog med sina 89% och 6 dagar?
    Jag kommer aldrig veta om vad du menar det är för reproduktionssystemssjukdomar som det är och utan du svarar på detta.

• klyban
    EpicF skrev 2022-01-07 21:31:43 följande:
    Nej, hur ska jag kunna veta vilka reproduktionssystemssjukdomar du syftar på? Jag är fortfarande inte tankeläsare.

JAg vet inte denna gång heller, då det är ditt påstående att det är mer än rikligt och lätt oregelbundet.
    Så är det dax nu...?

• klyban
    EpicF skrev 2022-01-07 21:40:31 följande:
    Så varför tar du upp dessa reproduktionssystemssjukdomar gång på gång?

Fakta är att mensrubbningar är mer än bara riklig eller oregelbunden mens.

För de är irrelevanta för biverkningen rikligt och lätt oregelbundet, i korrelation till biverkningen lätt oregelbundet.

Och den sista mening är korrekt, men vi vet bara rikligt och lätt oregelbundet.

• klyban
    EpicF skrev 2022-01-07 21:45:47 följande:
    Jag följer ämnet. Till skillnad från dig.

Fakta är att fakta inte finns än, och följa ämnet och berätta finns inte av dig.
    Som du även berättat för oss alla.

Svar på tråden Varför tar ni inte vaccinet?