Maya84 skrev 2022-01-15 02:03:22 följande:
Jag tar garna en virus-tur, blir lite sjuk och later min friska kropp med ett bra immunsystem hantera ett virus vissa andra inte klarar av. Liksom vissa andra som dor av influensa idag varlden over.
Din tillit till myndigheter liksom majoriteten av de andra har, och varlden over ar sa djupt rotad sa istallet for att skruva pa huvudet och tanka kritiskt och bli ens lite intresserad nar proffesorer, lakare, nobelpris -tagare och manniskor som riskerat sin karriar och sitt namn nar de forsoker varna andra om vad vaccinet faktiskt ar tragisk.
Du vet ju mycket battre an alla de experterna? Videos och vittnesmål från de som vet bra mycket mer an dig och mig, ar enligt dig bara BS. Du gor som myndigheter sager att du ska gora.
Ja, det ar ju enklare sa. att slippa ifragasatta.
Lustigt att du anklagar mig för att inte tänka kritiskt, jag ställde en massa frågor men de valde du att ignorera och forsatte kalla mig naiv.
Här kommer de igen, skulle gärna höra dina resonemang kring läkemedel, du som påstår dig genomskådat både myndigheter och läkemedelsbransch och jordens samlade experter och forskare.
Du har aldrig ifrågasatt de där alternativsidorna du läser? Tänker kritiskt även där? Varför är myndigheterna info lögner menar du? Varenda land på hela jorden vaccinerar sin befolkning mot covid, men läkemedelsbranschen har lycktas lura vartenda ett? Alla experter, alla forskare, alla läkare, alla som analyserar data, precis alla är lurade av, ja av vem? Är läkemedelsbranschen ett eget folkslag, en sekt?Är det bara covidvaccinet som kan ge farliga biverkningar i framtiden? Alla andra läkemedel som används av miljontals människor, är dom helt färdigforskade och säkra? Alla nya läkemedel som kommer, är de också gift eftersom ingen vet ev biverkningar nu och om 10 år?Vi kanske inte ska ha läkemedel över huvudtaget? För de kan ha biverkningar och den onda läkemedelsbranschen tjänar storkovan på allt från alvedon och p-piller till bedövningsmedel, cytostatika och blodtrycksmedicin.