Anonym (Renblodig) skrev 2022-01-11 14:00:09 följande:
"Jag tänker inte trycka på länkarna det kan vara virus.." Är den vanligaste dumma svaret man får när man har bevis.
Du bör istället lyfta blicken ut verkligheten, den berättar nått helt annat än du försöker övertyga dig själv om.
Anonym (Renblodig) skrev 2022-01-11 14:18:22 följande:
Klipp som youtube tagit ner för att det är sanningen, det är censurerat, youtube vill ju att folk ska vaccineras och dö. Inte alls för att det är "livsfarlig propaganda".
Anmäl på du, gör det bara
Att en människa pratar ord på en rad, utan saklig grund, då är det desinformation.
Och desinformation tas bort.
Och ja, då är det samhällsfarlig desinformation
Anonym (Renblodig) skrev 2022-01-11 14:23:24 följande:
Youtube, Google, Facebook, Instagram, till och med svenska medier som Expressen och Aftonbladet ALLT ägs av staten. Till och med familjeliv, det är därför de censurerar saker här också. De vet allt om dig. Allt de vill ha är makt och en världsreligion. En världsregering. Det är dessa sjuka människor som har gjort att det blivit såhär idag, dessa människor som gjort dig hjärntvättad. Har bevis på det med.
Det verkar upprörande för dig att du saknar fakta, och tror svingar vilt omkring dig skulle ändra nått.
Även verkar du inte veta vart ägandet finns på det, det är rätt roligt det med och att du missar på det med.(Och helt).
Anonym (Idiotförklarar antivaxxrörelsen) skrev 2022-01-11 14:26:55 följande:
Du har inte haft bevis på någonting hittills.
Du är fast i den antivaxxsekt, och jag beklagar det.
Finns nog inte mer att tillägga, inte förrän du vaknat och insett din villfarelse.
Jag önskar dig lycka till med det.
100% korrekt, dock lite folk som sade ord på en rad utan saklig grund.
Därför det är så enkelt att se denna desinformationen som kommer, då den har vandrat för långt i fantasin att vi människor som har kritiskt tänkande ser det direkt.
Hade de haft lite mer "normal" påståenden så kanske nått hade passerat, men när man kommer till rymdödlor och mikrochipps i vaccinen att spåra.(Sen har de mobiler som spårar dom alltid, men det fattar dom inte.)
Det är bara för enkelt och se rätt igenom dom, och eftersom de har samma konspirations sidor varje gång, så blir det än enklare.
Anonym (Renblodig) skrev 2022-01-11 14:31:39 följande:
Och vad har du kommit med då? En massa skit från folkhälsovården och annat hjärntvättat skrot, har du bevis på att dom talar sanning då kanske? Nej. Just det, det har du inte. Så allt du kommit med är inte heller då bevis på någonting. Bara en massa hjärntvättning och lögner.
Du fått en massa svar på detta, men nu ska du låtsas om att inte veta.
Vad vi vet är att det allra mesta du skriver kommer ur fantasier, jag tycker det är imponerande att någon kommer hävdar fakta, och sen vet du inte vad de är ens.
Sluta läs konspirationssidor, det är mitt enda råd till dig, för det är din enda chans att få reda på något om vaccinen.
molly50 skrev 2022-01-11 15:45:40 följande:
Kollapsade är kanske fel ordval.
Men det har varit problem pga nedskärningar och personalbrist väldigt länge.
Dock inget som liknar det som skedde sen med COVID-19 och inställda undersökningar och behandlingar.
AndreaBD skrev 2022-01-11 15:32:59 följande:
Kolla upp betydelsen av ordet "kollapsa"!
Snacka om ett felanvänt ord av sjukvården, idag kanske, innan inte alls.
Det är precis som all den inställda vård som nu sker och skett under COVID-19 inte är ett direkt resultat av COVID-19, och epicf säger sig jobba inom vården, helt utan inblick inser man.